Nog steeds bij de TNT?quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
ah, ben vanwege het werk nu ook thuisthuis. Met een biertje zit ik nu voor de PC
Dan heb je binnenkort dus ook postexamensquote:
Diamantlaan, waar Teigan en Mik_Infra ook werktenquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
Ik maak me er niet druk over. Binnenkort ook eens een functioneringsgesprek. De eerste in 1,5 jaar![]()
Bij welke vestiging werk jij dan?
Klopt, ik rook hem ook, heel subtielquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:13 schreef teigan het volgende:
ik rook vandaag de CSM volgens mij.... Het is echt al van dat herfstige weer...
Ik voel me oudquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:36 schreef Bob. het volgende:
Oh Groningen is ook echt een thuis voor me hoor, maar bij mijn ouders en met mijn vriendinnen van hier vind ik het ook nog érg leuk.Gelukkig kan ik naar beide.
Jou thuis voelt voor mij ook wel een beetje als thuisthuis. Tenminste als de voorwaarde voor thuisthuis is dat je het normaal vind om zelf je drinken uit de koelkast te pakkenquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Klopt, ik rook hem ook, heel subtiel
Niet meer zo storend als vroeger
En thuisthuis? Mijn thuis is miijn thuisthuis
Volgens mijn planning woon ik nu al weer 3 jaar in Den Haag, maar ergens is er iets mis gegaan met de uitvoering van die planning. Goed dus dat je er 'denk ik' bij hebt gezetquote:Op zaterdag 27 september 2008 23:26 schreef JH87 het volgende:
En ik wil trouwens geen mensen tegen 't zere been trappen, maar ik zal niet m'n hele leven in Groningen kunnen wonen denk ik.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:13 schreef teigan het volgende:
ik rook vandaag de CSM volgens mij.... Het is echt al van dat herfstige weer...
quote:Op zondag 28 september 2008 18:13 schreef teigan het volgende:
Het is stil, iedereen heeft ineens een leven gekregen...
Ga lekker naar de palacequote:Op zondag 28 september 2008 19:23 schreef nelis91 het volgende:
Wat ik mij afvraag, waar zou je wanneer je opstap gaat in groningen met een groepje vrienden van 17/18 heen moeten gaan. 3 gez. is wel aardig maar niet heel erg leuk, tijdens de piekuren is het leuk om naar ome co te gaan. Maar waar zou jij nog meer heen gaan? Martini beach is niet echt een optie, geen hele leuke tent. Oceans red je niet als 17 jarige op zaterdag/donderdag avond.
Dus iemand tips?
Waar vind ik die?quote:Op zondag 28 september 2008 19:55 schreef nietzman het volgende:
En oh, de nieuwe HBO special van Chris Rock.![]()
.
Ja.quote:Op zondag 28 september 2008 20:17 schreef maok het volgende:
Is het heel raar dat ik verwacht dat de politie er direct werk van maakt als ik een melding maak van een kapotte, gedumpte plaat astbest die op een plek ligt waar ook veel kinderen spelen?
Nee, het is koud en regenachtig, dan is de koffieautomaat op het verwarmde politiebureau toch iets belangrijker dan een plaat asbest waar je kanker van kunt krijgen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:56 schreef maok het volgende:
Ach, het is nog maar 14 uur geleden dat ik ze belde, misschien zijn ze nog onderweg
Ze zoeken het maar uit, ik heb de politie gister 2x gebeld, dat vind ik wel weer genoeg.quote:Op maandag 29 september 2008 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemorgen
Maok, misschien moet je de milieudienst van de gemeente even bellen.
Zo'n gast heb je toch zo uit huis gewerkt. En daarnaast je laat je toch niet slaan??quote:Op maandag 29 september 2008 15:39 schreef Tangarine het volgende:
Owja, gister begon een huisgenoot ineens agressief te doen toen ik het niet eens was met het feit dat hij om half 1 's nachts nog keihard muziek aan had staan... (inclusief een paar klappen tegen mn hoofd gehad)
Anyway, mocht iemand nog een leuke kamer weten... Ik houd me aanbevolen!
Ehm, nouja, zoiets zie je niet echt aankomen/verwacht je niet echt... of ik in ieder geval niet, en welicht iets te vredelievend... zal ook niet snel terug slaan... (hij scheet hem wel toen ik 'huisbaas' en 'politie' noemdequote:Op maandag 29 september 2008 15:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zo'n gast heb je toch zo uit huis gewerkt. En daarnaast je laat je toch niet slaan??
Maar je kan dat toch ook gewoon doen?quote:Op maandag 29 september 2008 15:43 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ehm, nouja, zoiets zie je niet echt aankomen/verwacht je niet echt... of ik in ieder geval niet, en welicht iets te vredelievend... zal ook niet snel terug slaan... (hij scheet hem wel toen ik 'huisbaas' en 'politie' noemde)
Precies, om het vast te leggen.quote:Op maandag 29 september 2008 17:43 schreef JH87 het volgende:
Je moet eigenlijk op zeker aangifte doen, alleen al om daar later op terug te kunnen vallen. Mocht het nog een keer gebeuren heb je al een keer aangifte gedaan en werkt je huisbaas écht wel mee.
quote:Op maandag 29 september 2008 23:25 schreef JH87 het volgende:
RIP gehemelte.
Het nieuwe kassameisje aan de Brugstraat verzachtte de pijn gelukkig een beetje.
Hihi.quote:Op maandag 29 september 2008 23:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat heb je uitgevreten dan?
Een piemel met weerhaakjes gepijpt?
Nee, bij voorkeur niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |