Ik wou er niet voor op blijven. Had niets anders verwacht eigenlijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:45 schreef JH87 het volgende:
Ik heb tot half 3 ofzo zitten kijken, toen was ik toch echt te moe. Mooi, mooi nieuws nu.
* freecell danst meequote:Op woensdag 5 november 2008 10:14 schreef Bob. het volgende:
Ik heb mijn tentamen gehaald van vorige week.Met een 7.
Waah.
Dansje.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:14 schreef Bob. het volgende:
Ik heb mijn tentamen gehaald van vorige week.Met een 7.
Waah.
Dansje.
Weet je wat pas leuk is?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:54 schreef Bob. het volgende:
Thnx iedereen.![]()
En ik heb net alweer een nieuw jurkje gekocht.Ik geloof dat ik verslaafd ben.
Het is gewoon waar. Ongelooflijk, dit verzin je toch niet. Nu zit ik echt in de shit.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef JH87 het volgende:
Er was al een poosje wat ge-emmer omdat ze de komende dagen hier een congres organiseren, waardoor een maand van tevoren alle tentamens van die dagen zijn verplaatst. Toen ben ik naar de examencommissie gestapt omdat ik door die verplaatsing ineens drie tentamens op één dag had, wat ik van de zotte vond, zeker vanwege een congres.
Helaas geen gehoor gekregen, dus heb me voor één tentamen moeten uitschrijven. Dat tentamen is weer onderdeel van een oudestijltentamen wat tegenwoordig in drie tentamens is opgedeeld. Nu schijnt het te zijn dat ik die drie tentamens in één periode moet maken als oudestijler. Dat lukt dus niet, omdat ik me voor dat ene tentamen heb moeten uitschrijven vanwege dat stupide congres.
In het kort is het verhaal dus dat ik nu waarschijnlijk vanmorgen een tentamen voor niets heb gemaakt en in januari ineens met drie extra tentamens zit, terwijl ik rond die tijd met afstuderen wil beginnen.
Ik wacht nog even met m'n woedeuitbarsting tot ik hiervan bevestiging krijg, straks maak ik me voor niets écht kwaad.
En dat voor een congres....quote:Op woensdag 5 november 2008 17:14 schreef JH87 het volgende:
[..]
Het is gewoon waar. Ongelooflijk, dit verzin je toch niet. Nu zit ik echt in de shit.
Dat heb ik nou altijd omgekeerd, komen ze aan met broeken maatje 36, ik: 'dat pas ik niet' verkoper: 'ik denk van wel, pas hem maar'quote:Op woensdag 5 november 2008 16:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag laatst een geweldig jurkje, maar ze waren er alleen nog maar in maat L. Probeerde de verkoopster me wijs te maken dat 'ie klein viel en dat ik 'm dus wel zou kunnen proberen (normaal heb ik dus 36/S). "Ik draag zelf ook een L," knikte ze nog vrolijk. Ze was minstens 15 kilo zwaarder dan ik!.
Toen was ik pissed.
Op de site staat een formulier waarmee je een klacht kunt indienen over niet bezorgde folders: http://www.netwerkvsp.nl/consumenten/site/contact.aspxquote:Op woensdag 5 november 2008 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ach ja, het zal ook wel helemaal geen verband met elkaar hebben. Maar ik realiseerde het er me ineens wel door.
Goh, dank je wel. Daar zou ik nu nooit opgekomen zijn. Meteen ingevuld!quote:Op woensdag 5 november 2008 18:14 schreef maok het volgende:
[..]
Op de site staat een formulier waarmee je een klacht kunt indienen over niet bezorgde folders: http://www.netwerkvsp.nl/consumenten/site/contact.aspx
Aww.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Makkelijk geld verdienen met "folders rondbrengen" op deze manier
Ik ben zieken ik heb knuffels nodig
Grote knuff voor Isabeau! (waarom heeft Fok eigenlijk geen knuffelsmilie?)quote:Ik ben zieken ik heb knuffels nodig
Nou, ik zag laatst iemand in de Moesstraat zijn folders bij het vuilnis dumpenquote:Op woensdag 5 november 2008 18:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Das toevallig, wij hebben al in geen weken folders gekregen. En ik vind dat nu juist altijd zo leuk om door te kijken.
Ik moest er om lachenquote:Op woensdag 5 november 2008 21:39 schreef LoudGirl het volgende:
Grote knuff voor Isabeau! (waarom heeft Fok eigenlijk geen knuffelsmilie?)
Oh, ik heb het ziekenhuis gebeld en het ging er alleen maar om dat ik nog weer eens bloed moest laten prikken en iets met bureaucratisch geruzie tussen twee ziekenhuizen wie mijn DNA nu moet gaan uitpluizen. Stelletje vampiers, je zou toch zeggen dat ze zo langzamerhand genoeg bloed van me hebben, volgens mij proosten ze ermee of zo.
Het meurt ook echtquote:Op donderdag 6 november 2008 10:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik word al beroerd bij het idee aan zure spuug, FreecellYuck!
En ik moet niet aan reizen denken en blijf dus maar hier op de bank liggen. Denk niet dat ik een virale infectie heb, maar een streptokokken infectie.
Het vermindert de ziekteduur met ongeveer een halve dag en doet -niets- tegen de keelpijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Het meurt ook echt
Maar Isa, moet je dan niet even de dokter bellen voor een kuurtje? Dat weet je trouwens zelf ook welHelemaal bij zulke temperaturen 's morgens!
Stofjes van de markt van 1 of 2 euro zijn alles behalve geschikt voor dragenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:09 schreef maok het volgende:
Welke is de Hop freecell? Misschien kan ik hem wel simpel namaken met een 1 of 2 euro per meter stofje van de markt. Dan heb je een reserve.
En het is trouwens niet zo netje om over spugen te beginnen als er zieke mensen mee lezen![]()
Als je naar de dokter gaat duurt het een week en anders 7 dagen?quote:Op donderdag 6 november 2008 10:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het vermindert de ziekteduur met ongeveer een halve dag en doet -niets- tegen de keelpijn.
Dus eh, nee dank je, gezien alle ellende die ik standaard lijk te krijgen van antibiotica.
Ik heb vandaag eindelijk geen hoofdpijn meer!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Hoofdpijn check
Snotneus niet aanwezig
Algehele blèh check
Beterschap Bob
Goedemorgen.quote:
Dat hangt wel een beetje af van waar je hem koopt geloof ik.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al paracetamol op, hete thee leek me een beetje eng, maar met veel honing was het best fijn en zuigen doet zo'n pijn![]()
Wat bijna nog vervelender is dan de keelpijn is dat ik steeds van ijskoud naar bloedheet + flink zweten naar ijskoud gaincl. rillingen. Koorts dus, maar ik ga er bijna van janken zo vervelend is het. Ik word er helemaal labiel van
Wat kost zo'n nieuwe draagdoek eigenlijk, Freecell?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |