Sowieso. Een goede zak is het halve werkquote:Op woensdag 17 september 2008 19:48 schreef nietzman het volgende:
En dan wel stinkend rijk worden hè? Ik ga alvast wat hippe designbroodzakken ontwerpen, want die plastic frupsdingetjes zet je jezelf niet mee in de markt.
Nee joh! Ik loop nog steeds in t-shirt + vest.quote:En het is koud buiten. Grotemensenkoud..
Hee, stalker!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:41 schreef IrfieJ het volgende:
zitten jullie nou uit het zelfde huis met zijn 2en te posten op fok met elkaar ?
Ik laat de bril naar beneden staan.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:29 schreef nietzman het volgende:
Hou je er meer van die gemene trekjes op na?
gehehe oke dan is het goed.. kwam ff controleren...quote:Op woensdag 17 september 2008 22:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hee, stalker!
Ik woon daar nog niet.
We oefenen
Dan schroef ik 'm gewoon los.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik laat de bril naar beneden staan.
Ik zie het al. Dit wordt onze ondergang.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dan schroef ik 'm gewoon los..
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:53 schreef nietzman het volgende:
We vinden vast nog wel eens een mooi compromis. Mag je over de rand van het balkon piesen ofzo.
Goed idee! Ik ga meteen mijn corpsliederen oefenenquote:Op woensdag 17 september 2008 22:57 schreef nietzman het volgende:
Bij de ontgroening van Vindi een paar weken geleden stonden ze in de blote bips liedjes te zingen op het balkon, is dat geen idee?
Drs. P. was er niets bij meid.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Wat een poëzie.
Ik hoop dat ik ooit nog dergelijke verheffende liederen mag aanhoren in mijn leven... Zou het lot mij waardig achten?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Drs. P. was er niets bij meid.
Laten we een luistersessie plannen!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:09 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik hoop dat ik ooit nog dergelijke verheffende liederen mag aanhoren in mijn leven... Zou het lot mij waardig achten?
En dan popcorn meenemen!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Laten we een luistersessie plannen!
Met dergelijke algemene doch er niet toedoende kennis steel jij vast de show op feestjes en partijen?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:34 schreef Gizmo112 het volgende:
Wees blij, een bikkel is een man met een teelbal (zie van Dale)
Dus het gaat me ook nog kosten als ik je zat wil hebben?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik hou wel van moeilijk bier hoor
Ik ben hoogbegaafd, maar ik loop er niet mee te koopquote:Op woensdag 17 september 2008 23:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Met dergelijke algemene doch er niet toedoende kennis steel jij vast de show op feestjes en partijen?.
Neuh hoor.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dus het gaat me ook nog kosten als ik je zat wil hebben?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |