IK HEB GEEN BAAN.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
MOOI ZO! NU DE REDDINGSOPERATIE NOG IN GOEDE BANEN LEIDEN!
Can't touch thisquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toch wil ik je niet aanraken.
ALS JE HEM HARD GENOEG GOOIT DAN SCHREEUWT HIJ HET UIT!!!1quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HAHA, JA MAAR DAN KAN IK TOCH NIET ZIEN OF HEM RAAK? EINS@
Ja, voor een penis, maar niet op zo'n groot stuk land.quote:
OH. IK WIST NIET DAT JE ZELF OOK EEN NEGER WAS.quote:
dokter ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:02 schreef Maisnon het volgende:
ik heb het idee dat ik een van mn nekwervels verkeerd heb zitten, dikke koppijn, pijn in mn nek, hoofd draaien doet zeer. Dat is kut!
Sommige mensen zijn nou eenmaal triest. Hoe oud waren die mensen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, voor een penis, maar niet op zo'n groot stuk land.
HAHA!1quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
OH. IK WIST NIET DAT JE ZELF OOK EEN NEGER WAS.
Kom maar, dan draai ik je nek wel even goed.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:02 schreef Maisnon het volgende:
ik heb het idee dat ik een van mn nekwervels verkeerd heb zitten, dikke koppijn, pijn in mn nek, hoofd draaien doet zeer. Dat is kut!
55-60quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:02 schreef McFearless het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmaal triest. Hoe oud waren die mensen?
Ik vind dat zo'n vermakelijk programma, waar mensen zich soms niet druk om kunnen maken.quote:
Heb je hem ook weerquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:03 schreef tard het volgende:
yo nigga's
Zo oud en je dan druk gaan maken over 40cm grond.quote:
Jajaquote:
Ik was gisteren nog bij de moeder van een goede vriendin, die sportmasseuse is en fysiotherapie studeert. Misschien is er iets fouts gegaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |