wat voor werk doe je noorsbloed ?quote:Op woensdag 17 september 2008 00:31 schreef Noorsbloed het volgende:
Frituren .. wil naar huis ..
tyfusbaan
Haha jij mag niet naar huis terwijl wij hier lekker frikandellen en bitterballen en loempias en patat met mayonaise & curry & satésaus & uitjes en smulrollen en viandellen en kaassouflés en berenclauwen en double-cheese-bacons-xxl en bamischijven zitten te etenquote:Op woensdag 17 september 2008 00:31 schreef Noorsbloed het volgende:
Frituren .. wil naar huis ..
tyfusbaan
quote:Op woensdag 17 september 2008 00:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Haha jij mag niet naar huis terwijl wij hier lekker frikandellen en bitterballen en loempias en patat met mayonaise & curry & satésaus & uitjes en smulrollen en viandellen en kaassouflés en berenclauwen en double-cheese-bacons-xxl en bamischijven zitten te eten
Nachtwaker..... vraag dan aan een andere viking of hij het kamp wil bewaken zodat jij eventjes een paar berelullel kan gaan bakkenquote:Op woensdag 17 september 2008 00:33 schreef Noorsbloed het volgende:
Nachtwaker..
Maar mijn baas is een steeds grotere eikel aan het worden.
En ik ben aan het sparen voor de rest van mijn opleiding en dergelijke, dus zomaar stoppen kan niet.
Was het maar zon feestquote:Op woensdag 17 september 2008 00:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nachtwaker..... vraag dan aan een andere viking of hij het kamp wil bewaken zodat jij eventjes een paar berelullel kan gaan bakken
Je zou op het handvat van een bijl kunnen schrijven:: "Jukka vind je een klapjostie" en die bijl dan bij een andere of vijandige viking neer kunnen gooien zodat er relletjes uitgelokt worden:: het is goed om de waakzaamheid of pijl te houden voor wanneer jullie aangevallen worden door een vijandige troep vikingen en het dood de tijdquote:Op woensdag 17 september 2008 00:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Was het maar zon feest![]()
Ik werk hier eenzaam en alleen.
De hele nacht naar schermpjes loeren en af en toe een ronde lopen.
In de hoop dat er nog wat gevaarlijke "mede landers" ongein uithalen
quote:
Dat is zondermeer waarquote:Op woensdag 17 september 2008 00:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je zou op het handvat van een bijl kunnen schrijven:: "Jukka vind je een klapjostie" en die bijl dan bij een andere of vijandige viking neer kunnen gooien zodat er relletjes uitgelokt worden:: het is goed om de waakzaamheid of pijl te houden voor wanneer jullie aangevallen worden door een vijandige troep vikingen en het dood de tijd
berenjacht ? midde in de nacht ?quote:Op woensdag 17 september 2008 00:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is zondermeer waar![]()
En ik heb mijn zwaard dan ook bij mij om mensen neer te .. erhm ik bedoel om mee te oefenen en dergelijke.
Maar Jukka is op berenjacht nu dus die kan ik moeilijk de schuld geven
Hmhm Jukka heeft teveel mede gehad ..quote:Op woensdag 17 september 2008 00:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
berenjacht ? midde in de nacht ?![]()
en Emppu dan ? is die er niet ?
maar ik ga pitten, succes met het op wacht staan, als er iets is blaas je maar op je hoorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |