Leuke vergelijking, echter iemand een flippo noemen is hetzelfde als 'Dudequote:Op donderdag 13 november 2008 23:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nou zie ik dat topic voor het eerst, maar het topic/OP is leuk, en dan kom jij met flippo. Dat is hetzelfde als wanneer je midden in een gesprek kanker roept terwijl het niet over kanker gaat en je geen geestelijke beperking hebt.
maarja het is echt gebeurdquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:01 schreef Biogarde het volgende:
Wel een kuttopic men.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
maarja het is echt gebeurd![]()
open ik ook een topic 1x per week gaat die op slot
Ik hoorde in de wandelgangen dat Janetje je weer komt irriteren. Maar dat is slechts een gerucht welke ik niet kan onderbouwen cq bewijzen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:10 schreef postmortum het volgende:
zeg wie wordt de nieuwe mod eigenlijk?
damn wat een weekquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik hoorde in de wandelgangen dat Janetje je weer komt irriteren. Maar dat is slechts een gerucht welke ik niet kan onderbouwen cq bewijzen.
Goed bericht dus.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik hoorde in de wandelgangen dat Janetje je weer komt irriteren. Maar dat is slechts een gerucht welke ik niet kan onderbouwen cq bewijzen.
Moet bekennen dat ik dat niet weet. We zijn er wel mee bezig.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:57 schreef Emimich het volgende:
Op welke termijn wordt de nieuwe mod eigenlijk bekend gemaakt?
Hoe vaak is mijn naam al genoemd en hoeveel stimulatie in de erogene zones van de crewleden bracht dat teweeg?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik dat niet weet. We zijn er wel mee bezig.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoe vaak is mijn naam al genoemd en hoeveel stimulatie in de erogene zones van de crewleden bracht dat teweeg?
Wát een aanwinstquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:59 schreef Kopbal het volgende:
In ongeveer 35 topics heeft 'ie dat plaatje gepost.
Zo, ik heb mijn NSB-plicht voor de dag weer gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |