Ik moet toegeven, dat maakte de situatie er inderdaad wel wat gemakkelijker op.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:28 schreef nietzman het volgende:
En je hoefde niet te zitten, zeker?
Wincomment.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
http://www.cabaretvoltaire.com/42/archives/000050.html
quote:I LIKE PUSSY AND DRINK PEE. I DRINK MY WIFES PEE WHEN EVER SHE NEEDS THE TOILETS. AND EAT HER POO ................ MMMMMMMMMM
Met respect zoals het hoort.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:27 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb de klem op zijn/haar waarde geschat en zodoende fatsoenlijk behandeld.
Lijkt me wel handig, zo'n vent. Altijd irritant als je uit je warme bed moet om naar de wc te gaanquote:
Wie weet kan Nietz je op de één of andere manier tegemoet komen.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:30 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig, zo'n vent. Altijd irritant als je uit je warme bed moet om naar de wc te gaan
Heb je d'r dan wel een zeiltje onder, voor het geval je morst?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:30 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Lijkt me wel handig, zo'n vent. Altijd irritant als je uit je warme bed moet om naar de wc te gaan
't Zou wel schelen voor het schoonmaken van het toilet ook. Wordt dan lang niet zo vaak gebruikt.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:31 schreef JH87 het volgende:
[..]
Wie weet kan Nietz je op de één of andere manier tegemoet komen.
Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:33 schreef JH87 het volgende:
En je pakt het probleem meteen bij de horens: de klem hoeft niet beroerd te worden.
das nieteens een stille hint meer...quote:Op woensdag 17 september 2008 18:00 schreef nietzman het volgende:
Ik krijg dorst van dit topic.
Geen ideequote:Op woensdag 17 september 2008 18:27 schreef Bob. het volgende:
Ooh Alex wat fijn!Dat is echt tof! Kun je wel een beetje snel beginnen?
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:20 schreef nietzman het volgende:
Ik vertrouw padden niet meer..
http://cellar.org/showthread.php?t=18135
Het zijn wel echte, maar ze bakken liever döner of verkopen liever 's avonds levensmiddelen en slecht brood.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:20 schreef nietzman het volgende:
En kennelijk hebben we hier in het Noorden alleen wannabee-Turken meid..
Neah, allemaal acteurs. Volgens mij draaien ze 's avonds gewoon hun stem weer recht, trekken ze een boerenkiel en klompen aan en gaan ze naar moeder de vrouw voor een lekkere stamppot. Ik heb zelfs het idee dat ze door de overheid gesubsidieerd worden.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:31 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Het zijn wel echte, maar ze bakken liever döner of verkopen liever 's avonds levensmiddelen en slecht brood.
Ik heb een oven?quote:Er ligt hier een gat. In de markt.
Wie springt erin?
Ik ben de nieuwe soulwax DVD aan het downloaden maar de bitjes worden per tamtam over gezet.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Neah, allemaal acteurs. Volgens mij draaien ze 's avonds gewoon hun stem weer recht, trekken ze een boerenkiel en klompen aan en gaan ze naar moeder de vrouw voor een lekkere stamppot. Ik heb zelfs het idee dat ze door de overheid gesubsidieerd worden.
We kunnen een bedrijfje aan huis beginnen! Nietz de Fleur brood!quote:[..]
Ik heb een oven?
Die laatste foto zegquote:Op woensdag 17 september 2008 19:20 schreef nietzman het volgende:
Ik vertrouw padden niet meer..
http://cellar.org/showthread.php?t=18135
Ik heb 100 Mbit.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik ben de nieuwe soulwax DVD aan het downloaden maar de bitjes worden per tamtam over gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |