Nou ja, als ze zich al druk maken om zoiets dan houden die hartkleppen het ook niet lang meer uit.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zo oud en je dan druk gaan maken over 40cm grond.! Ik zou me eerder druk maken of mijn hartkleppen nog wel goed funtioneren.
Battletoads is echt supermoeilijk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:06 schreef Demon_Hunter het volgende:
Battletoads is niet leuk meer.
handigquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog bij de moeder van een goede vriendin, die sportmasseuse is en fysiotherapie studeert. Misschien is er iets fouts gegaan
ja maar dat land was wel van zijn opa ofzoquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, als ze zich al druk maken om zoiets dan houden die hartkleppen het ook niet lang meer uit.Zelfs Petrus weigert ze bij de poort, want dan gaan ze ook zeggen dat die poort 40 cm te ver naar voren staat.
Hopelijk gaan ze een keer een spoor aanleggen daar, ala betuwe route. Dan heeft ie wat te zeiken met zo'n trein in z'n achtertuin.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:07 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar dat land was wel van zijn opa ofzo
40 centimeter, haha, zo kinderachtig om daar over te gaan janken op tv.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:07 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar dat land was wel van zijn opa ofzo
Ik heb als mimimaisnon me daar maanden mee vermaakt en er staat een speedrun op youtube van 10 minuten. Echt ongelooflijk hoeveel plezier per minuut erin zit, zeg maarquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:10 schreef Maisnon het volgende:
De muziek van Rescue Rangers voor de NES is echt tofdat speelde ik vroeger altijd
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:13 schreef Noorsbloed het volgende:
NES ! ..
Hmm
* Noorsbloed Gaat morgen een NES en SNES emulator downloaden
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb als mimimaisnon me daar maanden mee vermaakt en er staat een speedrun op youtube van 10 minuten. Echt ongelooflijk hoeveel plezier per minuut erin zit, zeg maardat vind je tegenwoordig niet
quote:
Dat is heul wel degelijk voer!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:21 schreef McFearless het volgende:
Ik heb honger, maar ik heb geen degelijk voer in huis.Alleen frikandellen.
DAAR HEEFT U GELIJK IN, MENEER DE NEGER!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is heul wel degelijk voer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |