Onze plaatselijke bezorgpizzaria hefet blijkbaar enorme schnitzel, en dat MEt patat, sla, twee sausjes en turks brood EN thuisbezoriging voor 7 euroquote:Op maandag 15 september 2008 19:13 schreef maok het volgende:
Honger
Oke dat is mooi om te horenquote:Op maandag 15 september 2008 20:56 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb lekker mexicaans gegeten bij The Four Roses
Ik zag nog niets van verbouwingen. Als ik mexicaans wil eten, dan ga ik eten bij de Four Roses, ben er altijd erg over te spreken. Was vanavond ook weer lekker. Prijs valt ook reuze meequote:Op maandag 15 september 2008 22:19 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Oke dat is mooi om te horen
Ik heb er nog nooit gegeten, kan je er iets over vertellen??
Ik zag laatst dat four roses gaat uitbreiden, is daar binnen al iets van te zien?
Four roses de eigenaar ervan was ooit de eigenaar van 't feithhuis
quote:
Dat is dan wel weer leuk!quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:11 schreef JH87 het volgende:
Hm, mijn dag zal wel wat minder duf worden geloof ik. Straks gewoon college en wat werk voor de boeg voor m'n nieuwe project.
www.openttd.orgquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:24 schreef MaxMark het volgende:
Verdomme, m'n avatar. De homo's hebben 'em verwijderd...en ik heb het nooit opgeslagen op m'n pc
Nieuwe website.quote:Op dinsdag 16 september 2008 07:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom hebben ze m verwijderd dan?
Daar stónd m'n avatarquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:04 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
www.openttd.org
Daar staat je avatar
Nee, de persoon die er over gaat is er tot en met vrijdag niet.quote:Op maandag 15 september 2008 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
Ga je morgen nog naar dat taxibedrijf bellen Alex vanwege die baan?
ontsnappen naar ouders? zo voelt dat voor mij nooitquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk!
Ik wilde vandaag eigenlijk wel met Leander ontsnappen naar mijn ouders, maar die zijn er niet, dus dat schiet niet op![]()
Nuja, maar eens even zien wat ik vandaag allemaal ga doen
Hotel papa en mamaquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:03 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
ontsnappen naar ouders? zo voelt dat voor mij nooit
Ik ben ook fan jou oudersquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Hotel papa en mama
Ik ben echt fan van mijn ouders
Vanaf dit weekend kan je er me persoonlijk op wijzenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:32 schreef nietzman het volgende:
Laat het niet weer gebeuren!
Inderdaad, zwaar relaxed. Alleen weekendje gebeurt eigenlijk nooit meer. Ik krijg TARA niet mee voor meer dan één dagquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:23 schreef JH87 het volgende:
Dagje/weekendje ouders is vaak toch wel relaxed.
Goedemiddag. Ik moet wachten op een gesprek met nieuwe projectcoach.
Oei, das wel een hele slechte redenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:56 schreef marvdeparv het volgende:
joah, ik vind mn ouders ook prima lui, maar ik heb sinds ik uit huis ben nooit meer daar geslapen, zou niet weten waarom, het is toch vlakbij, en ik kan er niet blowen
Jaaa...maar dan .gif, bewegendquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
Was het deze, MM?
[ afbeelding ]
Ja, ouderwets gezeik.quote:
Ik met een kanon.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:43 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja, ouderwets gezeik.![]()
En ik ging net een uurtje hardlopen door het Stadspark en toen ging er een luchtballon opstijgen. Als ik later groot ben wil ik ook met een luchtballon.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:59 schreef JH87 het volgende:
Dat gaat veel te hard gast, zie je niets van de omgeving. En dan kun je geen bier drinken.
Of broodje halen bij Paris en opeten daarboven bij Hooghoudt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben een beetje een zeur, want ik weet eigenlijk niet eens wat voor soort tent ik wil.. Het Feithhuis vind ik ongezellig, tenzij je buiten kunt zitten, en het Newscafé te hip. Poelestraat is misschien wel een idee. Sowieso vind ik het doodeng.
.
7 in totaal vanavond opgestegen vanaf Stadsparkquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:43 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja, ouderwets gezeik.![]()
En ik ging net een uurtje hardlopen door het Stadspark en toen ging er een luchtballon opstijgen. Als ik later groot ben wil ik ook met een luchtballon.
Ik had er mooi uitzicht op gisteravond, vanaf de 8e van KPNquote:Op woensdag 17 september 2008 07:29 schreef JH87 het volgende:
Da's wel veel van 't goede.
Goedemorgen.
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hihi, ohja, ik zeg een hoop 'wel' in die post
Het is ook zo'n mooi woord
Goed. Ik ben net door twee mensen begrepenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:19 schreef nietzman het volgende:
Hoe gaat het Mark?
Ze willen vast iets van je.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Goed. Ik ben net door twee mensen begrepen
Daarom kosten de huizen daar ook geen fuck. En eerlijk gezegd, al kreeg ik geld toe dan ging ik er nog niet wonen.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef maok het volgende:
Ik ben net naar Delfzijl geweest, ik ben toch blij dat ik in de stad woon, wat troosteloos daar. De weg er naar toe alleen is al erg saai.
Dat zou ik ook wel eens willen. Vroegah, toen ik nog klein en een mietje was, had ik gekund. Maar ik durfde toen niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:39 schreef teigan het volgende:
Wij zijn toen van Sneek naar Nij Beets gevaren....
Maar boven Groningen lijkt mij nog wel eens mooi, dan kom je tenminste bekende dingen tegen..
Waar heb je die eer aan te danken?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:51 schreef JH87 het volgende:
En ik werd vandaag 'jeugd van tegenwoordig' genoemd. Ik voel me nu echt vijf jaar jonger.
heheh precies. Ik word altijd helemaal gelukkig als ik daar ben. Al heb ik er wel 6 jaar op school gezeten.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef maok het volgende:
Ik ben net naar Delfzijl geweest, ik ben toch blij dat ik in de stad woon, wat troosteloos daar. De weg er naar toe alleen is al erg saai.
Oude vriendinnen waarmee blijkt dat je nog net zo kan lachen zijn zo fijnquote:Op woensdag 17 september 2008 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verder was het ook echt superleuk, we liepen van het station naar de Grote Markt en al op de Folkingestraat fluisterden we elkaar precies op hetzelfde moment iets toe over iemand die er ook liep waardoor we meteen al dubbel lachen, dus toen was de toon alweer gezet.
Ja, je flasht de meisjes ook gewoonquote:Op woensdag 17 september 2008 16:43 schreef nietzman het volgende:
Ik ben echt net Drs. P.
Van welk zondig gedrag beticht jij Heinz Hermann?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ja, je flasht de meisjes ook gewoon
Ik jou bellen met wie weet wat voor spannende berichten en gewoon niet opnemenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
Van welk zondig gedrag beticht jij Heinz Hermann?
Handig toch, dat Fokquote:Op woensdag 17 september 2008 16:51 schreef nietzman het volgende:
Zoiets zou Drs. nooit doen..
En oh, ik zie het nu. M'n telefoon lag aan de lader. Dan is 'ie stil.
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
, en m'n vriendin kreeg echt een jaarvoorraad aan slagroom op d'r chocolademelk van 'm..
Ik schrijf altijd het liefst brieven op geparfumeerd briefpapier. En dan druk ik er een kus op met mijn mooiste lipstick op.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:03 schreef nietzman het volgende:
Een telegram blijft toch persoonlijker.
Mooi, dan ga ik een prikbordsysteem invoeren.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:05 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik schrijf altijd het liefst brieven op geparfumeerd briefpapier. En dan druk ik er een kus op met mijn mooiste lipstick op.
Dan mag ik wel eens lipstick gaan kopenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik een prikbordsysteem invoeren.
Ik kan wel al op hoge hakken lopenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:11 schreef nietzman het volgende:
Lachen, dan ga ik je alle goede vrouwelijke trekjes leren.
Geil.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:15 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik kan wel al op hoge hakken lopen
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Geil.
Maar ik bedoel de pleebril weer omhoog doen enzo.
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Geil.
Maar ik bedoel de pleebril weer omhoog doen enzo.
Moet ik ook maar leren staand te plassenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:21 schreef nietzman het volgende:
Hij word omhoog gehouden met een klem, omdat 'ie anders naar beneden kiepert.. En dat breekt je straal als staand plassende man zo mooi, kun je weer een schone broek aan gaan trekken.
Plastuitjes.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:24 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Moet ik ook maar leren staand te plassen
Je hebt de klem misbruikt?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:24 schreef JH87 het volgende:
Dt, Nietz.
Die klem is me opgevallen trouwens, ik vond het al zo dubieus.
Ik heb de klem op zijn/haar waarde geschat en zodoende fatsoenlijk behandeld.quote:
quote:
http://www.cabaretvoltaire.com/42/archives/000050.htmlquote:The Pee Standing Technique For Women
1) Raise the toilet seat.
2) Wash your hands.
3) Adjust clothing. Trousers shoudl be pulled down in front a few inches. Skirts should be lifted. Underwear should be pulled down at the waistband, or move the fabric at the crotch to one side.
4) Using either hand, make a 'V' with your first and second finger and spread the inside of your labia minora.
5) Lift to the desired angle, then pee. (If you don't spread and lift, it could run down your leg.)
6) Wipe your labia if neccessary.
6) Return the toilet seat to its original position. Wash your hands and you're done!
Ik moet toegeven, dat maakte de situatie er inderdaad wel wat gemakkelijker op.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:28 schreef nietzman het volgende:
En je hoefde niet te zitten, zeker?
Wincomment.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
http://www.cabaretvoltaire.com/42/archives/000050.html
quote:I LIKE PUSSY AND DRINK PEE. I DRINK MY WIFES PEE WHEN EVER SHE NEEDS THE TOILETS. AND EAT HER POO ................ MMMMMMMMMM
Met respect zoals het hoort.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:27 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb de klem op zijn/haar waarde geschat en zodoende fatsoenlijk behandeld.
Lijkt me wel handig, zo'n vent. Altijd irritant als je uit je warme bed moet om naar de wc te gaanquote:
Wie weet kan Nietz je op de één of andere manier tegemoet komen.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:30 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig, zo'n vent. Altijd irritant als je uit je warme bed moet om naar de wc te gaan
Heb je d'r dan wel een zeiltje onder, voor het geval je morst?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:30 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Lijkt me wel handig, zo'n vent. Altijd irritant als je uit je warme bed moet om naar de wc te gaan
't Zou wel schelen voor het schoonmaken van het toilet ook. Wordt dan lang niet zo vaak gebruikt.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:31 schreef JH87 het volgende:
[..]
Wie weet kan Nietz je op de één of andere manier tegemoet komen.
Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:33 schreef JH87 het volgende:
En je pakt het probleem meteen bij de horens: de klem hoeft niet beroerd te worden.
das nieteens een stille hint meer...quote:Op woensdag 17 september 2008 18:00 schreef nietzman het volgende:
Ik krijg dorst van dit topic.
Geen ideequote:Op woensdag 17 september 2008 18:27 schreef Bob. het volgende:
Ooh Alex wat fijn!Dat is echt tof! Kun je wel een beetje snel beginnen?
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:20 schreef nietzman het volgende:
Ik vertrouw padden niet meer..
http://cellar.org/showthread.php?t=18135
Het zijn wel echte, maar ze bakken liever döner of verkopen liever 's avonds levensmiddelen en slecht brood.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:20 schreef nietzman het volgende:
En kennelijk hebben we hier in het Noorden alleen wannabee-Turken meid..
Neah, allemaal acteurs. Volgens mij draaien ze 's avonds gewoon hun stem weer recht, trekken ze een boerenkiel en klompen aan en gaan ze naar moeder de vrouw voor een lekkere stamppot. Ik heb zelfs het idee dat ze door de overheid gesubsidieerd worden.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:31 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Het zijn wel echte, maar ze bakken liever döner of verkopen liever 's avonds levensmiddelen en slecht brood.
Ik heb een oven?quote:Er ligt hier een gat. In de markt.
Wie springt erin?
Ik ben de nieuwe soulwax DVD aan het downloaden maar de bitjes worden per tamtam over gezet.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Neah, allemaal acteurs. Volgens mij draaien ze 's avonds gewoon hun stem weer recht, trekken ze een boerenkiel en klompen aan en gaan ze naar moeder de vrouw voor een lekkere stamppot. Ik heb zelfs het idee dat ze door de overheid gesubsidieerd worden.
We kunnen een bedrijfje aan huis beginnen! Nietz de Fleur brood!quote:[..]
Ik heb een oven?
Die laatste foto zegquote:Op woensdag 17 september 2008 19:20 schreef nietzman het volgende:
Ik vertrouw padden niet meer..
http://cellar.org/showthread.php?t=18135
Ik heb 100 Mbit.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik ben de nieuwe soulwax DVD aan het downloaden maar de bitjes worden per tamtam over gezet.
Sowieso. Een goede zak is het halve werkquote:Op woensdag 17 september 2008 19:48 schreef nietzman het volgende:
En dan wel stinkend rijk worden hè? Ik ga alvast wat hippe designbroodzakken ontwerpen, want die plastic frupsdingetjes zet je jezelf niet mee in de markt.
Nee joh! Ik loop nog steeds in t-shirt + vest.quote:En het is koud buiten. Grotemensenkoud..
Hee, stalker!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:41 schreef IrfieJ het volgende:
zitten jullie nou uit het zelfde huis met zijn 2en te posten op fok met elkaar ?
Ik laat de bril naar beneden staan.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:29 schreef nietzman het volgende:
Hou je er meer van die gemene trekjes op na?
gehehe oke dan is het goed.. kwam ff controleren...quote:Op woensdag 17 september 2008 22:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hee, stalker!
Ik woon daar nog niet.
We oefenen
Dan schroef ik 'm gewoon los.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik laat de bril naar beneden staan.
Ik zie het al. Dit wordt onze ondergang.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dan schroef ik 'm gewoon los..
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:53 schreef nietzman het volgende:
We vinden vast nog wel eens een mooi compromis. Mag je over de rand van het balkon piesen ofzo.
Goed idee! Ik ga meteen mijn corpsliederen oefenenquote:Op woensdag 17 september 2008 22:57 schreef nietzman het volgende:
Bij de ontgroening van Vindi een paar weken geleden stonden ze in de blote bips liedjes te zingen op het balkon, is dat geen idee?
Drs. P. was er niets bij meid.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Wat een poëzie.
Ik hoop dat ik ooit nog dergelijke verheffende liederen mag aanhoren in mijn leven... Zou het lot mij waardig achten?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Drs. P. was er niets bij meid.
Laten we een luistersessie plannen!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:09 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik hoop dat ik ooit nog dergelijke verheffende liederen mag aanhoren in mijn leven... Zou het lot mij waardig achten?
En dan popcorn meenemen!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Laten we een luistersessie plannen!
Met dergelijke algemene doch er niet toedoende kennis steel jij vast de show op feestjes en partijen?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:34 schreef Gizmo112 het volgende:
Wees blij, een bikkel is een man met een teelbal (zie van Dale)
Dus het gaat me ook nog kosten als ik je zat wil hebben?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik hou wel van moeilijk bier hoor
Ik ben hoogbegaafd, maar ik loop er niet mee te koopquote:Op woensdag 17 september 2008 23:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Met dergelijke algemene doch er niet toedoende kennis steel jij vast de show op feestjes en partijen?.
Neuh hoor.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dus het gaat me ook nog kosten als ik je zat wil hebben?.
Er hebben net al vijf paupers van huisgenoten whiskey gebietst maar ik heb nog een halve krat palm, wat tanzaniaans bier, driekwart fles whiskey en ook nog een liter kwakbier.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:44 schreef nietzman het volgende:
Mag ik je drankvoorraad lenen, Jop?
Jij wilt niet weten wat voor collectie ik er onder ga hebben liggenquote:Op donderdag 18 september 2008 00:00 schreef nietzman het volgende:
Leftovers.. We laten ze wel zien welk bed er het comfortabelst uitziet en dan beslissen ze zelf maar. En ik heb er de complete Alfred collectie boven staan.
.
Ga je gedichten voordragen? Eng.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:08 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Komt gij allemaal morgenavond naar Kult om mij gedichten over neuken, mannen, vrouwen en hippies te horen voordragen?
Hoe laat is dat?quote:Op donderdag 18 september 2008 01:08 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Komt gij allemaal morgenavond naar Kult om mij gedichten over neuken, mannen, vrouwen en hippies te horen voordragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |