Onze plaatselijke bezorgpizzaria hefet blijkbaar enorme schnitzel, en dat MEt patat, sla, twee sausjes en turks brood EN thuisbezoriging voor 7 euroquote:Op maandag 15 september 2008 19:13 schreef maok het volgende:
Honger
Oke dat is mooi om te horenquote:Op maandag 15 september 2008 20:56 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb lekker mexicaans gegeten bij The Four Roses
Ik zag nog niets van verbouwingen. Als ik mexicaans wil eten, dan ga ik eten bij de Four Roses, ben er altijd erg over te spreken. Was vanavond ook weer lekker. Prijs valt ook reuze meequote:Op maandag 15 september 2008 22:19 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Oke dat is mooi om te horen
Ik heb er nog nooit gegeten, kan je er iets over vertellen??
Ik zag laatst dat four roses gaat uitbreiden, is daar binnen al iets van te zien?
Four roses de eigenaar ervan was ooit de eigenaar van 't feithhuis
quote:
Dat is dan wel weer leuk!quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:11 schreef JH87 het volgende:
Hm, mijn dag zal wel wat minder duf worden geloof ik. Straks gewoon college en wat werk voor de boeg voor m'n nieuwe project.
www.openttd.orgquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:24 schreef MaxMark het volgende:
Verdomme, m'n avatar. De homo's hebben 'em verwijderd...en ik heb het nooit opgeslagen op m'n pc
Nieuwe website.quote:Op dinsdag 16 september 2008 07:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom hebben ze m verwijderd dan?
Daar stónd m'n avatarquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:04 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
www.openttd.org
Daar staat je avatar
Nee, de persoon die er over gaat is er tot en met vrijdag niet.quote:Op maandag 15 september 2008 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
Ga je morgen nog naar dat taxibedrijf bellen Alex vanwege die baan?
ontsnappen naar ouders? zo voelt dat voor mij nooitquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk!
Ik wilde vandaag eigenlijk wel met Leander ontsnappen naar mijn ouders, maar die zijn er niet, dus dat schiet niet op![]()
Nuja, maar eens even zien wat ik vandaag allemaal ga doen
Hotel papa en mamaquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:03 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
ontsnappen naar ouders? zo voelt dat voor mij nooit
Ik ben ook fan jou oudersquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Hotel papa en mama
Ik ben echt fan van mijn ouders
Vanaf dit weekend kan je er me persoonlijk op wijzenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:32 schreef nietzman het volgende:
Laat het niet weer gebeuren!
Inderdaad, zwaar relaxed. Alleen weekendje gebeurt eigenlijk nooit meer. Ik krijg TARA niet mee voor meer dan één dagquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:23 schreef JH87 het volgende:
Dagje/weekendje ouders is vaak toch wel relaxed.
Goedemiddag. Ik moet wachten op een gesprek met nieuwe projectcoach.
Oei, das wel een hele slechte redenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:56 schreef marvdeparv het volgende:
joah, ik vind mn ouders ook prima lui, maar ik heb sinds ik uit huis ben nooit meer daar geslapen, zou niet weten waarom, het is toch vlakbij, en ik kan er niet blowen
Jaaa...maar dan .gif, bewegendquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
Was het deze, MM?
[ afbeelding ]
Ja, ouderwets gezeik.quote:
Ik met een kanon.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:43 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja, ouderwets gezeik.![]()
En ik ging net een uurtje hardlopen door het Stadspark en toen ging er een luchtballon opstijgen. Als ik later groot ben wil ik ook met een luchtballon.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:59 schreef JH87 het volgende:
Dat gaat veel te hard gast, zie je niets van de omgeving. En dan kun je geen bier drinken.
Of broodje halen bij Paris en opeten daarboven bij Hooghoudt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben een beetje een zeur, want ik weet eigenlijk niet eens wat voor soort tent ik wil.. Het Feithhuis vind ik ongezellig, tenzij je buiten kunt zitten, en het Newscafé te hip. Poelestraat is misschien wel een idee. Sowieso vind ik het doodeng.
.
7 in totaal vanavond opgestegen vanaf Stadsparkquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:43 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja, ouderwets gezeik.![]()
En ik ging net een uurtje hardlopen door het Stadspark en toen ging er een luchtballon opstijgen. Als ik later groot ben wil ik ook met een luchtballon.
Ik had er mooi uitzicht op gisteravond, vanaf de 8e van KPNquote:Op woensdag 17 september 2008 07:29 schreef JH87 het volgende:
Da's wel veel van 't goede.
Goedemorgen.
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hihi, ohja, ik zeg een hoop 'wel' in die post
Het is ook zo'n mooi woord
Goed. Ik ben net door twee mensen begrepenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:19 schreef nietzman het volgende:
Hoe gaat het Mark?
Ze willen vast iets van je.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Goed. Ik ben net door twee mensen begrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |