Verzenden is 6 euro nog wat, lijkt me een beetje weinig dan. Voorstel is 18,50 incl verzendenquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:35 schreef GateWayX het volgende:
15 euro (incl. verzenden) voor de Sweex Switch ?
10 ex verzenden is akkoord, 12 incl.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:06 schreef parapono het volgende:
graag de usb stick 10 euro mvg parapono
sorry maar dat is echt te weinig. 35 ex verzenden en je komt een heel eindquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:22 schreef zuigmarmot het volgende:
Netstore 3500 Netwerk 15 euro geboden
Sory, maar voor die prijs heb ik hem nieuw (ja zonder schijf, maar ik ben niet echt geinteresseerd in een 40gig schijf, als ie nu 400 was..alleen in het NAS gedeelte)quote:Op woensdag 17 september 2008 16:33 schreef TheEagle het volgende:
[..]
sorry maar dat is echt te weinig. 35 ex verzenden en je komt een heel eind
dan nog is 15 euro te weinigquote:Op donderdag 18 september 2008 13:41 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Sory, maar voor die prijs heb ik hem nieuw (ja zonder schijf, maar ik ben niet echt geinteresseerd in een 40gig schijf, als ie nu 400 was..alleen in het NAS gedeelte)
Prima, dan koop ik hem nieuw suc6quote:
Het idee van 2e hands is dat je er minder voor betaald dan nieuw in de winkel.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:31 schreef TheEagle het volgende:
[..]
Verzenden is 6 euro nog wat, lijkt me een beetje weinig dan. Voorstel is 18,50 incl verzenden
ik kan het niet per post sturen alleen als pakketje en dat kost ruim 6 euro. 15 euro is dan echt te weinig...quote:Op maandag 22 september 2008 08:46 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Het idee van 2e hands is dat je er minder voor betaald dan nieuw in de winkel.
Ik hou het dus bij 15 euro. Deal ?
Dan gaat het over. Ik haal wel een nieuwe dan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:27 schreef TheEagle het volgende:
[..]
ik kan het niet per post sturen alleen als pakketje en dat kost ruim 6 euro. 15 euro is dan echt te weinig...
daarom 18,50 een dan hebben we de verzendkosten gedeeld
Het is een NAS schijf oftewel je hangt hem aan het netwerk, kortom werkt altijdquote:Op donderdag 25 september 2008 09:44 schreef Osramp het volgende:
Ik wil die NAS wel overnemen voor €20,- incl verzenden.
Wel op voorwaarde dat:
- Het ding werkt onder Vista
- Compleet is met kabels/adapter/boekjes/cd-rom. Doos is leuk maar niet noodzakelijk.
Ik lees wel veel problemen met trage data overdracht, heeft deze hier ook last van?
Omdat het ding niet geheel compleet is, stel ik voor om het verschil te delen. €24,- inclusief verzenden.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:30 schreef TheEagle het volgende:
[..]
Het is een NAS schijf oftewel je hangt hem aan het netwerk, kortom werkt altijd
adapter, kabels ( alleen netwerk ) zijn er
boekjes en cdrom te vinden op de packard bell website.
27,50 incl verzenden en hij is voor jou
PM gestuurd.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:17 schreef TheEagle het volgende:
nou ok akkoord, pm me maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |