klopt, wij zitten bijna aan het einde van het blok, en dan bovenaan... Onze buren(helemaal aan het eind en bovenaan) hebben ook altijd een elektrische kachel erbij aan, bij hun is het anders helemaal niet te doen, zij hebben ook nog een buitenmuur erbij...quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:30 schreef Mark_Boelen het volgende:
Lijkt een gevalletje van aan het eind zitten en de laatste drupjes warmte zijn voor jouw
Awwwquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:46 schreef JH87 het volgende:
Ik wilde net een nieuwe gaan openen met de TT 'Bijna Lyssaloos'. Maar de aardschok is ook wel relevant.
Dan vind ik dat een modje de TT maar even moet veranderen. Vaarwelquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:54 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Awwwik heb eenmaal eerder een naamtopic gehad, maar die werd ge-edit omdat ik een dag later niet meer jarig was
jammer dus
En inderdaad, dit is waarschijnlijk mijn laatste post waarbij ik nog echt in Groningen woon
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:54 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Awwwik heb eenmaal eerder een naamtopic gehad, maar die werd ge-edit omdat ik een dag later niet meer jarig was
jammer dus
En inderdaad, dit is waarschijnlijk mijn laatste post waarbij ik nog echt in Groningen woon
Ja, gisteravond Halloween gevierd, maar voor vanavond staat het ook weer op het programma. Als je het doet, moet je het ook goed doenquote:
Het is inderdaad vandaag allerheiligenquote:
Handige rommel daarquote:Op zondag 2 november 2008 01:47 schreef maok het volgende:
Ow, nu gaat de verwarming hier toch vanzelf uit, ik ga maar slapen.![]()
![]()
Echt broodquote:Op zondag 2 november 2008 03:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een cambimagnetron. Brood bakken en bami ontdooien in 1 apparaat.
Zo'n vermoeden had ik al. Binnenkort maar eens op mijn Vlaamse medestudent hier (enige persoon op de hele campus die mij kan verstaan) loslaten; die verstond Skik niet, misschien dit net iets beter.quote:Op zondag 2 november 2008 03:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is Stadsfries, ook wel "liwadders" genoemd, heeft eigenlik niks met fRies te maken, maaris een dialect van het Nedrlands
En dan te bedenken dat Frank den Hollander (Rinus) uit Middelburg komtquote:Op zondag 2 november 2008 03:54 schreef Inkomen het volgende:
Overigens ook mooi om te horen hoe zowel de Friezen als Pé & Rinus via muziek de spot drijven met het Hollands. Lohues is daar ook goed in. Ik mag dat wel
Maar dat ligt ook niet in Hollandquote:Op zondag 2 november 2008 08:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Frank den Hollander (Rinus) uit Middelburg komt
Ik zou m'n huisgenoten voor geen goud gemist willen hebben.quote:Op zondag 2 november 2008 01:45 schreef maok het volgende:
Ik ben laatst nog samen met mijn oud huisgenoot op gefietst toen we allebij naar ons werk opweg waren. Dat was (behalve mijn ouders en broertje) dan ook gelijk de enige huisgenoot die ik ooit heb gehad. Lang leve mijn eigen huisje.
Dat was wel cool, je kon iedereen er idd zo uithalen.quote:Op zondag 2 november 2008 12:26 schreef nietzman het volgende:
Emilie Autumn?
Ik vroeg me vrijdag op Utrecht CS al af waar al die freaks naar toe gingen.
Dat, plus een strak corsetquote:Op zondag 2 november 2008 13:49 schreef teigan het volgende:
Ik denk een rare hoek van fotograferen ofzo..
Hé, staat zij niet in een attractie in de Efteling?quote:Op zondag 2 november 2008 12:56 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom ging ik met mn domme hoofd die naam nog googlen ook
[ afbeelding ]
quote:
Niets.quote:Op zondag 2 november 2008 13:33 schreef MaxMark het volgende:
Wtf is er met haar lichaam aan de hand?
Dat dus, dat doen we niet zomaar, anders kan iedereen eindeloos TT changes aanvragen.quote:Op zondag 2 november 2008 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]!
helemaal niet... stel jij bent ts van een topic... en dankom je weer online en zie je dat de tt is veranderd.. dan vind jij datook niet leuk...
heb mark een pm gestuurd.
Ik had gister gebak e.d.quote:Op zondag 2 november 2008 19:39 schreef maok het volgende:
Ik heb net een beetje een suikeroverdosis gehad door de taart van LoudGirl
Niet gelijk van het slechtste uit gaan joh.quote:Op zondag 2 november 2008 20:29 schreef LoudGirl het volgende:
Heeft 2CV nu al een nieuwe auto?
Ik heb trouwens twee voicemails van het ziekenhuis, dat ik met spoed terug moet bellen. Had ik niet gehoord. Misschien heb ik toch CF, dan ga ik dood![]()
niet zo negatief denken joh...quote:Op zondag 2 november 2008 20:29 schreef LoudGirl het volgende:
Ik heb trouwens twee voicemails van het ziekenhuis, dat ik met spoed terug moet bellen. Had ik niet gehoord. Misschien heb ik toch CF, dan ga ik dood![]()
ja (maar nog niet rijdend) en sterktequote:Op zondag 2 november 2008 20:29 schreef LoudGirl het volgende:
quote:
quote:
Dankjewelquote:Op zondag 2 november 2008 21:11 schreef maok het volgende:
feli dan maar met nieuwe huis en kerel lyssa
En toen kwam er bij Lyssa ineens iets rozigs binnen gelaufen.quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 21:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En toen kwam er bij Lyssa ineens iets rozigs binnen gelaufen.
Niet mijn schuld!quote:
quote:
Ach, het ging uiteindelijk wel weer nadat ik zat.quote:Op zondag 2 november 2008 21:33 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Ik hoorde het al ja,,, beetje jammer van het optreden zeg!
Vlag ftwquote:Op maandag 3 november 2008 07:00 schreef Inkomen het volgende:
Missie Halloween: geslaagd.
[ afbeelding ]
Zou kunnen, ooit in Mexico geweest?quote:Op maandag 3 november 2008 09:00 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen en zulk. Inkomen, dat linkergezicht ken ik. Toch?
Goede vraag. De missie was niet het veroveren van mensen waarmee ik op de foto staquote:Op maandag 3 november 2008 10:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vlag ftw [ afbeelding ]
Wat was de "missie", eigenlijk?
Over twee weken weer, mkay?quote:
Gelukkig! ^_^quote:Op maandag 3 november 2008 08:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ach, het ging uiteindelijk wel weer nadat ik zat.
En we konden het nog goed zien.
Thanksquote:Op dinsdag 4 november 2008 02:53 schreef Alexxxxx het volgende:
OH wat gemeen, Alex, dat ken echt niet!
Tûtsje voor PSM om het goed te maken!
1.75.quote:Op maandag 3 november 2008 22:31 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Gelukkig! ^_^
Je bent trouwens best lang zeg(ja, ook je hakken niet meegerekend
)
Hey ^_^quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
1.75.
Maargoed, jij bent dan ook weer niet zo lang voor een jongen.
Jullie zenden ook de hele nacht uit? Tof.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:11 schreef MaxMark het volgende:
Vannacht allemaal tussen 5 en 6 naar OOG Radio luisteren. Inkomen komt aan het woord
Wie nog meer?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:18 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jullie zenden ook de hele nacht uit? Tof.
Ik moet de hele nacht wakker blijven. En jij klaagt?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat tijdstip is een beetje verrot..
Dat de wekker bij ons om kwart over 6 gaat vind ik vroeg genoeg.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik moet de hele nacht wakker blijven. En jij klaagt?
Tie-wraps.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:23 schreef Schuttingbeer het volgende:
Goeiemiddag Groningers,
Ff een oproepje hier; m'n fiets is gestolen't was m'n 10e fiets alweer, een hele mooie, van 4 verschillende wrakken in elkaar geknutseld apparaat
Heeft iemand nog iets staan wat op een fiets lijkt?? eventueel een opknapper?? ik heb twee waterpomptangen en een boel tie-ribs, dus ik kan 't meeste wel repareren![]()
En weet iemand anders een andere manier om goedkoop aan een fiets te komen? ik kom de laatste tijd weinig zwervers tegen namelijk, en ik heb liever een fiets waar ik 'te goeder trouw' ben aangekomen. En wanneer zijn die verkopen van fietsen door de politie eigenlijk, en hoe werkt dat??
TVP
Dat ja, maar dan zit ik voorlopig nog ff zonder fiets... als iemand nog iets heeft, ik wil er best wel voor betalen, ik kom 'm ophalen, etc..quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Tie-wraps.
Maar je zou op de laatste vrijdag van de maand naar de gemeente kunnen gaan, die dan alle in beslag genomen fietsen verkopen. Dan heb je voor ¤35 een fiets met werkende remmen en verlichting. Nog even laten graveren en de kans dat 'ie gejat wordt is een stuk kleiner (dat weet ik uit ervaring).
Hier staat volgens mij nog wel een reservefietsquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:28 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Dat ja, maar dan zit ik voorlopig nog ff zonder fiets... als iemand nog iets heeft, ik wil er best wel voor betalen, ik kom 'm ophalen, etc..
ik was de afgelopen nacht wakker, had het een ncht eerdergedaanquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik moet de hele nacht wakker blijven. En jij klaagt?
NOSquote:
Ja, & tot die tijd zit 'ie mooi aan het huiswerk. Book review voor woensdagochtendquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:11 schreef MaxMark het volgende:
Vannacht allemaal tussen 5 en 6 naar OOG Radio luisteren. Inkomen komt aan het woord
Ja, ik begin me de laatste tijd ook echt te schamen daaronder te vallen.quote:
De examencommissie zag m'n bezwaar wel, maar kon er niet in tegemoet komen omdat het beslissingen van hogerhand waren en er eenvoudigweg geen ruimtes waren om tentamens op die twee dagen aan te bieden. Absurd natuurlijk, want dan huren ze maar wat gymzalen bij Corpus den Hoorn. Dat heb ik ook aangegeven.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
Dat zijn onmogelijke regelingen, Jop. Vreemd dat die examencommissie jouw bezwaar niet ziet. Je zou contact op kunnen met het LSVB die jou misschien kunnen helpen bij deze situatie.
Tof!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:17 schreef Bob. het volgende:
En mijn tentamen net was echt euh.. nouja fantastisch.Als dit nog mis gaat weet ik het niet meer.
Ik wou er niet voor op blijven. Had niets anders verwacht eigenlijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:45 schreef JH87 het volgende:
Ik heb tot half 3 ofzo zitten kijken, toen was ik toch echt te moe. Mooi, mooi nieuws nu.
* freecell danst meequote:Op woensdag 5 november 2008 10:14 schreef Bob. het volgende:
Ik heb mijn tentamen gehaald van vorige week.Met een 7.
Waah.
Dansje.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:14 schreef Bob. het volgende:
Ik heb mijn tentamen gehaald van vorige week.Met een 7.
Waah.
Dansje.
Weet je wat pas leuk is?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:54 schreef Bob. het volgende:
Thnx iedereen.![]()
En ik heb net alweer een nieuw jurkje gekocht.Ik geloof dat ik verslaafd ben.
Het is gewoon waar. Ongelooflijk, dit verzin je toch niet. Nu zit ik echt in de shit.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef JH87 het volgende:
Er was al een poosje wat ge-emmer omdat ze de komende dagen hier een congres organiseren, waardoor een maand van tevoren alle tentamens van die dagen zijn verplaatst. Toen ben ik naar de examencommissie gestapt omdat ik door die verplaatsing ineens drie tentamens op één dag had, wat ik van de zotte vond, zeker vanwege een congres.
Helaas geen gehoor gekregen, dus heb me voor één tentamen moeten uitschrijven. Dat tentamen is weer onderdeel van een oudestijltentamen wat tegenwoordig in drie tentamens is opgedeeld. Nu schijnt het te zijn dat ik die drie tentamens in één periode moet maken als oudestijler. Dat lukt dus niet, omdat ik me voor dat ene tentamen heb moeten uitschrijven vanwege dat stupide congres.
In het kort is het verhaal dus dat ik nu waarschijnlijk vanmorgen een tentamen voor niets heb gemaakt en in januari ineens met drie extra tentamens zit, terwijl ik rond die tijd met afstuderen wil beginnen.
Ik wacht nog even met m'n woedeuitbarsting tot ik hiervan bevestiging krijg, straks maak ik me voor niets écht kwaad.
En dat voor een congres....quote:Op woensdag 5 november 2008 17:14 schreef JH87 het volgende:
[..]
Het is gewoon waar. Ongelooflijk, dit verzin je toch niet. Nu zit ik echt in de shit.
Dat heb ik nou altijd omgekeerd, komen ze aan met broeken maatje 36, ik: 'dat pas ik niet' verkoper: 'ik denk van wel, pas hem maar'quote:Op woensdag 5 november 2008 16:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag laatst een geweldig jurkje, maar ze waren er alleen nog maar in maat L. Probeerde de verkoopster me wijs te maken dat 'ie klein viel en dat ik 'm dus wel zou kunnen proberen (normaal heb ik dus 36/S). "Ik draag zelf ook een L," knikte ze nog vrolijk. Ze was minstens 15 kilo zwaarder dan ik!.
Toen was ik pissed.
Op de site staat een formulier waarmee je een klacht kunt indienen over niet bezorgde folders: http://www.netwerkvsp.nl/consumenten/site/contact.aspxquote:Op woensdag 5 november 2008 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ach ja, het zal ook wel helemaal geen verband met elkaar hebben. Maar ik realiseerde het er me ineens wel door.
Goh, dank je wel. Daar zou ik nu nooit opgekomen zijn. Meteen ingevuld!quote:Op woensdag 5 november 2008 18:14 schreef maok het volgende:
[..]
Op de site staat een formulier waarmee je een klacht kunt indienen over niet bezorgde folders: http://www.netwerkvsp.nl/consumenten/site/contact.aspx
Aww.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Makkelijk geld verdienen met "folders rondbrengen" op deze manier
Ik ben zieken ik heb knuffels nodig
Grote knuff voor Isabeau! (waarom heeft Fok eigenlijk geen knuffelsmilie?)quote:Ik ben zieken ik heb knuffels nodig
Nou, ik zag laatst iemand in de Moesstraat zijn folders bij het vuilnis dumpenquote:Op woensdag 5 november 2008 18:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Das toevallig, wij hebben al in geen weken folders gekregen. En ik vind dat nu juist altijd zo leuk om door te kijken.
Ik moest er om lachenquote:Op woensdag 5 november 2008 21:39 schreef LoudGirl het volgende:
Grote knuff voor Isabeau! (waarom heeft Fok eigenlijk geen knuffelsmilie?)
Oh, ik heb het ziekenhuis gebeld en het ging er alleen maar om dat ik nog weer eens bloed moest laten prikken en iets met bureaucratisch geruzie tussen twee ziekenhuizen wie mijn DNA nu moet gaan uitpluizen. Stelletje vampiers, je zou toch zeggen dat ze zo langzamerhand genoeg bloed van me hebben, volgens mij proosten ze ermee of zo.
Het meurt ook echtquote:Op donderdag 6 november 2008 10:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik word al beroerd bij het idee aan zure spuug, FreecellYuck!
En ik moet niet aan reizen denken en blijf dus maar hier op de bank liggen. Denk niet dat ik een virale infectie heb, maar een streptokokken infectie.
Het vermindert de ziekteduur met ongeveer een halve dag en doet -niets- tegen de keelpijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Het meurt ook echt
Maar Isa, moet je dan niet even de dokter bellen voor een kuurtje? Dat weet je trouwens zelf ook welHelemaal bij zulke temperaturen 's morgens!
Stofjes van de markt van 1 of 2 euro zijn alles behalve geschikt voor dragenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:09 schreef maok het volgende:
Welke is de Hop freecell? Misschien kan ik hem wel simpel namaken met een 1 of 2 euro per meter stofje van de markt. Dan heb je een reserve.
En het is trouwens niet zo netje om over spugen te beginnen als er zieke mensen mee lezen![]()
Als je naar de dokter gaat duurt het een week en anders 7 dagen?quote:Op donderdag 6 november 2008 10:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het vermindert de ziekteduur met ongeveer een halve dag en doet -niets- tegen de keelpijn.
Dus eh, nee dank je, gezien alle ellende die ik standaard lijk te krijgen van antibiotica.
Ik heb vandaag eindelijk geen hoofdpijn meer!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Hoofdpijn check
Snotneus niet aanwezig
Algehele blèh check
Beterschap Bob
Goedemorgen.quote:
Dat hangt wel een beetje af van waar je hem koopt geloof ik.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al paracetamol op, hete thee leek me een beetje eng, maar met veel honing was het best fijn en zuigen doet zo'n pijn![]()
Wat bijna nog vervelender is dan de keelpijn is dat ik steeds van ijskoud naar bloedheet + flink zweten naar ijskoud gaincl. rillingen. Koorts dus, maar ik ga er bijna van janken zo vervelend is het. Ik word er helemaal labiel van
Wat kost zo'n nieuwe draagdoek eigenlijk, Freecell?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |