quote:
Dat is dan wel weer leuk!quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:11 schreef JH87 het volgende:
Hm, mijn dag zal wel wat minder duf worden geloof ik. Straks gewoon college en wat werk voor de boeg voor m'n nieuwe project.
www.openttd.orgquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:24 schreef MaxMark het volgende:
Verdomme, m'n avatar. De homo's hebben 'em verwijderd...en ik heb het nooit opgeslagen op m'n pc
Nieuwe website.quote:Op dinsdag 16 september 2008 07:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom hebben ze m verwijderd dan?
Daar stónd m'n avatarquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:04 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
www.openttd.org
Daar staat je avatar
Nee, de persoon die er over gaat is er tot en met vrijdag niet.quote:Op maandag 15 september 2008 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
Ga je morgen nog naar dat taxibedrijf bellen Alex vanwege die baan?
ontsnappen naar ouders? zo voelt dat voor mij nooitquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk!
Ik wilde vandaag eigenlijk wel met Leander ontsnappen naar mijn ouders, maar die zijn er niet, dus dat schiet niet op![]()
Nuja, maar eens even zien wat ik vandaag allemaal ga doen
Hotel papa en mamaquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:03 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
ontsnappen naar ouders? zo voelt dat voor mij nooit
Ik ben ook fan jou oudersquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Hotel papa en mama
Ik ben echt fan van mijn ouders
Vanaf dit weekend kan je er me persoonlijk op wijzenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:32 schreef nietzman het volgende:
Laat het niet weer gebeuren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |