mijn ex moest mij onderhouden met haar WAjong uitkering van nog geen 700 in de maandquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:57 schreef Bob. het volgende:
Huh, stufi zou genoeg moeten zijn of jezelf én hem te onderhouden? Wat is dat nou weer voor raars, in je eentje kun je daar niet eens van rondkomen.
Als je een digi-ID hebt wel ja. Bij mij werden ze juist boos dat ik langs kwam om dat soort dingen te regelen... Maar ik kan met dan k aan de gemeente dus geen digi-ID aanvragen, is nog niet geregeld voor Cornjumquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:04 schreef maok het volgende:
Nou jullie het er toch over hebben, ik moet ook snel weer een WW uitkering aanvragen, ik wordt per december weer werkloos (als ik niets kan vinden). Dan kan toch wel op zaterdag via internet toch?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:52 schreef JH87 het volgende:
Rennen springen vliegen vallen opstaan en weer doorgaan.
Denk je dat je op tijd vrij bent danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
Zal morgen zelf even naar het Thialf
Uiteraard. Kan op 2 plaatsen tegelijk zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Denk je dat je op tijd vrij bent dan
Bussen op de foto zetten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
Zal morgen zelf even naar het Thialf
De Doelen denk ik, aan de Grote Markt, in het centrumquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:06 schreef Aarti het volgende:
Hello Groningers
Ik wil binnenkort voor het eerst ooit jullie stad bezoeken, en ik wil daarbij in een mooi, luxe hotel logeren. Kunnen jullie wat leuke, sjieke, luxe hotels aanraden?
Schimmelpennick huys en nh in de oude boteringe zijn ook redelijk luxe geloof ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De Doelen denk ik, aan de Grote Markt, in het centrum
Verder, eh, Martini Hotel aan het Zuiderdiep misschien, (voormalige WEEVA), Mercure? Bij MartiniPlaza
Maar wat weten wij nu van hotels, we hebben hier immers ons eigen huis
Schimmelpenninck inderdaad, die was ik vergeten. En 'nh' zegt me niets, maar Oude Boteringe, daarin zit (nu je het zegt) ook de Corps de Garde, dat is ook een mooi hotel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Schimmelpennick huys en nh in de oude boteringe zijn ook redelijk luxe geloof ik
quote:Op zaterdag 1 november 2008 03:32 schreef RealZeus het volgende:
Zo, ik zal even de nachtpost plaatsen.
Maar dat is ook moeilijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:35 schreef nietzman het volgende:
Fuck wat was ik lam. Gelukkig was Filiz nog wakker omdat ik het hele sleutel-slot systeem niet meer zo goed snapte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |