Pwnd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:52 schreef Schatgraver het volgende:
Welke kankerkneus heeft mij uit de op gehaald?
Laat me raden, Breathtaking of BobbyB
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:53 schreef Sackboy het volgende:
En kun je de nummering van dit topic even fixen?
Omdat schatgraver enkel poste om het topic vol te krijgen en dan ook nog eens aangaf geen nieuwe te openen. Dus heb ik zijn postings weggehaald zodat iemand anders het topic vol kon maken die misschien wel een nieuw topic wilde openen. Maar nu blijkt dat SG wel een topic geopend heeftquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:53 schreef Sackboy het volgende:
Waarom haalde je posts weg in het oude topic Juup?
Alsof wij de enige zijn die de OP editen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:52 schreef Schatgraver het volgende:
wát een talent deze modquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:51 schreef Juup© het volgende:
Joh gek hè
Moet schatnerd maar geen postings posten enkel om het topic vol te krijgen en geen nieuw topic te openen.
Overigens, waarom zet je je UI dan niet terug in je eigen OP, Einstein?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:52 schreef Schatgraver het volgende:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Overigens, waarom zet je je UI dan niet terug in je eigen OP, Einstein?
Whehe.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet kanquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NIET OPETEN STRAKS GA JE NOG DOOD!!!1quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
KUT, IK LIET EEN DROPJE VALLEN EINS
Mag dat tegenwoordig ook al niet meer?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat schatgraver enkel poste om het topic vol te krijgen
IK MOET 'M EERST ZIEN TE VINDENquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
NIET OPETEN STRAKS GA JE NOG DOOD!!!1
ik zeg niksquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:59 schreef Maisnon het volgende:
in 2 dagen het complete eerste seizoen van project runway Australie gekeken, jawel
En toch wil ik je niet aanraken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:59 schreef Maisnon het volgende:
in 2 dagen het complete eerste seizoen van project runway Australie gekeken, jawel
Je liet een dropje droppen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
KUT, IK LIET EEN DROPJE VALLEN EINS
GOOI HEM NAAR EEN NEGER!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
IK HEB HET DROPJE KUNNEN LOCALIZEREN
MOOI ZO! NU DE REDDINGSOPERATIE NOG IN GOEDE BANEN LEIDEN!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
IK HEB HET DROPJE KUNNEN LOCALIZEREN
40CM IS KANKERGROOT BOBBY!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je liet een dropje droppen?
Wat een kansloze mensen bij de rijdende rechterGa je druk om 40cm grond
_! Royal sadness.
Ik welquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toch wil ik je niet aanraken.
prachtig tochquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je liet een dropje droppen?
Wat een kansloze mensen bij de rijdende rechterGa je druk maken om 40cm grond
_! Royal sadness.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |