Zoeen ding met veel te veel knopen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
OVERHEMD. OVERHEMD. OVERRRRRHEMD. OVERHEMD. OVERHEMD. HEE. WIJF. OVERHEMD. OVERHEEEEEEMMMMMMD.
Soms verkleed ik me. Je anders voordeon dan je bent KAN voordelen hebben als je iets gedaan wilt hebben.quote:
DAT IS EEN GILET.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Zoeen ding met veel te veel knopen.
Als ik de VS was had ik Wouter ook snoeihard over me heen gewild.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:11 schreef Peterselieman het volgende:
Jij raast als een wervelwind daar door de VS?
HUISWERK. HEEL VEEL. Niet leuk. Letterenstudent, jeweetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoipiepeloi Wouter, hoe staat het St. Louisiaanse leven?
Nietz.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als ik de VS was had ik Wouter ook snoeihard over me heen gewild.
Aw, huiswerk is niet cool, je ouders die langs komen wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:18 schreef Inkomen het volgende:
[..]
HUISWERK. HEEL VEEL. Niet leuk. Letterenstudent, jeweet. Maar dit weekend van de campus af, want als het goed is zijn m'n ouders nu in Memphis aangekomen & zij hebben voor dit weekend een aparte hotelkamer voor mij geboekt
.
Ik geef mijzelf nog uiterlijk drie kwartier & dan aan de slag.
Mijn ervaring wordt grotendeels bepaald door de "campus bubble" waar ik in leef. Het zijn dus geen (wel, niet allemaal) domme mensen & ze zijn hier ook allesbehalve dik. Het eten: ja, twee keer zo groot. De kantines (ontkom je niet aan, want geen keuken) zijn hier all-you-can-eat. (De gym is wel gratis.)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:23 schreef Bob. het volgende:
[..]
Aw, huiswerk is niet cool, je ouders die langs komen wel.
Maar vertel! Hoe zijn de mensen? Zijn Amerikanen echt dom? Is al het eten daar echt 2x zo groot? Zijn het allemaal dikzakjes? Of zijn de allemaal stiekem kei-tof? Woon je op een campus zoals ze die op tv hebben? En, en, en, dat is voorlopig wel genoeg.
Dat is wel bizar, dat het direct buiten de campus zo anders is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:28 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Mijn ervaring wordt grotendeels bepaald door de "campus bubble" waar ik in leef. Het zijn dus geen (wel, niet allemaal) domme mensen & ze zijn hier ook allesbehalve dik. Het eten: ja, twee keer zo groot. De kantines (ontkom je niet aan, want geen keuken) zijn hier all-you-can-eat. (De gym is wel gratis.)
Campus is semi-gesloten; het gedeelte waar mijn colleges zijn is afgesloten & groen & netjes & schoon & luxe. Het deel direct daarbuiten... Welnu, de bewakingsdienst van de universiteit is niet voor niks de op de twee na grootste politiemacht van de staat.
Hoe is het Groningen & hoe is deherfst
?
Dit gedeelte - Midtown St. Louis - zou zonder de universiteit nog steeds een ghetto zijn geweest. Nu nog, als je een of twee blokken van de universiteit vandaan bent, zie je vervallen huizen & overvloed aan "private guard"- & "Danger: DRUG FREE ZONE"-bordjes naast de gated communities. Ik heb zelf al geweerschoten gehoord & de Shell hier recht tegenover mijn raam is afgelopen weekend nog overvallen. Welkom thuisquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat is wel bizar, dat het direct buiten de campus zo anders is.
En de herfst is.. heerlijk knus als je binnen zit.En iets minder leuk als je 4x op een dag nat word geregend en van je fiets af waait.
Nee...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:13 schreef nietzman het volgende:
Hangt er vanaf of je nu warme chocolademelk hebt!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:21 schreef nietzman het volgende:
Rechterkeukenkastje, als het goed is. Zakjes. En in de voorraadkast staat nog een doos cacao..
Och!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:35 schreef JH87 het volgende:
Ik vet haasten om 8.30 op college zijn, realiseer ik me nu dat dat college voortaan om 9u was. Had ik een half uur langer kunnen blijven liggen.
Nou ja. Koffie.
En het regent al non-stop sinds half 9 dus stiekem heb ik ook wel een beetje geluk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |