abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62380287
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:00 schreef Prosac het volgende:
Ik zat idd te wachten op de DVD serie van Friends. Deze week zou ik het geld terugkrijgen. Contact ging zonder argwaan van mijn kant eigenlijk. Enfin, ik zie wel.

Al de 2e keer in korte tijd dat er het e.e.a. mis gaat hier in V&A na zoveel jaren van goede ervaringen.
Ik heb misschien goed nieuws voor je. Ik krijg ook nog geld van die Seriefreaker en ik ben research gaan doen. Nja, m'n oom eigenlijk.

M'n oom waar ik dus een topic voor gestart had, heeft hem gister aan de lijn gehad. Hij had z'n nummer dus gevonden op internet. Hij zei tegen Ingmar (want zo heet hij in het echt) dat hij het geld over moest maken en dat we z'n adres wisten en dat we hem anders zouden komen halen. Hij zei dat hij gister het geld echt overgemaakt had en m'n oom en ik geloofde het nog steeds niet.

Dus m'n oom had hem vandaag weer gebeld, en hij kreeg zijn vader aan de lijn. Hij heeft z'n vader uitgelegd wat zijn zoon allemaal op internet uitspookte. Zijn vader was hier helemaal niet van op de hoogte en was verbaasd en boos op z'n zoon. Ingmar is vandaag jarig zei z'n vader, maar eigenlijk is hij nog lang niet jarig . In ieder geval krijg ik mijn geld terug en jij nu dus waarschijnlijk ook. Z'n vader heeft m'n oom zelfs verteld dat hij een psychiatrische inrichting voor hem zou uitzoeken.

Zo ver gaat dit hier gewoon! In ieder geval ben ik ontzettend dat zijn vader ervan op de hoogte is, en dat ik mijn dinero weer terugkrijg.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:02:33 #202
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_62381221
Beetje laat misschien, maar ik wil Drukvout even kudo's ( ) geven, goed verpakt en snelle verzending, top
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:39:42 #203
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_62386686
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:29 schreef Glennz het volgende:

[..]

Ik heb misschien goed nieuws voor je. Ik krijg ook nog geld van die Seriefreaker en ik ben research gaan doen. Nja, m'n oom eigenlijk.

*knip*

Zo ver gaat dit hier gewoon! In ieder geval ben ik ontzettend dat zijn vader ervan op de hoogte is, en dat ik mijn dinero weer terugkrijg.
Ik ben benieuwd, ik wacht deze week even af, anders houd ik me sterk aanbevolen voor het telefoonnummer.
pi_62387424
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:29 schreef Glennz het volgende:

[..]

M'n oom waar ik dus een topic voor gestart had, heeft hem gister aan de lijn gehad. Hij had z'n nummer dus gevonden op internet. Hij zei tegen Ingmar (want zo heet hij in het echt) dat hij het geld over moest maken en dat we z'n adres wisten en dat we hem anders zouden komen halen. Hij zei dat hij gister het geld echt overgemaakt had en m'n oom en ik geloofde het nog steeds niet.

Dus m'n oom had hem vandaag weer gebeld, en hij kreeg zijn vader aan de lijn. Hij heeft z'n vader uitgelegd wat zijn zoon allemaal op internet uitspookte. Zijn vader was hier helemaal niet van op de hoogte en was verbaasd en boos op z'n zoon. Ingmar is vandaag jarig zei z'n vader, maar eigenlijk is hij nog lang niet jarig . In ieder geval krijg ik mijn geld terug en jij nu dus waarschijnlijk ook. Z'n vader heeft m'n oom zelfs verteld dat hij een psychiatrische inrichting voor hem zou uitzoeken.

Zijn vader is prima op de hoogte hoor, hij heeft in het verleden al meer de puinhopen van z'n zoontje moeten oplossen. We zijn bekend met hem, hij is ook gebanned op zijn vorige accounts en nu deze ook.
Powered by JanetjeŽ
pi_62392146
Die pa zit obv in het hele complotje
pi_62392425
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Die pa zit obv in het hele complotje
obv ?? Niet zulke moeilijke afkortingen gebruiken zo snap ik er niks van
And may flights of Demons guide you to your final rest...
pi_62392654
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:42 schreef VampiricDemon het volgende:

[..]

obv ?? Niet zulke moeilijke afkortingen gebruiken zo snap ik er niks van
http://www.noslang.com/dictionary/o

pi_62392694
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:52 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

http://www.noslang.com/dictionary/o

Kon je dat ene woordje niet gewoon even typen ??
And may flights of Demons guide you to your final rest...
pi_62401299
In Topic [TK] Pro evolution soccer 2008 xbox 360 Pro Evo 2008 gekocht voor de XBOX 360.

Binnen 1 dag in huis ! Bear87 bedankt !
pi_62402661
Dat zijn die wannabe poker pro's. Moet je pokertopic is checken daar praten ze allemaal zo, niemand mag weten wat ze zeggen
Facts don't care about your feelings
pi_62403612
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat zijn die wannabe poker pro's. Moet je het pokertopic is eens checken bekijken, daar praten ze allemaal zo,. Niemand mag weten wat ze zeggen.
fyp imo, ktnxbai
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:53 schreef VampiricDemon het volgende:

[..]

Kon je dat ene woordje niet gewoon even typen ??
Nu zoek je het op, leer je het beter en vergeet je het nooit meer. Als ik het had getypt was je het nu obv weer vergeten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2008 14:03:57 ]
pi_62405221
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 14:02 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

fyp imo, ktnxbai
[..]

Nu zoek je het op, leer je het beter en vergeet je het nooit meer. Als ik het had getypt was je het nu obv weer vergeten.
Ik heb nu niet over het goed gebruiken van de Nederlandse Taal, ik heb het over die kansloze termen. Achter elke zin staat obv of imo of allebei.
Facts don't care about your feelings
pi_62405752
Yosh moet obv niet zo zeuren imo

OT: 10 x DVD gekocht bij Schatgraver , zeer snelle afhandeling per PM en verzending ook snel. Aanrader
[TK] Diverse DVD's
  Moderator woensdag 15 oktober 2008 @ 18:39:37 #214
1424 crew  Jimbo
Grĺtrunka
pi_62411758
vigier zn beeldscherm opgehaald

zag er allemaal netjes uit en doet t goed

bedankt nog
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_62412887
Update over Seriefreaker

M'n oom had vandaag dus weer gebeld, en z'n vader zou het geld overmaken.
Ik heb via m'n oom het e-mail adres van Seriefreaker 's vader gekregen.
Hij wou een bewijs dat ik het geld overgemaakt had, en hij wou mijn rek. nr. weten.

Ik had dus een screenshot gemaakt van m'n internetbankieren. En z'n vader heeft het vandaag overgemaakt.
Zonder m'n oom had ik m'n geld nooit meer teruggezien.

Nu maar hopen dat de andere gedupeerden hun geld ook terug krijgen!
En Seriefreaker heeft wat mij betreft tyfus verdient.
  Moderator woensdag 15 oktober 2008 @ 21:18:52 #216
1424 crew  Jimbo
Grĺtrunka
pi_62416340
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 19:23 schreef Glennz het volgende:
Update over Seriefreaker

M'n oom had vandaag dus weer gebeld, en z'n vader zou het geld overmaken.
Ik heb via m'n oom het e-mail adres van Seriefreaker 's vader gekregen.
Hij wou een bewijs dat ik het geld overgemaakt had, en hij wou mijn rek. nr. weten.

Ik had dus een screenshot gemaakt van m'n internetbankieren. En z'n vader heeft het vandaag overgemaakt.
Zonder m'n oom had ik m'n geld nooit meer teruggezien.

Nu maar hopen dat de andere gedupeerden hun geld ook terug krijgen!
En Seriefreaker heeft wat mij betreft tyfus verdient.
en dan nog bij zen opleiding
Manager Detailhandel Niveau 4 zetten

de kneus
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 16 oktober 2008 @ 12:13:57 #217
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_62430720
Zowaar een PM van Seriefreaker met het verzoek zijn vader te mailen met een screenshot van de betaling, zodat het teruggestort kan worden.
Meneer mag middels een krantenwijk alles aan zijn vader terugbetalen.

ben benieuwd.
pi_62431323
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:13 schreef Prosac het volgende:
Zowaar een PM van Seriefreaker met het verzoek zijn vader te mailen met een screenshot van de betaling, zodat het teruggestort kan worden.

ben benieuwd.
Ik ook!
Powered by JanetjeŽ
pi_62440806
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 15:13 schreef BIGGI het volgende:
Yosh moet obv niet zo zeuren imo

OT: 10 x DVD gekocht bij Schatgraver , zeer snelle afhandeling per PM en verzending ook snel. Aanrader
[TK] Diverse DVD's
Ook dvd's gekocht bij AllOfTheSameBlood , vandaag goed binnen gekomen
[TK] DVDs, vooral horror maar ook andere genres (arthouse)
pi_62445027
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:35 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Ik ook!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:02:09 #221
167165 Blaaskaas
Blaast kaas :7
pi_62462868
Uitstekende ervaring met curtazimo. razendsnelle betaling .
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:53:48 #222
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_62469613
[TK] Navigatie Garmin Nuvi 350 Europa Mag dicht. Is verkocht.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_62469737
verkeerde topic L_V
ijs_beer fan!
pi_62480687
Het bewijs dat mods ook te vertrouwen zijn.

Rene90 heeft een boek verzonden zonder dat ik nog betaald had, wat een vertrouwen.
Het geld komt je kant op.

pi_62480851
Goede ervaring met CTRALTDLT
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_62485138
Goede ervaring met MikeLowrey in [TK] Vesten (Hugo Boss, Burberry, GAP) snelle levering na betaling en vest in goede staat.

Tevens een goede ervaring met Bryan181 in [TK] G-star winterjas met de koop van een lekker luchtje die ook snel binnen was.
pi_62508943
Goede zaken gedaan met Basso, heb zijn harde schijf overgekocht. Werkte in het begin niet, maar na hulp van Basso's kant opgelost.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_62540744
Waardeloze ervaring met TheEagle in dit topic.
Eerst verhaaltjes heen en weer over een ontbrekende adapter die nieuw besteld werd en maar niet geleverd werd. Het geld was al na de acceptatie van het bod meteen overgemaakt.
Toen was het ineens te druk om te versturen en uiteindelijk zou het ding dan zaterdag op de bus gaan.
Krijg ik net een PM dat meneer het te "druk" heeft om het pakketje te posten
En dan wél tijd hebben om een nieuwe adapter te bestellen, kom nou.

Gelukkig wel het geld teruggestort gekregen, dat wel

Maar als je het te druk hebt, of achteraf een beter bod krijgt, zég het dan gewoon. Koop maar beter niks bij hem, hij levert uiteindelijk toch niet.
pi_62555187
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Het bewijs dat mods ook te vertrouwen zijn.

Rene90 heeft een boek verzonden zonder dat ik nog betaald had, wat een vertrouwen.
Het geld komt je kant op.

Het geld ook netjes ontvangen
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_62555270
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het geld ook netjes ontvangen
Gelukkig.
pi_62563881
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:13 schreef Prosac het volgende:

ben benieuwd.
Al wat gehoord?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:09:03 #232
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_62564870
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:42 schreef Glennz het volgende:

[..]

Al wat gehoord?
Hij zei dat hij even op het loon moest wachten, omdat het om redelijk wat mensen tegelijk ging, dat wordt overal nu deze 2 weken overgemaakt geloof ik. Dus ik heb nog even geduld.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 01:17:43 #233
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_62571847
Ik vind dit erg flauw, er worden mooie kaarten aangeboden en na het bieden van de vraagprijs krijg je te horen dat 'een vriend wel met haar wil ruilen'.

[TK] 2 kaarten De Lama's 15-11-08 Heineken Music Hall
And all the things you do with it
  woensdag 22 oktober 2008 @ 03:08:04 #234
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_62572466
Goede ervaring wederom met Leonos. Netjes op tijd zijn geld overgemaakt wat de afhandeling van zijn aankoop bevorderde. Ook het PM contact vond ik zeer netjes en duidelijk
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_62580559
Supergoede ervaring met Loveless85. Netjes meteen verzonden en goed verpakt.
Boeken zien er goed uit en waren zeker niet duur.
pi_62595035
Helaas ook een slechtere ervaring. User Matsje gaf aan dat we een deal hadden voor 65 euro incl verzenden. Donderdag (morgen) zou hij een doos e.d. regelen voor het versturen. Nu krijg ik vanavond opeens een PM dat het alsnog niet doorgaat, om een paar naar mijn idee vreemde redenen als je in feite al een deal hebt.
Geen spulletjes meer van Matsje voor mij dus.

Dit topic dus
pi_62595157
Check je pm even cartoon.
ijs_beer fan!
pi_62618119
XBOX 360 advanced scart kabel gekocht in dit topic : [TK] Xbox 360 Advanced scart cable

Snelle reaktie ontvangen en na wat PM's heb ik de kabel ontvangen als PAKKET ipv. de afgesproken envelop !
Misschien dat de verkoper het toch niet netjes in een envelop kreeg en heeft het zonder morren voor meer porto verzonden.

Super dus ! Aanrader...
pi_62651778
Goede ervaring met Perenijsje in [TK] Nederlandse films op DVD - Oranje boven .

Ik verwacht dat de dvd's uit [TK] Vierkante ogen - DVD's ook prima zullen binnen komen
pi_62667559
[TK] ceedees en deeveedees
in dat topic heeft de TS tot 2/3 maal toe beloofd het op een bepaalde dag de spullen (voor meerdere mensen) te verzenden, echter tot op heden nog niets ontvangen..
hij heeft wat problemen gehad, waar ik mee kan leven, maar vervolgens de belofte dat de spullen alsnog worden verzonden wat niet gebeurd lijkt te zijn en PM's waar niet of zeer slecht op gereageerd wordt...

tot nu toe een slechte ervaring mee dus, maar ik wacht het nog even af of er alsnog iets binnenkomt of dat ik m'n geld terugkrijg (wat er gebeurd zal ik t.z.t. wel posten)
pi_62667610
Ik ga even proberen contact op te nemen met JoachimXXII, als ik iets hoor dan zal ik het in zijn topic posten.
ijs_beer fan!
pi_62668563
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 15:50 schreef NanKing het volgende:
Ik ga even proberen contact op te nemen met JoachimXXII, als ik iets hoor dan zal ik het in zijn topic posten.
oke, bedankt
pi_62668856
In dit topic; [TK] HTC Touch en computerstuf geheugen gekocht van admiraal_anaal

Geld was overgemaakt wat admiraal_anaal ook heeft bevestigd in het topic. Woensdag nog niks gezien. Mail gestuurd met de vraag of het al verzonden was (kan eens voorkomen dat je het druk hebt ofzo), maar geen reactie. Vandaag PM gestuurd, ook hierop geen reactie.

Ik zie echter wel dat admiraal_anaal vandaag nog meerdere keren gepost heeft. Er zit weinig anders op dan te wachten op reactie.
pi_62668888
Goede ervaring met Mar_Cel_Lo, uit het topic: [TK] NDS games: Brain Training en Rayman
Erg snel geregeld en opgestuurd, chapeau
Vivre
pi_62668889
Goede ervaring met Mar_Cel_Lo, uit het topic: [TK] NDS games: Brain Training en Rayman
Erg snel geregeld en opgestuurd, chapeau
Vivre
pi_62669929
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:50 schreef rendier2710 het volgende:
In dit topic; [TK] HTC Touch en computerstuf geheugen gekocht van admiraal_anaal

Geld was overgemaakt wat admiraal_anaal ook heeft bevestigd in het topic. Woensdag nog niks gezien. Mail gestuurd met de vraag of het al verzonden was (kan eens voorkomen dat je het druk hebt ofzo), maar geen reactie. Vandaag PM gestuurd, ook hierop geen reactie.

Ik zie echter wel dat admiraal_anaal vandaag nog meerdere keren gepost heeft. Er zit weinig anders op dan te wachten op reactie.
Ik ga 'm even bitchslappen.
ijs_beer fan!
pi_62686327
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 17:43 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik ga 'm even bitchslappen.
Thanks!

Vandaag mail gehad. AA was het helemaal vergeten (doordat hij druk was met andere zaken wat ik me heel goed voor kan stellen), oprechte excuses aangeboden en hij heeft me toegezegd dat het morgen op de bus gaat

Ik heb er alle vertrouwen in dat dit helemaal goed komt. En anders...
pi_62695107
[TK] Leuke pc spullen videokaarten/moederboarden etc

Deal gemaakt met Emagi
anderhalve week geleden netjes 10 euro betaald en hij zou het kaartje opsturen

nu nog niets ontvangen
heb m een paar pm berichten gestuurd en daar nog geen reactie opgehad.
Narf!
pi_62696341
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:16 schreef Sickert het volgende:
[TK] Leuke pc spullen videokaarten/moederboarden etc

Deal gemaakt met Emagi
anderhalve week geleden netjes 10 euro betaald en hij zou het kaartje opsturen

nu nog niets ontvangen
heb m een paar pm berichten gestuurd en daar nog geen reactie opgehad.
Ik zal proberen contact met hem op te nemen, als daar iets uitkomt hoor je het in zijn verkooptopic.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_62696584
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:53 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik zal proberen contact met hem op te nemen, als daar iets uitkomt hoor je het in zijn verkooptopic.
dankjewel

ik hoor het dan wel
Narf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')