Mij ook niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:37 schreef HetMeesterbrein het volgende:
YellowDog reageert nog steeds niet. Het zal toch niet een geval zijn van: verkeerd verstuurd en toen op vakantie. Ik kende iemand die dat wel eens had meegemaakt... Aan zijn geschiedenis te zien lijkt het me ook niet iemand die mensen probeert de belazeren.
Toch wel vreemd dat ik een week niks van hem hoor, hij is ook al 3 dagen niet op Fok geweest.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Er kan altijd iets gebeuren waardoor het niet helemaal soepel verloopt allemaal. Nog even afwachten denk ik.
Dito, snelle betalingquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:41 schreef zipper4u het volgende:
goede ervaring met bravo
produkt was snel verzonden en goed verpakt.
Dag erna de melding dat hij het meegegeven heeft aan zijn vader en dat het de dag erna al moet zijn en anders nog één dagje later..quote:Nog niet geweest! Ik voel me nog niet heel goed dus mijn vader levert het af.Dus je hebt hem deze week zeker wel! Mijn vader moet tot 10 uur vanavond werken, hij levert hem in zijn pauze af , dus dan kan ik je de T&T vanavond of morgenochtend vroeg opsturen! Hoop dat dat goed is, aangezien ik zelf nog niet lekker genoeg ben om de deur uit te gaan!
Waarop deze reactie kwam:quote:Kijk Ingmar, als je hem nog niet op de bus gedaan hebt, ok, kan ik inkomen, maar zeg dat dan gewoon alsjeblieft en kom niet met dit aan.
Verder krijg je bij iedere pakketpost die je aflevert automatisch een T&T code, die onder de streepjescode staat die ze er op plakken en waarvan ze een kopie aan je meegeven.
Zorg dus alsjeblieft als je hem nu echt (morgen lijkt me niet meer dan eerlijk?!) op de bus doet dat je mij die T&T code stuurt..
Je kan hem sturen naar:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Best handig niet? Bezorggevens als je iets wil opsturen..
Ik hoor wel van je..
Grtz.
Kortom:quote:Hoi,
Ik had het gisteren even nagevraagd aan mijn vader, en hij zei inderdaad dat ook het adres er niet eens opstond, en dat hij het dus daar heeft achtergelaten, en dat ik het zelf dus nog moet opsturen en het adres opschrijven. Ik dacht dat mijn vader dat wel eerder zou zeggen. Anyway, ik zal er zsm heengaan om het adres door te geven en op te laten sturen.
Groetjes en excuses
Ik denk, vooruit dan maar, laatste kans.quote:Het pakje is nu echt verstuurd. Alles wat mijn vader zei klopte, bij aangetekend verzenden kon je nog, als er iets fout ging, een schadeclaim eisen van maximaal 500 euro maar geen T&T. Die kreeg je alleen bij verzekerd verzenden. Ik heb het dus gewoon aangetekend verzonden, dan moet hij door jou worden ondertekend, dus dan kan er eigenlijk niks fout gaan. Ik heb nagevraagd hoelang het zou duren, en hij zou er waarschijnlijk morgen al wel zijn maar het kon maximaal maandag worden. Als je hem dan nog niet had moest ik contact opnemen en dus de schadeclaim eisen. Ik hoor dus van je wanneer je hem hebt ontvangen. Vanaf morgenmiddag tot dinsdag ben ik dan op vakantie, maar je kunt me altijd smsen naar mijn mobiele nummer die ik je heb gegeven, is alleen wel duurder omdat ik in Frankrijk zit.
Groetjes
Dinsdag TNT aan de deur, ander pakketje helaas en de melding dat ze verder niks voor mij hebben..quote:Op maandag 21 juli 2008 16:37 schreef Wiiperdiipii het volgende:
blabla, klik link hierboven voor tekst, t gaat nu om de datum
Jaja, Sherlock Holmes ftw.quote:Hoi.
Het pakketje is er nog steeds niet. Vanochtend stond iemand van de TNT aan de deur om 9.00 uur, dus ik dacht dat moet hem zijn, maar het was voor een ander pakketje wat ik besteld had. Hij wist niks van nog een aangetekend pakketje voor dit adres, dat had hij dan bij zich moeten hebben namelijk.
Zaterdag niks, gisteren niks en vandaag dus ook niet meer, dus ik heb het gevoel dat ik ben opgelicht. Ook n.a.v. je vorige bericht dat het al op de post zat, terwijl je mijn adresgegevens nog niet eens had!
Om te beginnen om dat gevoel weg te nemen kan je een kopie/ foto van je bonnetje naar me mailen, van de betaling van het verzenden van afgelopen vrijdag. Een screenshot vanaf je internetbankieren, als je gepint hebt, is ook goed.
Vervolgens wens ik ¤ 75,- terug te ontvangen op het rekeningnummer ****
Hoe en wanneer jij het geld van de verzekering krijgt maakt me niet uit, maar ik wil uiterlijk morgenmiddag 13.00 uur een bewijsje van verzending van dat geld.
Mocht je dit nou niet doen of niet iets kunnen overleggen waarmee het vermoeden weggaat dat je me gigantisch aan het oplichten bent dan zal ik met alle gegevens die ik heb naar buiten treden, ik ben het nu helemaal beu namelijk.
Er liep al een topic op een forum over oplichting over een deal met jou die misgegaan was, daar zal er nog een bij komen met het complete verhaal en al je gegevens, er zal hier op Fok een topic over worden geopend en een mail worden gestuurd naar de Administrators om je te laten permbannen. Verder ga ik dan je ouders op de hoogte stellen van dit gedoe. Gelukkig wonen er niet zo veel Böckers in Doetinchem en anders kan ik via je oude school, het St.-Ludgercollege, ook wel aan je adres komen.
Ook zal ik aangifte doen bij de politie van oplichting en daarbij kan ik ze je volledige naam, adres, rekeningnummer, foto, geboortedatum, woonplaats en telefoonnummer en dat van je vader geven. Me dunkt dat ze dan weten wie ze moeten hebben en zeker is dan ook wel dat ze je dan even met een bezoekje komen vereren.
Zoals je leest ben ik er helemaal klaar mee en sta ik op het punt om actie te ondernemen als je nu niet met een mooi berichtje terugkomt met wat bewijsjes daarin dat je me niet aan het oplichten bent. Mocht je dat niet lukken, dan dus een bewijsje van overschrijving van ¤ 75 uiterlijk morgenmiddag en anders weet je de consequenties.
Ik hoor van je..
Grtz.
Als je zoiets écht heb opgestuurd, dan laat je het hier toch niet bij zitten? Dan ga je er toch feller tegen in of op onderzoek uit?quote:Hoi,
Ik zal het geld dan terugstorten morgen en met een bewijsje, want het had zeker vandaag wel aangekomen moeten zijn. Heb ik het bewijsje morgen niet, mag je doen wat je wilt.
Groetjes
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:53 schreef YellowDog het volgende:
hallo het meesterbrein! Hartelijk bedankt voor je vertrouwen, het is inderdaad een soort van 'verkeerde gestuurd' en toen op vakantie... alleen is het pakketje helemaal niet de deur uit gegaan :$. Ik verstuur het pakketje zo snel mogelijk!
Sorry dat het zo lang duurt en bedankt voor je geduld!
YellowDog
In een pm zei hij dat hij het maandag zou versturen. Nog steeds niks onvangen. Is het nou zo moeilijk om een pakketje te versturen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:53 schreef YellowDog het volgende:
hallo het meesterbrein! Hartelijk bedankt voor je vertrouwen, het is inderdaad een soort van 'verkeerde gestuurd' en toen op vakantie... alleen is het pakketje helemaal niet de deur uit gegaan :$. Ik verstuur het pakketje zo snel mogelijk!
Sorry dat het zo lang duurt en bedankt voor je geduld!
YellowDog
Heb je geen T&T-code gekregen? Bij pakketpost krijg je die meestal.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:22 schreef HetMeesterbrein het volgende:
[..]
In een pm zei hij dat hij het maandag zou versturen. Nog steeds niks onvangen. Is het nou zo moeilijk om een pakketje te versturen?
Inmiddels al iets ontvangen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:22 schreef HetMeesterbrein het volgende:
[..]
In een pm zei hij dat hij het maandag zou versturen. Nog steeds niks onvangen. Is het nou zo moeilijk om een pakketje te versturen?
Als ik zeg dat het een misverstand was waardoor het zo lang duurde dan was dat ook zo, als je dit soort bullshit kan typen dan kun je ook wel even melden dat het al afgehandeld was.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:17 schreef SpookY22 het volgende:
ik heb Baret-V2 maar weer een PM gestuurd gezien DubbelDrank me vertelde dat zijn PM 3 dagen geleden wel gelezen was.
Hey, vriend,
Hoe zit het met mijn games? Al verstuurd of toevallig al weer terug gehad? Indien je ze toch niet van plan bent om op te sturen verzoek ik je nu nog vriendelijk om mijn geld terug te storten.
Je kan het geld terugstorten op giro *********
Reageer hier even op terug als je zin, tijd en het fatsoen hebt.
Groet,
Ik wacht nog even af wat ik hier op krijg.
Indien niet, ik moet toch over 3 weken naar duitsland, ligt almelo best wel op de route dan haal ik of de games of mijn geld persoonlijk wel ff op.
Zorg gewoon dat je je spullen juist en op tijd verstuurd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:57 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het een misverstand was waardoor het zo lang duurde dan was dat ook zo, als je dit soort bullshit kan typen dan kun je ook wel even melden dat het al afgehandeld was.
Soms kan dat gewoon niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:07 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat je je spullen juist en op tijd verstuurd.
my bad had hier niet meer gehangen, kortom onndanks dat het langer duurde dan normaal is het bij deze toch goed gekomenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:57 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het een misverstand was waardoor het zo lang duurde dan was dat ook zo, als je dit soort bullshit kan typen dan kun je ook wel even melden dat het al afgehandeld was.
Ik kreeg een pm van hetmeesterbrein met een request naar yellowdog zijn privegegevens, ik heb eerst over zitten piekeren maar ik kies ervoor om het toch maar niet te doen. Respect voor iemand zijn privacy.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:48 schreef NanKing het volgende:
Ik heb er nog eens een pm tegen aan geknald, ik houd je op de hoogte.
gegevens posten ed doen we niet aan hier even fyi
Een en ander opgezocht op internet. Uiteindelijk tel. nr. van zijn ouders gevonden. Die zouden het met hem bespreken. 2 dagen later krijg ik opeens het pakketje binnen, apart hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:22 schreef HetMeesterbrein het volgende:
Nog steeds niks gehoord van YellowDog....
Het was idd een prima transactie, alleen de postbode probeerde het tweede pakketje te ontvreemde.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:11 schreef Fockker het volgende:
1GB reepje overgenomen van Geronimo Geslaagde transaktie ondanks de zeer vertraagde levering (5 dagen) van TNTpost!
Nog een geslaagde transaktie met ColtZ40's HTC Touch
Nee. Heb nog steeds niks van hem gehoord, gewoon de ipod ontvangen maar voor de rest niks. Raar allemaal.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:28 schreef Thrackan het volgende:
Hmm, ik zal er nog een push-pm aan wagen wat betreft de lader.
Erg jammer van het hele gezeur, had ie ook nog een verklaring? Zo ja, zou je die per PM even met VAcrew willen delen?
Puntje bij paaltje heb je in ieder geval je iPod gelukkig...
Zoals ik zei hebben we er weer even een bericht tegenaan gegooid.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:26 schreef HetMeesterbrein het volgende:
[..]
Nee. Heb nog steeds niks van hem gehoord, gewoon de ipod ontvangen maar voor de rest niks. Raar allemaal.
Bedankt voor je hulp, Thrackan! Fijn dat 'ie op jou wel reageert.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:17 schreef Thrackan het volgende:
Ik ga even verder op onderzoek, zijn PM is in ieder geval nog niet gelezen...
Stiekem ga ik uit van een vakantie, maar je weet maar nooit.
EDIT: Mailtje gehad, hij gaat er achteraan. Zijn woorden zeggen "vandaag of morgen", dus als je volgende week nog niks binnen hebt gehad kijken we weer verder, ok?
Haha ik wou het er maar bij laten zitten verder maar als je hier nu met modder gaat gooien..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:06 schreef webfreak het volgende:
Nog altijd geen enkele repliek van aaipod.
Heb 'm nogmaals gemaild, en beloofd dat ik binnenkort maatregelen ga treffen wanneer hij niet spoedig iets laat horen.
Toen ik hem destijds de gitaar opstuurde, had hij me verteld dat het bedrag (150 euro) was overgemaakt. Dit bleek achteraf niet te kloppen. Ik verstuurde de gitaar in de veronderstelling dat het geld was gestort (niet gecheckt, is dom ja). In eerste instantie zocht ik er niks achter (zoals ik al zei: hij lijkt betrouwbaar), maar nu meneer zich van de domme houdt begin ik toch onraad te ruiken.
Ik gooi niet met modder, en het is niet mijn intentie je persoonlijk aan te vallen. Ik vertel gewoon hoe de situatie ervoor staat. Jij had weken de tijd om te reageren via mail. Ik heb behoorlijk lang gewacht voordat ik mijn verhaal in dit topic spuide.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:03 schreef aaipod het volgende:
Haha ik wou het er maar bij laten zitten verder maar als je hier nu met modder gaat gooien..
De verwijten die je opnoemt heb je al eerder genoemd. Ik heb daarvoor mijn excuses gemaakt, en jij gaf aan die te aanvaarden. Meer dan dat kon ik niet doen. Als je mijn excuses niet aanvaardt, ook goed, maar zeg dat dan meteen, en kom niet weken later met exact dezelfde aantijgingen.quote:Feitelijk komt het er op neer dat haast je volledige advertentie gebaseerd was op leugens en het geven van valse informatie.
Door dit geintje zit ik met de gebakken peren:-Ik moest op het laatste moment de koop van een versterker afzeggen. -Ik heb de bestelling van mijn wallmount, instrumentkabel en gigbag bij een duitse webshop net op tijd kunnen annuleren. -Ik heb naar de Gamma moeten fietsen om tape te KOPEN om die rottige doos weer dicht te plakken. -Ik heb uiteindelijk geen tijd vrij kunnen maken om thuis te zijn om het ding op te laten halen, dus heb ik mijn vader moeten vragen om het voor me te regelen.
Ik ben ook heel blij.quote:Je mag al lang blij zijn dat ik hem uberhaupt terug stuur.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:07 schreef SuperFruitig het volgende:
Goede zaken in [GEZ] 2 Goede Fietsen, omg Eindhoven met Frankie79 Langsgeweest, praatje gemaakt, katten laten schrikken en fietsen gekochtPrima deal, fietsen waren in goede staat!! Tnx
Prima deal in [TK] PS3 Games ZGAN! met CecilBDemented Goede communicatie en door een typo een lekker goedkope game voor meneerPrima koper
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:38 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
hehe kaasie ik ben de beroerste niet had zin om je te plagen.
die 5 euro heb je gewoon ontvangen van me!! hehe alleen dagje later![]()
verder is de game prima in orde binnen gekomen.
en dat met die zakdoekjes was een goed idee.![]()
top deal dus
Jij ook bedankt! Super! Veel plezier ermee!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:54 schreef noujawieweet het volgende:
Zeer goede ervaring met w00h00 ( [TK] Vakantie opruiming )
Een horloge gekocht voor 25 euro, ziet er zoals in de advertentie staat goed uit, kreeg hem supersnel geleverd en ook fijne communicatie met w00h00, helemaal prima dus!
blij te horen dat er toch iemand tevreden is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:27 schreef VampiricDemon het volgende:
Goede ervaring met tam30, een spiksplinternieuwe DVD vanuit België voor maar ¤6,- incl. !!
Gewoon uit jezelf een keer posten aub.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:44 schreef Tokus het volgende:
Patch is aan het zeuren dat ik hier wat moet schrijven over dat wat ik van hem gekocht heb.
Stort je 12 euro terug dan van de spellen die het niet tot matig doen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:32 schreef tam30 het volgende:
[..]
blij te horen dat er toch iemand tevreden is.
ik heb alles in goede staat verzonden. ik verkoop geen rommel
Meteen verzonden, na betaling, zelfde dag nog....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:44 schreef Tokus het volgende:
goed, na betaling had hij het redelijk snel verstuurd, en dat zat ook allemaal wel goed verpakt.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Niet zeuren, het is niet verplicht om hier wat te posten. Het is wel verplicht om de edit knop te gebruiken ipv 3x te posten.
als ik ineens meerdere PMs zie die over hetzelfde gaan, vind ik je zeuren. Ik zie op het forum niet dat ik nieuwe heb, en op de frontpage let ik totaal niet op dat gare icoontje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Gewoon uit jezelf een keer posten aub.
Nu ik je 2 x erop heb geattendeert, blijk ik te zeuren, ach ja...
Ik heb het 30-7 overgemaakt, dus dan zou het 4 dagen duren voordat het bij jou op je rekening stond? De postbank is niet altijd de snelste, maar het duurt het in het minst gunstige geval een dag of twee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Meteen verzonden, na betaling, zelfde dag nog....
Aub veel plezier ervan...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
Erg goede ervaring met MikeLowrey.
Allstars van hem gekocht.
Heel netjes verpakt, doos in doos en nog kranten tegen het schuiven.
Erg veel moeite voor 33 euro. Petje af!
Idemquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:34 schreef Pietmans het volgende:
FEAR en CoD gekocht van Catch_Me. Goeie deal gemaakt, en de spellen waren snel bezorgd. Ik ben een tevreden koper!
quote:Hoi,
Ik heb het vandaag al ontvangen! Dat was snel zeg.
Wel jammer van die flinke vouw in het UML boek... Misschien is dat tijdens het in de enveloppe doen gebeurd of zo.
Maar goed, ik ben er blij mee en jij bent je boeken kwijt.Dus hartstikke bedankt, ook voor de zeer snelle verzending!
Goede ervaring met Patch.quote:Op woensdag 10 september 2008 07:34 schreef Patch het volgende:Super goede ervaring met Sjimz
![]()
sjimz
http://forum.fok.nl/user/history/61004
DVD-box bij hem gekocht, en het ziet allemaal goed uit, geen krassen, geen vingerafdrukken, geen deukjes of scheurtjes in de hoes.
Ook de verzendverpakking is zoals het altijd zou moeten horen.
Ik ookquote:Op woensdag 10 september 2008 18:25 schreef makkie88 het volgende:
Super goede ervaring met DJO.
nikes gekocht, na wat onderhandelen over de prijs eens gekomen..
daarna geld overgemaakt(naar andere bank),mailtje gekregen met Track and trace code, en 2 dagen later aangekomen, TOP
dankje!
Dacht ik hou de rest van 't land ook op de hoogte van het nieuws in Ehvquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:42 schreef oinkoink12 het volgende:
Goeie ervaring met toimoi Boeken waren prima verpakt, zelfs een aantal gratis regionale dagbladen gekregen, erg blij
Niet helemaal mee eens, het is niet netjes afgehandeld, maar er is inderdaad niks meer aan te doen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:30 schreef Sloper het volgende:
Tja, zo gaat dat op internet...
Dat dusquote:Op woensdag 17 september 2008 17:29 schreef ILCILA het volgende:
Super ervaring met Robijn1961
[TK] Jan Jans en de kinderen stripboeken
Nette afhandeling, goed contact via PM en nette verzending!
Idem dito met Professional. Redelijk, vriendelijk en betrouwbaar.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:36 schreef Professional het volgende:
Goede transactie gehad met SpotlessMind00
DVD`s netjes ontvangen, misschien tot snel weer.
Check de user details dan; de user heeft zijn account dezelfde avond aangemaakt, slechts 2x gereageerd (in mijn topic) en sindsdien niet meer ingelogd. Reageert ook niet op PM. Typisch lolletje.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:15 schreef aaipod het volgende:
Bron? Wat een overhaaste conclusies zeg
Deze inmiddels ontvangen en zoals de OP vermeld uitstekende kwaliteit! Bedankt Cartoon!quote:Op zondag 21 september 2008 19:30 schreef lynda het volgende:
Tot nu toe goede ervaringen met cartoon van dit topic: [TK] Eastpak rugzak, Chicklit (o.a.Sex and the city) en meer!
Verkoop en betaling uiteindelijk snel geregeld, snelle en nette communicatie.
Nu voor de deur liggen
Gaat ook niet gebeuren, key is nergens meer in mijn bezitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:16 schreef Yngwie het volgende:
Goede ervaring met kikooooo (kan een o te weinig in staan, lol) in:
[TK] Call of Duty 4 (PC)
Goede communicatie, snelle verzonden en in keurige staat(en tot op heden geen problemen met de key en mp
)
Reactie van de boosdoener zelf:quote:Re: Patrick uit Den Helder
« Antwoord #768 Gepost op: September 22 2008, 22:11:31 »
--------------------------------------------------------------------------------
Citaat van: Diemux op September 16 2008, 19:57:54
Hallo Mensen,
Het is een tijd geleden maar kreeg op 22 Juli een brief met de uitkomst van de rechtzaak tegen Patrick
Ik kon helaas niet op tijd reageren op de brief welke mij in staat stelde om het verschuldigde bedrag terug te krijgen maar weet nu iig wel de uitspraak:
"BESLISSING:
Werkstraf voor de duur van 240 uren subsidiair 120 dagen hechtenis waarvan 120 uren subsidiair 60 dagen hechtenis voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaren."
Het vonnis is nu onherroepelijk geworden dus de zaak is afgerond. Helaas geen geld terug voor mij maar ik vermaak me prima met het idee dat hij loopt te schoffelen. Tevens denk ik dat deze pauper het niet voor elkaar krijgt om 2 jaar niks strafbaars te doen dus die andere 120 uren komen er ook wel.
In ieder geval bedankt voor de hulp van dit forum.
De straf die Patrick kreeg was dus 120 uur werken in een bejaardenhuis. Hoera voor de rechtspraak hier in Nederlandquote:Hoi hoi,
Mijn andere account kon ik niet meer op inloggen.
Inderdaad 120 uur gekregen en nee ik hoef niet te schoffelen omdat ik geen buitenwerk hoef te doen
Lekker binnenwerk in een bejaardencentrum
En dont worry, ik val niet in herhaling in 2 jaar
(apart dat mensen dat denken, er zijn ook mensen die zich beteren)
maar ach, 120 uur en daarna ben ik er vanaf.
Groetjes
Wilde jou al pm-en om te kijken of je er blij mee was. Mooi dat het inbouwen ed gelukt is.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:06 schreef bierzuipert het volgende:
goede ervaring met Wouzer![]()
had een grafische kaart van hem gekocht en meteen het geld overgemaakt.
2 dagen later mocht ik een pakketje in ontvangst nemen met de kaart in een bubbeltjeszak met coating.
In het pakket zat ook nog eens noppenschuim dus de kaart is onbeschadigd bij mij aangekomen, en werkt na een week intensief gebruik nog steeds uitstekend![]()
Owja, lekker portret was dat... Ik heb er nog flink mee gecommuniceerdquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Eventjes voor de mensen die hier misschien ooit van Patrick iets hebben gekocht (usernames weet ik niet meer). Deze kutvent heeft op internet talloze mensen beduveld en heel veel in zijn eigen zak gestoken. Mij heeft ie toevallig terugbetaald, maar onze mede-fokker Diemux bijvoorbeeld niet. Hier quote van Diemux op Internetoplichting.nl:
[..]
Reactie van de boosdoener zelf:
[..]
De straf die Patrick kreeg was dus 120 uur werken in een bejaardenhuis. Hoera voor de rechtspraak hier in Nederland
Nou, mij heeft ie dus echt terugbetaald!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owja, lekker portret was dat... Ik heb er nog flink mee gecommuniceerd
(Had ik al verteld dat ie toen geen enkele afspraak is nagekomen? Ook toen zei hij al dat hij zijn leven drastisch had gebeterd. Niet dus. Had ik vast nog niet verteld. Bij dezen dan maar)
Ben blij dat hij juist is ontvangen, hoop dat hij lekker zal zitten.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:44 schreef Afwazig het volgende:
Goede deal gehad met DJO. Snelle verzending en ziet er tip top uit. Bedankt
Ben er dus blij meequote:Heb mijn pakketje ontvangen
Erg netjes ingepakt en snel afgewerkt.
Maandag geld overgemaakt, donderdag in huis, ik wist niet eens dat ie al op de post gedaan was
Woensdag had ik hem nog niet toen PM'de hij dit:quote:Hoi,
Ja, het stond erop
Ik stuur hem dan ook vanmiddag na school jou kant op.
Groetjes
Zegt die sukkel ''deze week''. Ja hoor.quote:Hoi,
Ja, is gisteren opgestuurd, iets voor 5 uur.
Zal deze week dus wel binnenkomen.
Laat het me weten.
Groetjes
Dit zegt die knul zaterdag:quote:Je had hem inderdaad al binnen moeten hebben. Als het er morgen niet is, mail me dan en dan krijg je je geld terug.
Groetjes
Waarom zou hij het geld overmaken als hij niet eens weet waar het pakje is, en of ik hem wel echt niet heb.quote:Oke, bedankt voor de informatie. Zal het zsm overmaken.
Groet
quote:Ik was er ook al achter dat het Ingmar Bocker was. Aangezien het berichtje op dit forum over het bankbezoek op het hotmail adres ingmar_bocker@hotmail staat. Deze Ingmar is dit jaar geslaagd op het vmbo, dus dan zou hij 16 zijn!
Op internet doet hij zich ook voor als een 15 jarig meisje dat in 4 vwo zit, google het e-mail adres maar, dan kom je zijn contactadvertentie tegen via scholieren.com
Naast dvd's op marktplaats, bied dit figuur ook spellen en spelcomputers aan.
Thnx. Ik heb net weer een reactie terug gehad.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:38 schreef rene90 het volgende:
We hebben het opgenomen onder de mods, je hoort van ons.
Ik weet niet of ik dit moet geloven, maar ik wacht gewoon af. Ik check nu elke dag m'n internetbankieren.quote:Ja, vandaag. Ik heb geen internetbankieren dus bij de bank gedaan. Zal je deze week dus wel hebben weer.
Excuses voor alles. Gr
Je het als koper ook het onderzoekplicht, als je ff in zijn profiel had gekeken kon je zien dat hij het al een keer in april had verkocht.......quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:55 schreef Glennz het volgende:
[..]
Thnx. Ik heb net weer een reactie terug gehad.
Ik vroeg of hij het geld vandaag overgemaakt had.
[..]
Ik weet niet of ik dit moet geloven, maar ik wacht gewoon af. Ik check nu elke dag m'n internetbankieren.
Ik ga vragen of hij een bewijs heeft dat hij het daadwerkelijk overgemaakt heeft.
Is het dan niet verstandig om z'n verkooptopics dicht te gooien voordat meer mensen de dupe worden?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zucht, Ingmar Bocker. Ik ben er mee bezig, maar hou er rekening mee dat het niet goed gaat komen. Niet om je hoop de grond in te boren, maar we hebben helaas ervaring met dit figuur.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:14 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Is het dan niet verstandig om z'n verkooptopics dicht te gooien voordat meer mensen de dupe worden?
Ik heb misschien goed nieuws voor je. Ik krijg ook nog geld van die Seriefreaker en ik ben research gaan doen. Nja, m'n oom eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:00 schreef Prosac het volgende:
Ik zat idd te wachten op de DVD serie van Friends. Deze week zou ik het geld terugkrijgen. Contact ging zonder argwaan van mijn kant eigenlijk. Enfin, ik zie wel.
Al de 2e keer in korte tijd dat er het e.e.a. mis gaat hier in V&A na zoveel jaren van goede ervaringen.
Ik ben benieuwd, ik wacht deze week even af, anders houd ik me sterk aanbevolen voor het telefoonnummer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:29 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ik heb misschien goed nieuws voor je. Ik krijg ook nog geld van die Seriefreaker en ik ben research gaan doen. Nja, m'n oom eigenlijk.
*knip*
Zo ver gaat dit hier gewoon! In ieder geval ben ik ontzettend dat zijn vader ervan op de hoogte is, en dat ik mijn dinero weer terugkrijg.
Zijn vader is prima op de hoogte hoor, hij heeft in het verleden al meer de puinhopen van z'n zoontje moeten oplossen. We zijn bekend met hem, hij is ook gebanned op zijn vorige accounts en nu deze ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:29 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ik heb misschien goed nieuws voor je. Ik krijg ook nog geld van die Seriefreaker en ik ben research gaan doen. Nja, m'n oom eigenlijk.
M'n oom waar ik dus een topic voor gestart had, heeft hem gister aan de lijn gehad. Hij had z'n nummer dus gevonden op internet. Hij zei tegen Ingmar (want zo heet hij in het echt) dat hij het geld over moest maken en dat we z'n adres wisten en dat we hem anders zouden komen halen. Hij zei dat hij gister het geld echt overgemaakt had en m'n oom en ik geloofde het nog steeds niet.
Dus m'n oom had hem vandaag weer gebeld, en hij kreeg zijn vader aan de lijn. Hij heeft z'n vader uitgelegd wat zijn zoon allemaal op internet uitspookte. Zijn vader was hier helemaal niet van op de hoogte en was verbaasd en boos op z'n zoon. Ingmar is vandaag jarig zei z'n vader, maar eigenlijk is hij nog lang niet jarig. In ieder geval krijg ik mijn geld terug en jij nu dus waarschijnlijk ook. Z'n vader heeft m'n oom zelfs verteld dat hij een psychiatrische inrichting voor hem zou uitzoeken.
Zo ver gaat dit hier gewoon! In ieder geval ben ik ontzettend dat zijn vader ervan op de hoogte is, en dat ik mijn dinero weer terugkrijg.
obv ?? Niet zulke moeilijke afkortingen gebruiken zo snap ik er niks vanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Die pa zit obv in het hele complotje
http://www.noslang.com/dictionary/oquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:42 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
obv ?? Niet zulke moeilijke afkortingen gebruiken zo snap ik er niks van
Kon je dat ene woordje niet gewoon even typen ??quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://www.noslang.com/dictionary/o
fyp imo, ktnxbaiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat zijn die wannabe poker pro's. Moet je het pokertopic is eens checken bekijken, daar praten ze allemaal zo,. Niemand mag weten wat ze zeggen.
Nu zoek je het op, leer je het beter en vergeet je het nooit meer. Als ik het had getypt was je het nu obv weer vergeten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:53 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Kon je dat ene woordje niet gewoon even typen ??
Ik heb nu niet over het goed gebruiken van de Nederlandse Taal, ik heb het over die kansloze termen. Achter elke zin staat obv of imo of allebei.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
fyp imo, ktnxbai
[..]
Nu zoek je het op, leer je het beter en vergeet je het nooit meer. Als ik het had getypt was je het nu obv weer vergeten.
en dan nog bij zen opleidingquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:23 schreef Glennz het volgende:
Update over Seriefreaker
M'n oom had vandaag dus weer gebeld, en z'n vader zou het geld overmaken.
Ik heb via m'n oom het e-mail adres van Seriefreaker 's vader gekregen.
Hij wou een bewijs dat ik het geld overgemaakt had, en hij wou mijn rek. nr. weten.
Ik had dus een screenshot gemaakt van m'n internetbankieren. En z'n vader heeft het vandaag overgemaakt.
Zonder m'n oom had ik m'n geld nooit meer teruggezien.
Nu maar hopen dat de andere gedupeerden hun geld ook terug krijgen!
En Seriefreaker heeft wat mij betreft tyfus verdient.
Ik ook!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:13 schreef Prosac het volgende:
Zowaar een PM van Seriefreaker met het verzoek zijn vader te mailen met een screenshot van de betaling, zodat het teruggestort kan worden.
Meneer mag middels een krantenwijk alles aan zijn vader terugbetalen.
ben benieuwd.
Ook dvd's gekocht bij AllOfTheSameBlood , vandaag goed binnen gekomenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:13 schreef BIGGI het volgende:
Yosh moet obv niet zo zeuren imo![]()
OT: 10 x DVD gekocht bij Schatgraver , zeer snelle afhandeling per PM en verzending ook snel. Aanrader
[TK] Diverse DVD's
Het geld ook netjes ontvangenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Het bewijs dat mods ook te vertrouwen zijn.
Rene90 heeft een boek verzonden zonder dat ik nog betaald had, wat een vertrouwen.
Het geld komt je kant op.
Al wat gehoord?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:13 schreef Prosac het volgende:
Zowaar een PM van Seriefreaker met het verzoek zijn vader te mailen met een screenshot van de betaling, zodat het teruggestort kan worden.
Meneer mag middels een krantenwijk alles aan zijn vader terugbetalen.
ben benieuwd.
Hij zei dat hij even op het loon moest wachten, omdat het om redelijk wat mensen tegelijk ging, dat wordt overal nu deze 2 weken overgemaakt geloof ik. Dus ik heb nog even geduld.quote:
oke, bedanktquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:50 schreef NanKing het volgende:
Ik ga even proberen contact op te nemen met JoachimXXII, als ik iets hoor dan zal ik het in zijn topic posten.
Ik ga 'm even bitchslappen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:50 schreef rendier2710 het volgende:
In dit topic; [TK] HTC Touch en computerstuf geheugen gekocht van admiraal_anaal
Geld was overgemaakt wat admiraal_anaal ook heeft bevestigd in het topic. Woensdag nog niks gezien. Mail gestuurd met de vraag of het al verzonden was (kan eens voorkomen dat je het druk hebt ofzo), maar geen reactie. Vandaag PM gestuurd, ook hierop geen reactie.
Ik zie echter wel dat admiraal_anaal vandaag nog meerdere keren gepost heeft. Er zit weinig anders op dan te wachten op reactie.
Thanks!quote:
Ik zal proberen contact met hem op te nemen, als daar iets uitkomt hoor je het in zijn verkooptopic.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:16 schreef Sickert het volgende:
[TK] Leuke pc spullen videokaarten/moederboarden etc
Deal gemaakt met Emagi
anderhalve week geleden netjes 10 euro betaald en hij zou het kaartje opsturen
nu nog niets ontvangen
heb m een paar pm berichten gestuurd en daar nog geen reactie opgehad.
dankjewelquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zal proberen contact met hem op te nemen, als daar iets uitkomt hoor je het in zijn verkooptopic.
Thnx, en geen probleem uiteraard! Veel succes ermee!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:12 schreef ProbeerMe het volgende:
Top verkoop van St4ck3r in [GEZ] Intel Pentium 4 EE 3.4Ghz socket 478. Hele snelle verzending en uiteraard ook goed verpakt
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:12 schreef ProbeerMe het volgende:
Top verkoop van St4ck3r in [GEZ] Intel Pentium 4 EE 3.4Ghz socket 478. Hele snelle verzending en uiteraard ook goed verpakt
Edit:
Excuses dat dat NanKing het tegen mij had![]()
Ik ga even wat navragen bij Lyzio, kan je eventuele PM's of mails even naar mij doorsturen? Heb je verder nog contact gehad met Lyzio?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:46 schreef snaakje1 het volgende:
Vorig weekend met user Lyzio afgesproken 2 Games van hem over te nemen nl BF Bad company en Bully Scholarship edition, na het geld overgemaakt te hebben (vorige week zaterdag) en hij mij gemeld heeft de games opgestuurd te hebben heb ik ze 1 week later nog niet binnen. Reageert inmiddels ook niet meer op emails...
Helaas... AA laat wederom niks van zich horen. Ik heb een mail gehad met daarin zijn excuses en dat hij het afgelopen maandag op de bus zou gooien. Daarin stond ook dat ik hem toe kon voegen op msn. Woensdag een mail verstuurd en donderdag toegevoegd op msn. Geen enkele reactie terwijl meneer gewoon hele dagen aan het posten is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:27 schreef rendier2710 het volgende:
[..]
Thanks!
Vandaag mail gehad. AA was het helemaal vergeten (doordat hij druk was met andere zaken wat ik me heel goed voor kan stellen), oprechte excuses aangeboden en hij heeft me toegezegd dat het morgen op de bus gaat![]()
Ik heb er alle vertrouwen in dat dit helemaal goed komt. En anders...
Voortaan even hier melden --> [V&A - Feedback] Nu met nieuwe policy! *30-09-2008*quote:Op zondag 2 november 2008 16:48 schreef tazmanian het volgende:
[TK] Moederbord, processor (amd) en geheugen
Is verkocht! goede deal gemaakt
Vandaag is het geheugen binnen gekomen. Heeft even geduurd, maar het is er dan toch. Had me ook niet uitgemaakt als het 2 weken later was gekomen (vanwege drukte), maar enige communicatie was dan wel wenselijk geweest.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:43 schreef rendier2710 het volgende:
[..]
Helaas... AA laat wederom niks van zich horen. Ik heb een mail gehad met daarin zijn excuses en dat hij het afgelopen maandag op de bus zou gooien. Daarin stond ook dat ik hem toe kon voegen op msn. Woensdag een mail verstuurd en donderdag toegevoegd op msn. Geen enkele reactie terwijl meneer gewoon hele dagen aan het posten is.
Het begint nu een hele nare ervaring met deze persoon te worden. Ik begrijp niet dat je geld van iemand kunt veragen, maar geen enkele moeite wil doen om het te leveren. Druk in je persoonlijke leven? Ga dan iets doen ipv hele dagen te posten op Fok...
Ik zou graag heel spoedig een oplossing willen hiervoor AA...
Voor alle duidelijkheid; het gaat op dit topic en user;
[TK] HTC Touch en computerstuf
admiraal_anaal
ok sorry, was ff te gefrustreerdquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:37 schreef NanKing het volgende:
Gonzo stuur dat soort pm's door naar een van de mods, geen pm's op t forum posten aub.
in mijn geval: zie toimoi's verhaal...quote:Op maandag 10 november 2008 14:34 schreef ProbeerMe het volgende:
4 november ben ik door JoachimXXII benaderd om wat SNES spellen van hem te kopen en heb op 6 november het geld overgemaakt. Sindsdien reageert hij niet meer op mijn PM's terwijl hij wel gewoon op Fok actief is.
Ja ik heb die PM ook gehad, nadat Rene90 hem achter zijn broek zat in het topic... Maar het blijft zo stil (zoals het al die tijd al is) dat ik er eigenlijk niet veel van verwacht.quote:Op maandag 10 november 2008 19:49 schreef mschol het volgende:
in mijn geval: zie toimoi's verhaal...
echter heb ik op 6 november een pm gehad met de vraag mijn adres nogmaals te sturen zodat hij het op de post kan doen... vreemd, maar oke...
ik zit er ook aan te denken het geld terug te vragen als hij niet gauw opschiet..
Nanking is er nog mee bezig maar heeft tot dusver ook nog niks vernomen van JoachimXXIIquote:Op maandag 10 november 2008 21:23 schreef toimoi het volgende:
[..]
Ja ik heb die PM ook gehad, nadat Rene90 hem achter zijn broek zat in het topic... Maar het blijft zo stil (zoals het al die tijd al is) dat ik er eigenlijk niet veel van verwacht.
Pluspunt: ProbeerMe heeft als goedmaker aangegeven gratis een moederbord op te willen sturen, wat ik zeer sportief vind van hem.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:22 schreef Erik het volgende:
Slechte ervaring met ProbeerMe in dit topic:
[TK] Athlon X2 BE-2350, MSI mobo & 3Gb OCZ geheugen
Via PM afgesproken om het moederbord + processor te kopen voor de vraagprijs, we waren bezig om een geschikte dag te kiezen om het spul op te halen maar ineens ging de koop niet door omdat hij een beter bod had gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |