Is normaal hier ja. Van de week was het bij mij voor de deur raak.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:15 schreef Kaptein het volgende:
Nog iemand in de buurt van Selwerd hier? Een of andere klootviool heeft een container (zo eentje van het formaat vrachtauto) met grofvuil in de fik gestoken zonet. Geloof dat de vlammen alweer uit zijn, brandweer is erbij enzo...
Ik heb één primaire bron (dat gedicht) dat 1620 zegt, en vier secundaire bronnen die állemaal een andere datum noemen. Maar goed, niet verzanden in details, DaD.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
DaD, het kan zijn dat uit bronnenonderzoek, bijv. doopaktes etc is gebleken dat die persoon in 1612 geboren is. Het feit dat hijzelf zegt dat het 1620 was kan een misvatting zijn, misschien was hij niet zo goed in rekenen, hebben zijn ouders 1620 gezegd terwijll het 1612 was oid. Maar wat ook kan is dat hij het expres verkeerd heeft opgeschreven.
Niettemin vreemd
Nah. Doe mij maar een TPV.quote:
quote:
Juist.quote:Totale Parenterale Voeding (TPV) wordt gedefinieerd als de aanlevering van vitale
voedingsstoffen buiten het maagdarmstelsel om.
Verkeerde TPV. Beter je best doen jongen.quote:
Ja hoor, bel me maar. (ik heb alleen om 12 uur een afspraak van max 2 uurtjes)quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:48 schreef Kleiduif het volgende:
goedemorgen iedereen.
geeft niet mark, het kan gebeuren.
Maok, kun jij me helpen, het zal nog wel even duren voor je wakker bent, maar ik vraag het alvast.
Ach ik had hier gister een ledenvergadering in de flat. Het bestuur heeft grootse plannen, maar dat gaat ze toch niet lukken want is het ooit gelukt om normaal te overleggen met de IN waar iets uit kwam wat niet hun in belang was maar in dat van de bewoners?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:24 schreef Peterselieman het volgende:
Klinkt als een bekende truc van de IN. Nergens rekening mee houden en vooraf niemand informeren. Het gaat van kwaad tot erger bij de IN, Jop.
Hoppa!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geloof het of niet, maar ik heb ook een sort of onderwerp.
Volgens wikipedia.quote:Paddepoel is een gebied ten noorden van de stad Groningen, globaal gelegen tussen het Reitdiep en de Paddepoelsterweg, met Wierumerschouw als de meest noordelijke punt. In dit gebied ligt ook de stadswijk Paddepoel. Paddepoel ligt behalve in de gemeente Groningen ook in de gemeente Winsum.
Het deel ten noorden van de (vervallen) Penningsdijk wordt de Lage Paddepoel genoemd. Het deel ten zuiden hiervan, dat het dichtst bij de Hondsrug ligt wordt de Hoge Paddepoel genoemd. In dit deel ligt de stadswijk Paddepoel.
Nog steeds bij de TNT?quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
ah, ben vanwege het werk nu ook thuisthuis. Met een biertje zit ik nu voor de PC
Dan heb je binnenkort dus ook postexamensquote:
Diamantlaan, waar Teigan en Mik_Infra ook werktenquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
Ik maak me er niet druk over. Binnenkort ook eens een functioneringsgesprek. De eerste in 1,5 jaar![]()
Bij welke vestiging werk jij dan?
Klopt, ik rook hem ook, heel subtielquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:13 schreef teigan het volgende:
ik rook vandaag de CSM volgens mij.... Het is echt al van dat herfstige weer...
Ik voel me oudquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:36 schreef Bob. het volgende:
Oh Groningen is ook echt een thuis voor me hoor, maar bij mijn ouders en met mijn vriendinnen van hier vind ik het ook nog érg leuk.Gelukkig kan ik naar beide.
Jou thuis voelt voor mij ook wel een beetje als thuisthuis. Tenminste als de voorwaarde voor thuisthuis is dat je het normaal vind om zelf je drinken uit de koelkast te pakkenquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Klopt, ik rook hem ook, heel subtiel
Niet meer zo storend als vroeger
En thuisthuis? Mijn thuis is miijn thuisthuis
Volgens mijn planning woon ik nu al weer 3 jaar in Den Haag, maar ergens is er iets mis gegaan met de uitvoering van die planning. Goed dus dat je er 'denk ik' bij hebt gezetquote:Op zaterdag 27 september 2008 23:26 schreef JH87 het volgende:
En ik wil trouwens geen mensen tegen 't zere been trappen, maar ik zal niet m'n hele leven in Groningen kunnen wonen denk ik.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:13 schreef teigan het volgende:
ik rook vandaag de CSM volgens mij.... Het is echt al van dat herfstige weer...
quote:Op zondag 28 september 2008 18:13 schreef teigan het volgende:
Het is stil, iedereen heeft ineens een leven gekregen...
Ga lekker naar de palacequote:Op zondag 28 september 2008 19:23 schreef nelis91 het volgende:
Wat ik mij afvraag, waar zou je wanneer je opstap gaat in groningen met een groepje vrienden van 17/18 heen moeten gaan. 3 gez. is wel aardig maar niet heel erg leuk, tijdens de piekuren is het leuk om naar ome co te gaan. Maar waar zou jij nog meer heen gaan? Martini beach is niet echt een optie, geen hele leuke tent. Oceans red je niet als 17 jarige op zaterdag/donderdag avond.
Dus iemand tips?
Waar vind ik die?quote:Op zondag 28 september 2008 19:55 schreef nietzman het volgende:
En oh, de nieuwe HBO special van Chris Rock.![]()
.
Ja.quote:Op zondag 28 september 2008 20:17 schreef maok het volgende:
Is het heel raar dat ik verwacht dat de politie er direct werk van maakt als ik een melding maak van een kapotte, gedumpte plaat astbest die op een plek ligt waar ook veel kinderen spelen?
Nee, het is koud en regenachtig, dan is de koffieautomaat op het verwarmde politiebureau toch iets belangrijker dan een plaat asbest waar je kanker van kunt krijgen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:56 schreef maok het volgende:
Ach, het is nog maar 14 uur geleden dat ik ze belde, misschien zijn ze nog onderweg
Ze zoeken het maar uit, ik heb de politie gister 2x gebeld, dat vind ik wel weer genoeg.quote:Op maandag 29 september 2008 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemorgen
Maok, misschien moet je de milieudienst van de gemeente even bellen.
Zo'n gast heb je toch zo uit huis gewerkt. En daarnaast je laat je toch niet slaan??quote:Op maandag 29 september 2008 15:39 schreef Tangarine het volgende:
Owja, gister begon een huisgenoot ineens agressief te doen toen ik het niet eens was met het feit dat hij om half 1 's nachts nog keihard muziek aan had staan... (inclusief een paar klappen tegen mn hoofd gehad)
Anyway, mocht iemand nog een leuke kamer weten... Ik houd me aanbevolen!
Ehm, nouja, zoiets zie je niet echt aankomen/verwacht je niet echt... of ik in ieder geval niet, en welicht iets te vredelievend... zal ook niet snel terug slaan... (hij scheet hem wel toen ik 'huisbaas' en 'politie' noemdequote:Op maandag 29 september 2008 15:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zo'n gast heb je toch zo uit huis gewerkt. En daarnaast je laat je toch niet slaan??
Maar je kan dat toch ook gewoon doen?quote:Op maandag 29 september 2008 15:43 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ehm, nouja, zoiets zie je niet echt aankomen/verwacht je niet echt... of ik in ieder geval niet, en welicht iets te vredelievend... zal ook niet snel terug slaan... (hij scheet hem wel toen ik 'huisbaas' en 'politie' noemde)
Precies, om het vast te leggen.quote:Op maandag 29 september 2008 17:43 schreef JH87 het volgende:
Je moet eigenlijk op zeker aangifte doen, alleen al om daar later op terug te kunnen vallen. Mocht het nog een keer gebeuren heb je al een keer aangifte gedaan en werkt je huisbaas écht wel mee.
quote:Op maandag 29 september 2008 23:25 schreef JH87 het volgende:
RIP gehemelte.
Het nieuwe kassameisje aan de Brugstraat verzachtte de pijn gelukkig een beetje.
Hihi.quote:Op maandag 29 september 2008 23:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat heb je uitgevreten dan?
Een piemel met weerhaakjes gepijpt?
Nee, bij voorkeur niet.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:10 schreef maok het volgende:
goeiemorgen, straks deel 2 van mijn sollicitatie gesprek en morgen aan het werk
feli!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:10 schreef maok het volgende:
goeiemorgen, straks deel 2 van mijn sollicitatie gesprek en morgen aan het werk
Helemaal eens, ik krijg er honger van.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Duitsland was weer mooi. Alleen werd ik door mijn reisgenoten vreemd aangekeken dat ik met broodje koude Schnitzel ging ontbijtenAls je ergerns bent pas je je toch aan aan de gewoonten?
![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
feli!
Duitsland was weer mooi. Alleen werd ik door mijn reisgenoten vreemd aangekeken dat ik met broodje koude Schnitzel ging ontbijtenAls je ergerns bent pas je je toch aan aan de gewoonten?
De naam voor je functie is waarschijnlijk "werkvoorbereider" trouwens.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:01 schreef maok het volgende:
[..]
En ik krijg er nog voor betaald ook
Baggerwerkzaamhedenvoorbereidingszakeninkaartbrenger.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:55 schreef maok het volgende:
Ik heb nu alleen geen idee hoe ik mijn functie moet omschrijven, ik ga wat zaken in kaart brengen ter voorbereiding van baggerwerkzaamheden.
Maakt het voor huisartsen niet uit dat je in zijn gebied moet wonen? Die van mij mocht ik in ieder geval alleen heen omdat ik er in de buurt woonde geloof ik. Als dat nog steeds bij alle zo is kun je hier zoeken welke in de buurt zit.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:10 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Gefeli maok
Hoe zitten jullie overigens in de huisartsen? Nog aanraders?
Arme Nietz.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:09 schreef nietzman het volgende:
En oh m'n date cancelende alweer. De slet.
Dus we moeten binnenkort snel maar eens naar zoeen breezahclub geval.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:09 schreef nietzman het volgende:
En oh m'n date cancelende alweer. De slet.
Ik denk dat ik dat maar op mijn CV zetquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Baggerwerkzaamhedenvoorbereidingszakeninkaartbrenger.
Jep, morgen alquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:45 schreef teigan het volgende:
maok, gefeliciteerd! Ga je deze week nog aan de slag?
Grrr, wij kwamen er net achter dat iemand het leuk vond om over onze auto heen te lopen... Zo te zien geen schade, maar ik ben er eigenlijk flink pissig om...
Heb je hem gezien? of hoe kwam je er achter?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:45 schreef teigan het volgende:
maok, gefeliciteerd! Ga je deze week nog aan de slag?
Grrr, wij kwamen er net achter dat iemand het leuk vond om over onze auto heen te lopen... Zo te zien geen schade, maar ik ben er eigenlijk flink pissig om...
Dat lijkt me een waar avontuur!quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:58 schreef Sebasser het volgende:
Dus we moeten binnenkort snel maar eens naar zoeen breezahclub geval.
http://i212.photobucket.c(...)7/IAA/IAA2008181.jpgquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij staat ook op die pics trouwens.
En ik ook.
Oh men, je doet eng Aax.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://i212.photobucket.c(...)7/IAA/IAA2008181.jpg
Dit ben ik ook, gistergeschoren, nette schoenen, nettebroek, bloesje
Ja, goed.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe bevalt het, je vriendin in Grunn?
OVERHEMD. OVERHEMD. OVERRRRRHEMD. OVERHEMD. OVERHEMD. HEE. WIJF. OVERHEMD. OVERHEEEEEEMMMMMMD.quote:
Zoeen ding met veel te veel knopen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
OVERHEMD. OVERHEMD. OVERRRRRHEMD. OVERHEMD. OVERHEMD. HEE. WIJF. OVERHEMD. OVERHEEEEEEMMMMMMD.
Soms verkleed ik me. Je anders voordeon dan je bent KAN voordelen hebben als je iets gedaan wilt hebben.quote:
DAT IS EEN GILET.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Zoeen ding met veel te veel knopen.
Als ik de VS was had ik Wouter ook snoeihard over me heen gewild.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:11 schreef Peterselieman het volgende:
Jij raast als een wervelwind daar door de VS?
HUISWERK. HEEL VEEL. Niet leuk. Letterenstudent, jeweetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoipiepeloi Wouter, hoe staat het St. Louisiaanse leven?
Nietz.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als ik de VS was had ik Wouter ook snoeihard over me heen gewild.
Aw, huiswerk is niet cool, je ouders die langs komen wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:18 schreef Inkomen het volgende:
[..]
HUISWERK. HEEL VEEL. Niet leuk. Letterenstudent, jeweet. Maar dit weekend van de campus af, want als het goed is zijn m'n ouders nu in Memphis aangekomen & zij hebben voor dit weekend een aparte hotelkamer voor mij geboekt
.
Ik geef mijzelf nog uiterlijk drie kwartier & dan aan de slag.
Mijn ervaring wordt grotendeels bepaald door de "campus bubble" waar ik in leef. Het zijn dus geen (wel, niet allemaal) domme mensen & ze zijn hier ook allesbehalve dik. Het eten: ja, twee keer zo groot. De kantines (ontkom je niet aan, want geen keuken) zijn hier all-you-can-eat. (De gym is wel gratis.)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:23 schreef Bob. het volgende:
[..]
Aw, huiswerk is niet cool, je ouders die langs komen wel.
Maar vertel! Hoe zijn de mensen? Zijn Amerikanen echt dom? Is al het eten daar echt 2x zo groot? Zijn het allemaal dikzakjes? Of zijn de allemaal stiekem kei-tof? Woon je op een campus zoals ze die op tv hebben? En, en, en, dat is voorlopig wel genoeg.
Dat is wel bizar, dat het direct buiten de campus zo anders is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:28 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Mijn ervaring wordt grotendeels bepaald door de "campus bubble" waar ik in leef. Het zijn dus geen (wel, niet allemaal) domme mensen & ze zijn hier ook allesbehalve dik. Het eten: ja, twee keer zo groot. De kantines (ontkom je niet aan, want geen keuken) zijn hier all-you-can-eat. (De gym is wel gratis.)
Campus is semi-gesloten; het gedeelte waar mijn colleges zijn is afgesloten & groen & netjes & schoon & luxe. Het deel direct daarbuiten... Welnu, de bewakingsdienst van de universiteit is niet voor niks de op de twee na grootste politiemacht van de staat.
Hoe is het Groningen & hoe is deherfst
?
Dit gedeelte - Midtown St. Louis - zou zonder de universiteit nog steeds een ghetto zijn geweest. Nu nog, als je een of twee blokken van de universiteit vandaan bent, zie je vervallen huizen & overvloed aan "private guard"- & "Danger: DRUG FREE ZONE"-bordjes naast de gated communities. Ik heb zelf al geweerschoten gehoord & de Shell hier recht tegenover mijn raam is afgelopen weekend nog overvallen. Welkom thuisquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat is wel bizar, dat het direct buiten de campus zo anders is.
En de herfst is.. heerlijk knus als je binnen zit.En iets minder leuk als je 4x op een dag nat word geregend en van je fiets af waait.
Nee...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:13 schreef nietzman het volgende:
Hangt er vanaf of je nu warme chocolademelk hebt!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:21 schreef nietzman het volgende:
Rechterkeukenkastje, als het goed is. Zakjes. En in de voorraadkast staat nog een doos cacao..
Och!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:35 schreef JH87 het volgende:
Ik vet haasten om 8.30 op college zijn, realiseer ik me nu dat dat college voortaan om 9u was. Had ik een half uur langer kunnen blijven liggen.
Nou ja. Koffie.
En het regent al non-stop sinds half 9 dus stiekem heb ik ook wel een beetje geluk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |