abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61084394
Aangezien ik laatst een spel voor de PS2 in de winkel zag liggen dat ik moest hebben zoek ik nu een PS2. Het liefst een slimline PS2 (de 'nieuwe' ps2) met een memory card en 2 controllers.

Ik zoek ook nog eventueel wat andere spellen erbij, namelijk:
-Persona 3
-Kingdom Hearts 1 + 2
-Disgaea 1: Hour of Darkness
-Soul calibur 3
Het liefst natuurlijk onbekrast maar een paar kleine krasjes zijn geen probleem.

Ik zal pas spellen gaan kopen als ik een ps2 heb, je kan eventueel wel alvast een lijstje neerzetten van wat je hebt en hoeveel je ervoor wilt.

[ Bericht 1% gewijzigd door buggie op 24-08-2008 14:33:45 ]
pi_61084527
Xenogears en Suikoden?

Dat zijn psx spellen en Xenogears is alleen in de US en JP uitgekomen. Weet je zeker dat je die bedoelt?
deal with it
pi_61084891
Hi...

Ik heb geen Slim line PS2, maar wel een ouderwetsche PS2 met 160gb harddisk, waarmee je spellen naar de HD kan copieren en zo met kortere laadtijden kunt spelen. Erbij zit 1 draadloze joystick en een bedraadde joystick + memorcard.

Voor een zacht prijsje magtie weg...
pi_61084942
dubbel.
pi_61085002
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:12 schreef RTB het volgende:
Xenogears en Suikoden?

Dat zijn psx spellen en Xenogears is alleen in de US en JP uitgekomen. Weet je zeker dat je die bedoelt?

Woops, vergeet steeds dat ik vaker op US fora kom
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:27 schreef amigaroxx het volgende:
Hi...

Ik heb geen Slim line PS2, maar wel een ouderwetsche PS2 met 160gb harddisk, waarmee je spellen naar de HD kan copieren en zo met kortere laadtijden kunt spelen. Erbij zit 1 draadloze joystick en een bedraadde joystick + memorcard.

Voor een zacht prijsje magtie weg...
Ik neem aan dat je daarmee ook spellen van het wereldwijde web kan halen en spelen? Leest hij legale spellen nog wel goed of niet? Ik denk er even over na...
pi_61113344
Schopje
pi_61119036
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:33 schreef buggie het volgende:

[..]

Woops, vergeet steeds dat ik vaker op US fora kom
[..]

Ik neem aan dat je daarmee ook spellen van het wereldwijde web kan halen en spelen? Leest hij legale spellen nog wel goed of niet? Ik denk er even over na...
hier kan men natuurlijk niets specifieks over zeggen, maar in het algemeen zou men kunnen beweren dat zoiets wel mogelijk zou moeten zijn (bij mijn dikke ps2 met 80gb HD zou het natuurlijk ook werken dan...)
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_61121215
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:49 schreef knuppelhout het volgende:

[..]

hier kan men natuurlijk niets specifieks over zeggen, maar in het algemeen zou men kunnen beweren dat zoiets wel mogelijk zou moeten zijn (bij mijn dikke ps2 met 80gb HD zou het natuurlijk ook werken dan...)
Laten we het hier maar bij houden, niemand wordt blij van een gesloten topic, zeker ik niet . Bied jij je PS2 te koop aan of niet?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 22:55:47 #9
104367 Thrackan
new and improved
pi_61179540
gevonden
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')