Pwnd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:52 schreef Schatgraver het volgende:
Welke kankerkneus heeft mij uit de op gehaald?
Laat me raden, Breathtaking of BobbyB
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:53 schreef Sackboy het volgende:
En kun je de nummering van dit topic even fixen?
Omdat schatgraver enkel poste om het topic vol te krijgen en dan ook nog eens aangaf geen nieuwe te openen. Dus heb ik zijn postings weggehaald zodat iemand anders het topic vol kon maken die misschien wel een nieuw topic wilde openen. Maar nu blijkt dat SG wel een topic geopend heeftquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:53 schreef Sackboy het volgende:
Waarom haalde je posts weg in het oude topic Juup?
Alsof wij de enige zijn die de OP editen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:52 schreef Schatgraver het volgende:
wát een talent deze modquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:51 schreef Juup© het volgende:
Joh gek hè
Moet schatnerd maar geen postings posten enkel om het topic vol te krijgen en geen nieuw topic te openen.
Overigens, waarom zet je je UI dan niet terug in je eigen OP, Einstein?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:52 schreef Schatgraver het volgende:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Overigens, waarom zet je je UI dan niet terug in je eigen OP, Einstein?
Whehe.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet kanquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NIET OPETEN STRAKS GA JE NOG DOOD!!!1quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
KUT, IK LIET EEN DROPJE VALLEN EINS
Mag dat tegenwoordig ook al niet meer?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat schatgraver enkel poste om het topic vol te krijgen
IK MOET 'M EERST ZIEN TE VINDENquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
NIET OPETEN STRAKS GA JE NOG DOOD!!!1
ik zeg niksquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:59 schreef Maisnon het volgende:
in 2 dagen het complete eerste seizoen van project runway Australie gekeken, jawel
En toch wil ik je niet aanraken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:59 schreef Maisnon het volgende:
in 2 dagen het complete eerste seizoen van project runway Australie gekeken, jawel
Je liet een dropje droppen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
KUT, IK LIET EEN DROPJE VALLEN EINS
GOOI HEM NAAR EEN NEGER!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
IK HEB HET DROPJE KUNNEN LOCALIZEREN
MOOI ZO! NU DE REDDINGSOPERATIE NOG IN GOEDE BANEN LEIDEN!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
IK HEB HET DROPJE KUNNEN LOCALIZEREN
40CM IS KANKERGROOT BOBBY!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je liet een dropje droppen?
Wat een kansloze mensen bij de rijdende rechterGa je druk om 40cm grond
_! Royal sadness.
Ik welquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toch wil ik je niet aanraken.
prachtig tochquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je liet een dropje droppen?
Wat een kansloze mensen bij de rijdende rechterGa je druk maken om 40cm grond
_! Royal sadness.
IK HEB GEEN BAAN.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
MOOI ZO! NU DE REDDINGSOPERATIE NOG IN GOEDE BANEN LEIDEN!
Can't touch thisquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toch wil ik je niet aanraken.
ALS JE HEM HARD GENOEG GOOIT DAN SCHREEUWT HIJ HET UIT!!!1quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HAHA, JA MAAR DAN KAN IK TOCH NIET ZIEN OF HEM RAAK? EINS@
Ja, voor een penis, maar niet op zo'n groot stuk land.quote:
OH. IK WIST NIET DAT JE ZELF OOK EEN NEGER WAS.quote:
dokter ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:02 schreef Maisnon het volgende:
ik heb het idee dat ik een van mn nekwervels verkeerd heb zitten, dikke koppijn, pijn in mn nek, hoofd draaien doet zeer. Dat is kut!
Sommige mensen zijn nou eenmaal triest. Hoe oud waren die mensen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, voor een penis, maar niet op zo'n groot stuk land.
HAHA!1quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
OH. IK WIST NIET DAT JE ZELF OOK EEN NEGER WAS.
Kom maar, dan draai ik je nek wel even goed.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:02 schreef Maisnon het volgende:
ik heb het idee dat ik een van mn nekwervels verkeerd heb zitten, dikke koppijn, pijn in mn nek, hoofd draaien doet zeer. Dat is kut!
55-60quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:02 schreef McFearless het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmaal triest. Hoe oud waren die mensen?
Ik vind dat zo'n vermakelijk programma, waar mensen zich soms niet druk om kunnen maken.quote:
Heb je hem ook weerquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:03 schreef tard het volgende:
yo nigga's
Zo oud en je dan druk gaan maken over 40cm grond.quote:
Jajaquote:
Ik was gisteren nog bij de moeder van een goede vriendin, die sportmasseuse is en fysiotherapie studeert. Misschien is er iets fouts gegaanquote:
Nou ja, als ze zich al druk maken om zoiets dan houden die hartkleppen het ook niet lang meer uit.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zo oud en je dan druk gaan maken over 40cm grond.! Ik zou me eerder druk maken of mijn hartkleppen nog wel goed funtioneren.
Battletoads is echt supermoeilijk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:06 schreef Demon_Hunter het volgende:
Battletoads is niet leuk meer.
handigquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog bij de moeder van een goede vriendin, die sportmasseuse is en fysiotherapie studeert. Misschien is er iets fouts gegaan
ja maar dat land was wel van zijn opa ofzoquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, als ze zich al druk maken om zoiets dan houden die hartkleppen het ook niet lang meer uit.Zelfs Petrus weigert ze bij de poort, want dan gaan ze ook zeggen dat die poort 40 cm te ver naar voren staat.
Hopelijk gaan ze een keer een spoor aanleggen daar, ala betuwe route. Dan heeft ie wat te zeiken met zo'n trein in z'n achtertuin.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:07 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar dat land was wel van zijn opa ofzo
40 centimeter, haha, zo kinderachtig om daar over te gaan janken op tv.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:07 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar dat land was wel van zijn opa ofzo
Ik heb als mimimaisnon me daar maanden mee vermaakt en er staat een speedrun op youtube van 10 minuten. Echt ongelooflijk hoeveel plezier per minuut erin zit, zeg maarquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:10 schreef Maisnon het volgende:
De muziek van Rescue Rangers voor de NES is echt tofdat speelde ik vroeger altijd
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:13 schreef Noorsbloed het volgende:
NES ! ..
Hmm
* Noorsbloed Gaat morgen een NES en SNES emulator downloaden
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb als mimimaisnon me daar maanden mee vermaakt en er staat een speedrun op youtube van 10 minuten. Echt ongelooflijk hoeveel plezier per minuut erin zit, zeg maardat vind je tegenwoordig niet
quote:
Dat is heul wel degelijk voer!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:21 schreef McFearless het volgende:
Ik heb honger, maar ik heb geen degelijk voer in huis.Alleen frikandellen.
DAAR HEEFT U GELIJK IN, MENEER DE NEGER!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is heul wel degelijk voer!
Klopt, correct, geen woord gelogen mijn beste Broekpaling, maar, ja er zit een maar aan. McFearless is een liefhebber van dit stukje kwaliteitsvoer, de frikandel dus, maar ik ben zeven maanden geleden een weddenschap aangegaan dat ik een jaar lang geen frikandellen zou eten. Nu moet ik dus op de blaren zitten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is heul wel degelijk voer!
En als je wint?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Klopt, correct, geen woord gelogen mijn beste Broekpaling, maar, ja er zit een maar aan. McFearless is een liefhebber van dit stukje kwaliteitsvoer, de frikandel dus, maar ik ben zeven maanden geleden een weddenschap aangegaan dat ik een jaar lang geen frikandellen zou eten. Nu moet ik dus op de blaren zitten.
Ah. Hoogst vernuftig.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja het was een vervolg op m'n vorige post
ik krijg honger, wat doe jequote:Op dinsdag 16 september 2008 23:29 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aah je stelt me op de proef.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:29 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
50 EU.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
50 euroDus nu eet ik alleen andere snacks.
Ik heb gewoon niet geklikt omdat ik gewoon weet dat het een rickroll is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en deze dan![]()
http://tinyurl.com/2q9j9y
Man, ik vond frikandellen vies, zei ik. Waarop een vriend zei dat ik 50 euro kreeg van 'm als ik het jaar niet zou eten. Ik ben zo stom geweest.quote:
Hoe kan jij dat nou weten als je niet gaat kijkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet geklikt omdat ik gewoon weet dat het een rickroll is.
quote:
nog beter:: een smulrol of een hete hapquote:
Maar dat heb ik helemaal niet in huis!!!1quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
nog beter:: een smulrol of een hete hap
Ga dan naar de winkelquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Maar dat heb ik helemaal niet in huis!!!1
Niemand die nu gaat merken dat een frikandel eet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Maar dat heb ik helemaal niet in huis!!!1
Ken jij het gezegde:: Met zaklamp en koe-voet zit een hongerlap altijd goed ?quote:
Je moet een nieuw toetsenbord kopen. Je N is kapot.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:43 schreef jordeeeh het volgende:
FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL
Klopt, maar zo ben ik niet. Ik heb nog genoeg alternatieven.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niemand die nu gaat merken dat een frikandel eet.
Kaassouflé please ? je hebt er genoegquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Klopt, maar zo ben ik niet. Ik heb nog genoeg alternatieven.
Komt eraan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Kaassouflé please ? je hebt er genoeg
mag ik bovenop je gaan staan ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga op m'n rug staan. (Wie o wie snapt 'm![]()
)
hvjwjnmkt(L)(K)(L)misje nu al
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je moet een nieuw toetsenbord kopen. Je N is kapot.
Jij was toch de mooie meid ?quote:Op woensdag 17 september 2008 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mits je een mooie meid bent.
Geef me 10 minuutjes en je bent zo van gedachten verandertquote:Op woensdag 17 september 2008 00:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar ik val alleen op meiden.
Waar wil je het over hebben, knul?quote:Op woensdag 17 september 2008 00:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
KLB sc is echt wel sweet .. eindelijk eens op niveau praten..
wat voor werk doe je noorsbloed ?quote:Op woensdag 17 september 2008 00:31 schreef Noorsbloed het volgende:
Frituren .. wil naar huis ..
tyfusbaan
Haha jij mag niet naar huis terwijl wij hier lekker frikandellen en bitterballen en loempias en patat met mayonaise & curry & satésaus & uitjes en smulrollen en viandellen en kaassouflés en berenclauwen en double-cheese-bacons-xxl en bamischijven zitten te etenquote:Op woensdag 17 september 2008 00:31 schreef Noorsbloed het volgende:
Frituren .. wil naar huis ..
tyfusbaan
quote:Op woensdag 17 september 2008 00:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Haha jij mag niet naar huis terwijl wij hier lekker frikandellen en bitterballen en loempias en patat met mayonaise & curry & satésaus & uitjes en smulrollen en viandellen en kaassouflés en berenclauwen en double-cheese-bacons-xxl en bamischijven zitten te eten
Nachtwaker..... vraag dan aan een andere viking of hij het kamp wil bewaken zodat jij eventjes een paar berelullel kan gaan bakkenquote:Op woensdag 17 september 2008 00:33 schreef Noorsbloed het volgende:
Nachtwaker..
Maar mijn baas is een steeds grotere eikel aan het worden.
En ik ben aan het sparen voor de rest van mijn opleiding en dergelijke, dus zomaar stoppen kan niet.
Was het maar zon feestquote:Op woensdag 17 september 2008 00:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nachtwaker..... vraag dan aan een andere viking of hij het kamp wil bewaken zodat jij eventjes een paar berelullel kan gaan bakken
Je zou op het handvat van een bijl kunnen schrijven:: "Jukka vind je een klapjostie" en die bijl dan bij een andere of vijandige viking neer kunnen gooien zodat er relletjes uitgelokt worden:: het is goed om de waakzaamheid of pijl te houden voor wanneer jullie aangevallen worden door een vijandige troep vikingen en het dood de tijdquote:Op woensdag 17 september 2008 00:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Was het maar zon feest![]()
Ik werk hier eenzaam en alleen.
De hele nacht naar schermpjes loeren en af en toe een ronde lopen.
In de hoop dat er nog wat gevaarlijke "mede landers" ongein uithalen
quote:
Dat is zondermeer waarquote:Op woensdag 17 september 2008 00:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je zou op het handvat van een bijl kunnen schrijven:: "Jukka vind je een klapjostie" en die bijl dan bij een andere of vijandige viking neer kunnen gooien zodat er relletjes uitgelokt worden:: het is goed om de waakzaamheid of pijl te houden voor wanneer jullie aangevallen worden door een vijandige troep vikingen en het dood de tijd
berenjacht ? midde in de nacht ?quote:Op woensdag 17 september 2008 00:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is zondermeer waar![]()
En ik heb mijn zwaard dan ook bij mij om mensen neer te .. erhm ik bedoel om mee te oefenen en dergelijke.
Maar Jukka is op berenjacht nu dus die kan ik moeilijk de schuld geven
Hmhm Jukka heeft teveel mede gehad ..quote:Op woensdag 17 september 2008 00:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
berenjacht ? midde in de nacht ?![]()
en Emppu dan ? is die er niet ?
maar ik ga pitten, succes met het op wacht staan, als er iets is blaas je maar op je hoorn
quote:Op woensdag 17 september 2008 01:20 schreef jordeeeh het volgende:
Smoesjes, je bent undercover!
UNDERCOVER IN NEDERLAND! OH NOESS
Ik zie het al helemaal voor me, met Legoblokjes, rendiervellen en gehaktballen?quote:Op woensdag 17 september 2008 01:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
shhhht
Ik bereid een Noorse invasie voor !
Wel waarquote:Op woensdag 17 september 2008 01:42 schreef jordeeeh het volgende:
Niks metrosexueel
En lang niet allemaal hoor
quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 01:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
BAN BAN BAN
Mijn ogen !
Mijn voorouders![]()
Dit persoon moet sterven ( Niet jij maar die homo op die foto )
quote:
quote:
Dat weet je helegaar niet vuige vikingquote:Op woensdag 17 september 2008 02:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Juh wel ..
Trots op mijn bloed enzo.
En waarschijnlijk compleet ander persoon kwa stijl en dergelijke dan jij
Geef mij eens ongelijk dan en bewijs het !quote:Op woensdag 17 september 2008 02:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat weet je helegaar niet vuige viking
Erhm .. ik heb niet echt een Viking outfit.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 03:48 schreef jordeeeh het volgende:
Heb ik allemaal niet
Maar ik denk dat jij er wel stoer uit ziet in een viking pak:
[ afbeelding ]
Waar haal je dat dan opeens vandaagquote:Op woensdag 17 september 2008 03:59 schreef jordeeeh het volgende:
true.
http://www.hundredpushups.com/week3.html
Ben k nu mee bezigquote:Op woensdag 17 september 2008 04:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waar haal je dat dan opeens vandaag
Netjes !quote:Op woensdag 17 september 2008 04:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ben k nu mee bezig
Dag 1 van week 3
en dan de column "> 25 push ups"
Hehe nicequote:Op woensdag 17 september 2008 04:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Netjes !![]()
Ik ga eindelijk eens beginnen met mijn bierbuik wegwerken
Vanaf maandag elke dag 2 uur fitnessen en zooi.
als ik ze zou hebben, zou ik er dan om vragen?quote:Op woensdag 17 september 2008 08:39 schreef Sackboy het volgende:
Post ze zelf dan, klapjostie.
[ afbeelding ]
G - O - O - G - L - Equote:Op woensdag 17 september 2008 08:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
als ik ze zou hebben, zou ik er dan om vragen?
Bulkposten om hem vol te krijgen mag niet meer van Juupquote:Op woensdag 17 september 2008 08:49 schreef Demon_Hunter het volgende:
Daar gaan we eens verandering in brengen!
Ach jah ..quote:Op woensdag 17 september 2008 08:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Bulkposten om hem vol te krijgen mag niet meer van Juup![]()
Begint hier een politiestaat te worden.
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lach mij hier uit, ik ben 3 uur te vroeg op school
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lach mij hier uit, ik ben 3 uur te vroeg op school
Omdat ik van vroeg opstaan hou.quote:
Vier. Basic, Plus, Full en Pimp.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:06 schreef Demon_Hunter het volgende:
Weet iemand al hoeveel abbo`s fok heeft ?
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Vier. Basic, Plus, Full en Pimp.
Volgens mij heeft Fok geen abbo's hoor.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Vier. Basic, Plus, Full en Pimp.
School.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:10 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dus .. wat gaan we doen vandaag ? ik moet offerte`s bekijken.. en kijken welke het beste is .. zwaar werk heur!
Wat doe je voor werk ?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:10 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dus .. wat gaan we doen vandaag ? ik moet offerte`s bekijken.. en kijken welke het beste is .. zwaar werk heur!
Hou op...quote:
Ik zit ook op school .. het is voor een project.. maar we gaan het er wel allemaal echt neerzetten.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk ?
Ik zou gewoon de bijna beste opbellen en zeggen dat hij het ws. niet gaat worden, maar dat er iets te regelen valt
Welke opleiding doe jequote:
het is wachten op de nieuwe Football Managerquote:Op woensdag 17 september 2008 09:19 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik zit ook op school .. het is voor een project.. maar we gaan het er wel allemaal echt neerzetten.
En voor de rest .. ja beetje films kijken :p hebben jullie nog leuke games ? ik ga denk ik the witcher maar ff ``kopen`` heeft iemand die al gespeeld ?
Hoe vraag je dat op eigenlijk ?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:25 schreef Sackboy het volgende:
KLB SC Top 100 van dinsdag 16 september 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 327 jordeeeh
05. 162 BobbyB
08. 152 markvanrinsum
13. 123 4EverBlackEyed
16. 110 Sackboy
18. 104 KingOfPop
28. 088 gers
41. 078 BigKahuna
45. 077 Breathtaking
58. 068 Broekpaling
60. 066 Tabloid
71. 062 Noorsbloed
87. 055 Gupje
96. 050 Juup©
16e plaats
quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
Serieus dude. Maak daar een linkje van. Ik word er misselijk van....
quote:
Dagcijfers # 164quote:Op woensdag 17 september 2008 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe vraag je dat op eigenlijk ?
In mijn goede ouwe tijd stond ik elke dag op 1 van KLB
5e plaats en 2e van de SCquote:Op woensdag 17 september 2008 09:25 schreef Sackboy het volgende:
KLB SC Top 100 van dinsdag 16 september 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 327 jordeeeh
05. 162 BobbyB
08. 152 markvanrinsum
13. 123 4EverBlackEyed
16. 110 Sackboy
18. 104 KingOfPop
28. 088 gers
41. 078 BigKahuna
45. 077 Breathtaking
58. 068 Broekpaling
60. 066 Tabloid
71. 062 Noorsbloed
87. 055 Gupje
96. 050 Juup©
16e plaats
Ja maar je moet ook zelf gegevens kunnen opvragen. Wie er bijvoorbeeld in 1 maand tijd de meeste posts in alleen KLB heeft enzo.quote:
quote:
IK? Kom op zeg, teveel moeitequote:Op dinsdag 16 september 2008 22:52 schreef Schatgraver het volgende:
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IK? Kom op zeg, teveel moeite
Verder: Hallo!
Is dat die minderjarige jojo?quote:
Hooooooooooooi!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IK? Kom op zeg, teveel moeite
Verder: Hallo!
Ze is nu toch niet meer minderjarig?quote:
quote:
Waarom verwachte ik al zoiets?quote:
Doe mij ook maar!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:29 schreef afcajos het volgende:
Maak jij de lapo maar bt, maar vergeet niet de link naar oude topics bij te houden!
Ik ga ff koffie halen
Alleen maar omdat ik een vrouw benquote:Op woensdag 17 september 2008 10:29 schreef afcajos het volgende:
Maak jij de lapo maar bt, maar vergeet niet de link naar oude topics bij te houden!
Ik ga ff koffie halen
Graag!quote:
Nee, omdat je BT bent.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik een vrouw ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |