quote:
Niets.quote:Op zondag 2 november 2008 13:33 schreef MaxMark het volgende:
Wtf is er met haar lichaam aan de hand?
Dat dus, dat doen we niet zomaar, anders kan iedereen eindeloos TT changes aanvragen.quote:Op zondag 2 november 2008 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]!
helemaal niet... stel jij bent ts van een topic... en dankom je weer online en zie je dat de tt is veranderd.. dan vind jij datook niet leuk...
heb mark een pm gestuurd.
Ik had gister gebak e.d.quote:Op zondag 2 november 2008 19:39 schreef maok het volgende:
Ik heb net een beetje een suikeroverdosis gehad door de taart van LoudGirl
Niet gelijk van het slechtste uit gaan joh.quote:Op zondag 2 november 2008 20:29 schreef LoudGirl het volgende:
Heeft 2CV nu al een nieuwe auto?
Ik heb trouwens twee voicemails van het ziekenhuis, dat ik met spoed terug moet bellen. Had ik niet gehoord. Misschien heb ik toch CF, dan ga ik dood![]()
niet zo negatief denken joh...quote:Op zondag 2 november 2008 20:29 schreef LoudGirl het volgende:
Ik heb trouwens twee voicemails van het ziekenhuis, dat ik met spoed terug moet bellen. Had ik niet gehoord. Misschien heb ik toch CF, dan ga ik dood![]()
ja (maar nog niet rijdend) en sterktequote:Op zondag 2 november 2008 20:29 schreef LoudGirl het volgende:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |