Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:10 schreef maok het volgende:
goeiemorgen, straks deel 2 van mijn sollicitatie gesprek en morgen aan het werk
feli!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:10 schreef maok het volgende:
goeiemorgen, straks deel 2 van mijn sollicitatie gesprek en morgen aan het werk
Helemaal eens, ik krijg er honger van.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Duitsland was weer mooi. Alleen werd ik door mijn reisgenoten vreemd aangekeken dat ik met broodje koude Schnitzel ging ontbijtenAls je ergerns bent pas je je toch aan aan de gewoonten?
![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
feli!
Duitsland was weer mooi. Alleen werd ik door mijn reisgenoten vreemd aangekeken dat ik met broodje koude Schnitzel ging ontbijtenAls je ergerns bent pas je je toch aan aan de gewoonten?
De naam voor je functie is waarschijnlijk "werkvoorbereider" trouwens.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:01 schreef maok het volgende:
[..]
En ik krijg er nog voor betaald ook
Baggerwerkzaamhedenvoorbereidingszakeninkaartbrenger.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:55 schreef maok het volgende:
Ik heb nu alleen geen idee hoe ik mijn functie moet omschrijven, ik ga wat zaken in kaart brengen ter voorbereiding van baggerwerkzaamheden.
Maakt het voor huisartsen niet uit dat je in zijn gebied moet wonen? Die van mij mocht ik in ieder geval alleen heen omdat ik er in de buurt woonde geloof ik. Als dat nog steeds bij alle zo is kun je hier zoeken welke in de buurt zit.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:10 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Gefeli maok
Hoe zitten jullie overigens in de huisartsen? Nog aanraders?
Arme Nietz.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:09 schreef nietzman het volgende:
En oh m'n date cancelende alweer. De slet.
Dus we moeten binnenkort snel maar eens naar zoeen breezahclub geval.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:09 schreef nietzman het volgende:
En oh m'n date cancelende alweer. De slet.
Ik denk dat ik dat maar op mijn CV zetquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Baggerwerkzaamhedenvoorbereidingszakeninkaartbrenger.
Jep, morgen alquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:45 schreef teigan het volgende:
maok, gefeliciteerd! Ga je deze week nog aan de slag?
Grrr, wij kwamen er net achter dat iemand het leuk vond om over onze auto heen te lopen... Zo te zien geen schade, maar ik ben er eigenlijk flink pissig om...
Heb je hem gezien? of hoe kwam je er achter?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:45 schreef teigan het volgende:
maok, gefeliciteerd! Ga je deze week nog aan de slag?
Grrr, wij kwamen er net achter dat iemand het leuk vond om over onze auto heen te lopen... Zo te zien geen schade, maar ik ben er eigenlijk flink pissig om...
Dat lijkt me een waar avontuur!quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:58 schreef Sebasser het volgende:
Dus we moeten binnenkort snel maar eens naar zoeen breezahclub geval.
http://i212.photobucket.c(...)7/IAA/IAA2008181.jpgquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij staat ook op die pics trouwens.
En ik ook.
Oh men, je doet eng Aax.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://i212.photobucket.c(...)7/IAA/IAA2008181.jpg
Dit ben ik ook, gistergeschoren, nette schoenen, nettebroek, bloesje
Ja, goed.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe bevalt het, je vriendin in Grunn?
OVERHEMD. OVERHEMD. OVERRRRRHEMD. OVERHEMD. OVERHEMD. HEE. WIJF. OVERHEMD. OVERHEEEEEEMMMMMMD.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |