Woops, vergeet steeds dat ik vaker op US fora komquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:12 schreef RTB het volgende:
Xenogears en Suikoden?
Dat zijn psx spellen en Xenogears is alleen in de US en JP uitgekomen. Weet je zeker dat je die bedoelt?
Ik neem aan dat je daarmee ook spellen van het wereldwijde web kan halen en spelen? Leest hij legale spellen nog wel goed of niet? Ik denk er even over na...quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:27 schreef amigaroxx het volgende:
Hi...
Ik heb geen Slim line PS2, maar wel een ouderwetsche PS2 met 160gb harddisk, waarmee je spellen naar de HD kan copieren en zo met kortere laadtijden kunt spelen. Erbij zit 1 draadloze joystick en een bedraadde joystick + memorcard.
Voor een zacht prijsje magtie weg...
hier kan men natuurlijk niets specifieks over zeggen, maar in het algemeen zou men kunnen beweren dat zoiets wel mogelijk zou moeten zijn (bij mijn dikke ps2 met 80gb HD zou het natuurlijk ook werken dan...)quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:33 schreef buggie het volgende:
[..]
Woops, vergeet steeds dat ik vaker op US fora kom![]()
[..]
Ik neem aan dat je daarmee ook spellen van het wereldwijde web kan halen en spelen? Leest hij legale spellen nog wel goed of niet? Ik denk er even over na...
Laten we het hier maar bij houden, niemand wordt blij van een gesloten topic, zeker ik nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:49 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
hier kan men natuurlijk niets specifieks over zeggen, maar in het algemeen zou men kunnen beweren dat zoiets wel mogelijk zou moeten zijn (bij mijn dikke ps2 met 80gb HD zou het natuurlijk ook werken dan...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |