oke, bedanktquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:50 schreef NanKing het volgende:
Ik ga even proberen contact op te nemen met JoachimXXII, als ik iets hoor dan zal ik het in zijn topic posten.
Ik ga 'm even bitchslappen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:50 schreef rendier2710 het volgende:
In dit topic; [TK] HTC Touch en computerstuf geheugen gekocht van admiraal_anaal
Geld was overgemaakt wat admiraal_anaal ook heeft bevestigd in het topic. Woensdag nog niks gezien. Mail gestuurd met de vraag of het al verzonden was (kan eens voorkomen dat je het druk hebt ofzo), maar geen reactie. Vandaag PM gestuurd, ook hierop geen reactie.
Ik zie echter wel dat admiraal_anaal vandaag nog meerdere keren gepost heeft. Er zit weinig anders op dan te wachten op reactie.
Thanks!quote:
Ik zal proberen contact met hem op te nemen, als daar iets uitkomt hoor je het in zijn verkooptopic.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:16 schreef Sickert het volgende:
[TK] Leuke pc spullen videokaarten/moederboarden etc
Deal gemaakt met Emagi
anderhalve week geleden netjes 10 euro betaald en hij zou het kaartje opsturen
nu nog niets ontvangen
heb m een paar pm berichten gestuurd en daar nog geen reactie opgehad.
dankjewelquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zal proberen contact met hem op te nemen, als daar iets uitkomt hoor je het in zijn verkooptopic.
Thnx, en geen probleem uiteraard! Veel succes ermee!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:12 schreef ProbeerMe het volgende:
Top verkoop van St4ck3r in [GEZ] Intel Pentium 4 EE 3.4Ghz socket 478. Hele snelle verzending en uiteraard ook goed verpakt
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:12 schreef ProbeerMe het volgende:
Top verkoop van St4ck3r in [GEZ] Intel Pentium 4 EE 3.4Ghz socket 478. Hele snelle verzending en uiteraard ook goed verpakt
Edit:
Excuses dat dat NanKing het tegen mij had![]()
Ik ga even wat navragen bij Lyzio, kan je eventuele PM's of mails even naar mij doorsturen? Heb je verder nog contact gehad met Lyzio?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:46 schreef snaakje1 het volgende:
Vorig weekend met user Lyzio afgesproken 2 Games van hem over te nemen nl BF Bad company en Bully Scholarship edition, na het geld overgemaakt te hebben (vorige week zaterdag) en hij mij gemeld heeft de games opgestuurd te hebben heb ik ze 1 week later nog niet binnen. Reageert inmiddels ook niet meer op emails...
Helaas... AA laat wederom niks van zich horen. Ik heb een mail gehad met daarin zijn excuses en dat hij het afgelopen maandag op de bus zou gooien. Daarin stond ook dat ik hem toe kon voegen op msn. Woensdag een mail verstuurd en donderdag toegevoegd op msn. Geen enkele reactie terwijl meneer gewoon hele dagen aan het posten is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:27 schreef rendier2710 het volgende:
[..]
Thanks!
Vandaag mail gehad. AA was het helemaal vergeten (doordat hij druk was met andere zaken wat ik me heel goed voor kan stellen), oprechte excuses aangeboden en hij heeft me toegezegd dat het morgen op de bus gaat![]()
Ik heb er alle vertrouwen in dat dit helemaal goed komt. En anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |