Klopt, correct, geen woord gelogen mijn beste Broekpaling, maar, ja er zit een maar aan. McFearless is een liefhebber van dit stukje kwaliteitsvoer, de frikandel dus, maar ik ben zeven maanden geleden een weddenschap aangegaan dat ik een jaar lang geen frikandellen zou eten. Nu moet ik dus op de blaren zitten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is heul wel degelijk voer!
En als je wint?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Klopt, correct, geen woord gelogen mijn beste Broekpaling, maar, ja er zit een maar aan. McFearless is een liefhebber van dit stukje kwaliteitsvoer, de frikandel dus, maar ik ben zeven maanden geleden een weddenschap aangegaan dat ik een jaar lang geen frikandellen zou eten. Nu moet ik dus op de blaren zitten.
Ah. Hoogst vernuftig.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja het was een vervolg op m'n vorige post
ik krijg honger, wat doe jequote:Op dinsdag 16 september 2008 23:29 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aah je stelt me op de proef.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:29 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
50 EU.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
50 euroDus nu eet ik alleen andere snacks.
Ik heb gewoon niet geklikt omdat ik gewoon weet dat het een rickroll is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en deze dan![]()
http://tinyurl.com/2q9j9y
Man, ik vond frikandellen vies, zei ik. Waarop een vriend zei dat ik 50 euro kreeg van 'm als ik het jaar niet zou eten. Ik ben zo stom geweest.quote:
Hoe kan jij dat nou weten als je niet gaat kijkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet geklikt omdat ik gewoon weet dat het een rickroll is.
quote:
nog beter:: een smulrol of een hete hapquote:
Maar dat heb ik helemaal niet in huis!!!1quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
nog beter:: een smulrol of een hete hap
Ga dan naar de winkelquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Maar dat heb ik helemaal niet in huis!!!1
Niemand die nu gaat merken dat een frikandel eet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Maar dat heb ik helemaal niet in huis!!!1
Ken jij het gezegde:: Met zaklamp en koe-voet zit een hongerlap altijd goed ?quote:
Je moet een nieuw toetsenbord kopen. Je N is kapot.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:43 schreef jordeeeh het volgende:
FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL FRIKADEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |