klopt, wij zitten bijna aan het einde van het blok, en dan bovenaan... Onze buren(helemaal aan het eind en bovenaan) hebben ook altijd een elektrische kachel erbij aan, bij hun is het anders helemaal niet te doen, zij hebben ook nog een buitenmuur erbij...quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:30 schreef Mark_Boelen het volgende:
Lijkt een gevalletje van aan het eind zitten en de laatste drupjes warmte zijn voor jouw
Awwwquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:46 schreef JH87 het volgende:
Ik wilde net een nieuwe gaan openen met de TT 'Bijna Lyssaloos'. Maar de aardschok is ook wel relevant.
Dan vind ik dat een modje de TT maar even moet veranderen. Vaarwelquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:54 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Awwwik heb eenmaal eerder een naamtopic gehad, maar die werd ge-edit omdat ik een dag later niet meer jarig was
jammer dus
En inderdaad, dit is waarschijnlijk mijn laatste post waarbij ik nog echt in Groningen woon
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:54 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Awwwik heb eenmaal eerder een naamtopic gehad, maar die werd ge-edit omdat ik een dag later niet meer jarig was
jammer dus
En inderdaad, dit is waarschijnlijk mijn laatste post waarbij ik nog echt in Groningen woon
Ja, gisteravond Halloween gevierd, maar voor vanavond staat het ook weer op het programma. Als je het doet, moet je het ook goed doenquote:
Het is inderdaad vandaag allerheiligenquote:
Handige rommel daarquote:Op zondag 2 november 2008 01:47 schreef maok het volgende:
Ow, nu gaat de verwarming hier toch vanzelf uit, ik ga maar slapen.![]()
![]()
Echt broodquote:Op zondag 2 november 2008 03:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een cambimagnetron. Brood bakken en bami ontdooien in 1 apparaat.
Zo'n vermoeden had ik al. Binnenkort maar eens op mijn Vlaamse medestudent hier (enige persoon op de hele campus die mij kan verstaan) loslaten; die verstond Skik niet, misschien dit net iets beter.quote:Op zondag 2 november 2008 03:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is Stadsfries, ook wel "liwadders" genoemd, heeft eigenlik niks met fRies te maken, maaris een dialect van het Nedrlands
En dan te bedenken dat Frank den Hollander (Rinus) uit Middelburg komtquote:Op zondag 2 november 2008 03:54 schreef Inkomen het volgende:
Overigens ook mooi om te horen hoe zowel de Friezen als Pé & Rinus via muziek de spot drijven met het Hollands. Lohues is daar ook goed in. Ik mag dat wel
Maar dat ligt ook niet in Hollandquote:Op zondag 2 november 2008 08:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Frank den Hollander (Rinus) uit Middelburg komt
Ik zou m'n huisgenoten voor geen goud gemist willen hebben.quote:Op zondag 2 november 2008 01:45 schreef maok het volgende:
Ik ben laatst nog samen met mijn oud huisgenoot op gefietst toen we allebij naar ons werk opweg waren. Dat was (behalve mijn ouders en broertje) dan ook gelijk de enige huisgenoot die ik ooit heb gehad. Lang leve mijn eigen huisje.
Dat was wel cool, je kon iedereen er idd zo uithalen.quote:Op zondag 2 november 2008 12:26 schreef nietzman het volgende:
Emilie Autumn?
Ik vroeg me vrijdag op Utrecht CS al af waar al die freaks naar toe gingen.
Dat, plus een strak corsetquote:Op zondag 2 november 2008 13:49 schreef teigan het volgende:
Ik denk een rare hoek van fotograferen ofzo..
Hé, staat zij niet in een attractie in de Efteling?quote:Op zondag 2 november 2008 12:56 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom ging ik met mn domme hoofd die naam nog googlen ook
[ afbeelding ]
quote:
Niets.quote:Op zondag 2 november 2008 13:33 schreef MaxMark het volgende:
Wtf is er met haar lichaam aan de hand?
Dat dus, dat doen we niet zomaar, anders kan iedereen eindeloos TT changes aanvragen.quote:Op zondag 2 november 2008 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]!
helemaal niet... stel jij bent ts van een topic... en dankom je weer online en zie je dat de tt is veranderd.. dan vind jij datook niet leuk...
heb mark een pm gestuurd.
Ik had gister gebak e.d.quote:Op zondag 2 november 2008 19:39 schreef maok het volgende:
Ik heb net een beetje een suikeroverdosis gehad door de taart van LoudGirl
Niet gelijk van het slechtste uit gaan joh.quote:Op zondag 2 november 2008 20:29 schreef LoudGirl het volgende:
Heeft 2CV nu al een nieuwe auto?
Ik heb trouwens twee voicemails van het ziekenhuis, dat ik met spoed terug moet bellen. Had ik niet gehoord. Misschien heb ik toch CF, dan ga ik dood![]()
niet zo negatief denken joh...quote:Op zondag 2 november 2008 20:29 schreef LoudGirl het volgende:
Ik heb trouwens twee voicemails van het ziekenhuis, dat ik met spoed terug moet bellen. Had ik niet gehoord. Misschien heb ik toch CF, dan ga ik dood![]()
ja (maar nog niet rijdend) en sterktequote:Op zondag 2 november 2008 20:29 schreef LoudGirl het volgende:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |