Dankjewelquote:Op zondag 2 november 2008 21:11 schreef maok het volgende:
feli dan maar met nieuwe huis en kerel lyssa
En toen kwam er bij Lyssa ineens iets rozigs binnen gelaufen.quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 21:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En toen kwam er bij Lyssa ineens iets rozigs binnen gelaufen.
Niet mijn schuld!quote:
quote:
Ach, het ging uiteindelijk wel weer nadat ik zat.quote:Op zondag 2 november 2008 21:33 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Ik hoorde het al ja,,, beetje jammer van het optreden zeg!
Vlag ftwquote:Op maandag 3 november 2008 07:00 schreef Inkomen het volgende:
Missie Halloween: geslaagd.
[ afbeelding ]
Zou kunnen, ooit in Mexico geweest?quote:Op maandag 3 november 2008 09:00 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen en zulk. Inkomen, dat linkergezicht ken ik. Toch?
Goede vraag. De missie was niet het veroveren van mensen waarmee ik op de foto staquote:Op maandag 3 november 2008 10:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vlag ftw [ afbeelding ]
Wat was de "missie", eigenlijk?
Over twee weken weer, mkay?quote:
Gelukkig! ^_^quote:Op maandag 3 november 2008 08:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ach, het ging uiteindelijk wel weer nadat ik zat.
En we konden het nog goed zien.
Thanksquote:Op dinsdag 4 november 2008 02:53 schreef Alexxxxx het volgende:
OH wat gemeen, Alex, dat ken echt niet!
Tûtsje voor PSM om het goed te maken!
1.75.quote:Op maandag 3 november 2008 22:31 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Gelukkig! ^_^
Je bent trouwens best lang zeg(ja, ook je hakken niet meegerekend
)
Hey ^_^quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
1.75.
Maargoed, jij bent dan ook weer niet zo lang voor een jongen.
Jullie zenden ook de hele nacht uit? Tof.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:11 schreef MaxMark het volgende:
Vannacht allemaal tussen 5 en 6 naar OOG Radio luisteren. Inkomen komt aan het woord
Wie nog meer?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:18 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jullie zenden ook de hele nacht uit? Tof.
Ik moet de hele nacht wakker blijven. En jij klaagt?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat tijdstip is een beetje verrot..
Dat de wekker bij ons om kwart over 6 gaat vind ik vroeg genoeg.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik moet de hele nacht wakker blijven. En jij klaagt?
Tie-wraps.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:23 schreef Schuttingbeer het volgende:
Goeiemiddag Groningers,
Ff een oproepje hier; m'n fiets is gestolen't was m'n 10e fiets alweer, een hele mooie, van 4 verschillende wrakken in elkaar geknutseld apparaat
Heeft iemand nog iets staan wat op een fiets lijkt?? eventueel een opknapper?? ik heb twee waterpomptangen en een boel tie-ribs, dus ik kan 't meeste wel repareren![]()
En weet iemand anders een andere manier om goedkoop aan een fiets te komen? ik kom de laatste tijd weinig zwervers tegen namelijk, en ik heb liever een fiets waar ik 'te goeder trouw' ben aangekomen. En wanneer zijn die verkopen van fietsen door de politie eigenlijk, en hoe werkt dat??
TVP
Dat ja, maar dan zit ik voorlopig nog ff zonder fiets... als iemand nog iets heeft, ik wil er best wel voor betalen, ik kom 'm ophalen, etc..quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Tie-wraps.
Maar je zou op de laatste vrijdag van de maand naar de gemeente kunnen gaan, die dan alle in beslag genomen fietsen verkopen. Dan heb je voor ¤35 een fiets met werkende remmen en verlichting. Nog even laten graveren en de kans dat 'ie gejat wordt is een stuk kleiner (dat weet ik uit ervaring).
Hier staat volgens mij nog wel een reservefietsquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:28 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Dat ja, maar dan zit ik voorlopig nog ff zonder fiets... als iemand nog iets heeft, ik wil er best wel voor betalen, ik kom 'm ophalen, etc..
ik was de afgelopen nacht wakker, had het een ncht eerdergedaanquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik moet de hele nacht wakker blijven. En jij klaagt?
NOSquote:
Ja, & tot die tijd zit 'ie mooi aan het huiswerk. Book review voor woensdagochtendquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:11 schreef MaxMark het volgende:
Vannacht allemaal tussen 5 en 6 naar OOG Radio luisteren. Inkomen komt aan het woord
Ja, ik begin me de laatste tijd ook echt te schamen daaronder te vallen.quote:
De examencommissie zag m'n bezwaar wel, maar kon er niet in tegemoet komen omdat het beslissingen van hogerhand waren en er eenvoudigweg geen ruimtes waren om tentamens op die twee dagen aan te bieden. Absurd natuurlijk, want dan huren ze maar wat gymzalen bij Corpus den Hoorn. Dat heb ik ook aangegeven.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
Dat zijn onmogelijke regelingen, Jop. Vreemd dat die examencommissie jouw bezwaar niet ziet. Je zou contact op kunnen met het LSVB die jou misschien kunnen helpen bij deze situatie.
Tof!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:17 schreef Bob. het volgende:
En mijn tentamen net was echt euh.. nouja fantastisch.Als dit nog mis gaat weet ik het niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |