Daarom kosten de huizen daar ook geen fuck. En eerlijk gezegd, al kreeg ik geld toe dan ging ik er nog niet wonen.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef maok het volgende:
Ik ben net naar Delfzijl geweest, ik ben toch blij dat ik in de stad woon, wat troosteloos daar. De weg er naar toe alleen is al erg saai.
Dat zou ik ook wel eens willen. Vroegah, toen ik nog klein en een mietje was, had ik gekund. Maar ik durfde toen niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:39 schreef teigan het volgende:
Wij zijn toen van Sneek naar Nij Beets gevaren....
Maar boven Groningen lijkt mij nog wel eens mooi, dan kom je tenminste bekende dingen tegen..
Waar heb je die eer aan te danken?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:51 schreef JH87 het volgende:
En ik werd vandaag 'jeugd van tegenwoordig' genoemd. Ik voel me nu echt vijf jaar jonger.
heheh precies. Ik word altijd helemaal gelukkig als ik daar ben. Al heb ik er wel 6 jaar op school gezeten.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef maok het volgende:
Ik ben net naar Delfzijl geweest, ik ben toch blij dat ik in de stad woon, wat troosteloos daar. De weg er naar toe alleen is al erg saai.
Oude vriendinnen waarmee blijkt dat je nog net zo kan lachen zijn zo fijnquote:Op woensdag 17 september 2008 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verder was het ook echt superleuk, we liepen van het station naar de Grote Markt en al op de Folkingestraat fluisterden we elkaar precies op hetzelfde moment iets toe over iemand die er ook liep waardoor we meteen al dubbel lachen, dus toen was de toon alweer gezet.
Ja, je flasht de meisjes ook gewoonquote:Op woensdag 17 september 2008 16:43 schreef nietzman het volgende:
Ik ben echt net Drs. P.
Van welk zondig gedrag beticht jij Heinz Hermann?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ja, je flasht de meisjes ook gewoon
Ik jou bellen met wie weet wat voor spannende berichten en gewoon niet opnemenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
Van welk zondig gedrag beticht jij Heinz Hermann?
Handig toch, dat Fokquote:Op woensdag 17 september 2008 16:51 schreef nietzman het volgende:
Zoiets zou Drs. nooit doen..
En oh, ik zie het nu. M'n telefoon lag aan de lader. Dan is 'ie stil.
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
, en m'n vriendin kreeg echt een jaarvoorraad aan slagroom op d'r chocolademelk van 'm..
Ik schrijf altijd het liefst brieven op geparfumeerd briefpapier. En dan druk ik er een kus op met mijn mooiste lipstick op.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:03 schreef nietzman het volgende:
Een telegram blijft toch persoonlijker.
Mooi, dan ga ik een prikbordsysteem invoeren.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:05 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik schrijf altijd het liefst brieven op geparfumeerd briefpapier. En dan druk ik er een kus op met mijn mooiste lipstick op.
Dan mag ik wel eens lipstick gaan kopenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik een prikbordsysteem invoeren.
Ik kan wel al op hoge hakken lopenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:11 schreef nietzman het volgende:
Lachen, dan ga ik je alle goede vrouwelijke trekjes leren.
Geil.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:15 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik kan wel al op hoge hakken lopen
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Geil.
Maar ik bedoel de pleebril weer omhoog doen enzo.
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Geil.
Maar ik bedoel de pleebril weer omhoog doen enzo.
Moet ik ook maar leren staand te plassenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:21 schreef nietzman het volgende:
Hij word omhoog gehouden met een klem, omdat 'ie anders naar beneden kiepert.. En dat breekt je straal als staand plassende man zo mooi, kun je weer een schone broek aan gaan trekken.
Plastuitjes.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:24 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Moet ik ook maar leren staand te plassen
Je hebt de klem misbruikt?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:24 schreef JH87 het volgende:
Dt, Nietz.
Die klem is me opgevallen trouwens, ik vond het al zo dubieus.
Ik heb de klem op zijn/haar waarde geschat en zodoende fatsoenlijk behandeld.quote:
quote:
http://www.cabaretvoltaire.com/42/archives/000050.htmlquote:The Pee Standing Technique For Women
1) Raise the toilet seat.
2) Wash your hands.
3) Adjust clothing. Trousers shoudl be pulled down in front a few inches. Skirts should be lifted. Underwear should be pulled down at the waistband, or move the fabric at the crotch to one side.
4) Using either hand, make a 'V' with your first and second finger and spread the inside of your labia minora.
5) Lift to the desired angle, then pee. (If you don't spread and lift, it could run down your leg.)
6) Wipe your labia if neccessary.
6) Return the toilet seat to its original position. Wash your hands and you're done!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |