Ik heb misschien goed nieuws voor je. Ik krijg ook nog geld van die Seriefreaker en ik ben research gaan doen. Nja, m'n oom eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:00 schreef Prosac het volgende:
Ik zat idd te wachten op de DVD serie van Friends. Deze week zou ik het geld terugkrijgen. Contact ging zonder argwaan van mijn kant eigenlijk. Enfin, ik zie wel.
Al de 2e keer in korte tijd dat er het e.e.a. mis gaat hier in V&A na zoveel jaren van goede ervaringen.
Ik ben benieuwd, ik wacht deze week even af, anders houd ik me sterk aanbevolen voor het telefoonnummer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:29 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ik heb misschien goed nieuws voor je. Ik krijg ook nog geld van die Seriefreaker en ik ben research gaan doen. Nja, m'n oom eigenlijk.
*knip*
Zo ver gaat dit hier gewoon! In ieder geval ben ik ontzettend dat zijn vader ervan op de hoogte is, en dat ik mijn dinero weer terugkrijg.
Zijn vader is prima op de hoogte hoor, hij heeft in het verleden al meer de puinhopen van z'n zoontje moeten oplossen. We zijn bekend met hem, hij is ook gebanned op zijn vorige accounts en nu deze ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:29 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ik heb misschien goed nieuws voor je. Ik krijg ook nog geld van die Seriefreaker en ik ben research gaan doen. Nja, m'n oom eigenlijk.
M'n oom waar ik dus een topic voor gestart had, heeft hem gister aan de lijn gehad. Hij had z'n nummer dus gevonden op internet. Hij zei tegen Ingmar (want zo heet hij in het echt) dat hij het geld over moest maken en dat we z'n adres wisten en dat we hem anders zouden komen halen. Hij zei dat hij gister het geld echt overgemaakt had en m'n oom en ik geloofde het nog steeds niet.
Dus m'n oom had hem vandaag weer gebeld, en hij kreeg zijn vader aan de lijn. Hij heeft z'n vader uitgelegd wat zijn zoon allemaal op internet uitspookte. Zijn vader was hier helemaal niet van op de hoogte en was verbaasd en boos op z'n zoon. Ingmar is vandaag jarig zei z'n vader, maar eigenlijk is hij nog lang niet jarig. In ieder geval krijg ik mijn geld terug en jij nu dus waarschijnlijk ook. Z'n vader heeft m'n oom zelfs verteld dat hij een psychiatrische inrichting voor hem zou uitzoeken.
Zo ver gaat dit hier gewoon! In ieder geval ben ik ontzettend dat zijn vader ervan op de hoogte is, en dat ik mijn dinero weer terugkrijg.
obv ?? Niet zulke moeilijke afkortingen gebruiken zo snap ik er niks vanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Die pa zit obv in het hele complotje
http://www.noslang.com/dictionary/oquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:42 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
obv ?? Niet zulke moeilijke afkortingen gebruiken zo snap ik er niks van
Kon je dat ene woordje niet gewoon even typen ??quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://www.noslang.com/dictionary/o
fyp imo, ktnxbaiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat zijn die wannabe poker pro's. Moet je het pokertopic is eens checken bekijken, daar praten ze allemaal zo,. Niemand mag weten wat ze zeggen.
Nu zoek je het op, leer je het beter en vergeet je het nooit meer. Als ik het had getypt was je het nu obv weer vergeten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:53 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Kon je dat ene woordje niet gewoon even typen ??
Ik heb nu niet over het goed gebruiken van de Nederlandse Taal, ik heb het over die kansloze termen. Achter elke zin staat obv of imo of allebei.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
fyp imo, ktnxbai
[..]
Nu zoek je het op, leer je het beter en vergeet je het nooit meer. Als ik het had getypt was je het nu obv weer vergeten.
en dan nog bij zen opleidingquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:23 schreef Glennz het volgende:
Update over Seriefreaker
M'n oom had vandaag dus weer gebeld, en z'n vader zou het geld overmaken.
Ik heb via m'n oom het e-mail adres van Seriefreaker 's vader gekregen.
Hij wou een bewijs dat ik het geld overgemaakt had, en hij wou mijn rek. nr. weten.
Ik had dus een screenshot gemaakt van m'n internetbankieren. En z'n vader heeft het vandaag overgemaakt.
Zonder m'n oom had ik m'n geld nooit meer teruggezien.
Nu maar hopen dat de andere gedupeerden hun geld ook terug krijgen!
En Seriefreaker heeft wat mij betreft tyfus verdient.
Ik ook!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:13 schreef Prosac het volgende:
Zowaar een PM van Seriefreaker met het verzoek zijn vader te mailen met een screenshot van de betaling, zodat het teruggestort kan worden.
Meneer mag middels een krantenwijk alles aan zijn vader terugbetalen.
ben benieuwd.
Ook dvd's gekocht bij AllOfTheSameBlood , vandaag goed binnen gekomenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:13 schreef BIGGI het volgende:
Yosh moet obv niet zo zeuren imo![]()
OT: 10 x DVD gekocht bij Schatgraver , zeer snelle afhandeling per PM en verzending ook snel. Aanrader
[TK] Diverse DVD's
Het geld ook netjes ontvangenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Het bewijs dat mods ook te vertrouwen zijn.
Rene90 heeft een boek verzonden zonder dat ik nog betaald had, wat een vertrouwen.
Het geld komt je kant op.
Al wat gehoord?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:13 schreef Prosac het volgende:
Zowaar een PM van Seriefreaker met het verzoek zijn vader te mailen met een screenshot van de betaling, zodat het teruggestort kan worden.
Meneer mag middels een krantenwijk alles aan zijn vader terugbetalen.
ben benieuwd.
Hij zei dat hij even op het loon moest wachten, omdat het om redelijk wat mensen tegelijk ging, dat wordt overal nu deze 2 weken overgemaakt geloof ik. Dus ik heb nog even geduld.quote:
oke, bedanktquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:50 schreef NanKing het volgende:
Ik ga even proberen contact op te nemen met JoachimXXII, als ik iets hoor dan zal ik het in zijn topic posten.
Ik ga 'm even bitchslappen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:50 schreef rendier2710 het volgende:
In dit topic; [TK] HTC Touch en computerstuf geheugen gekocht van admiraal_anaal
Geld was overgemaakt wat admiraal_anaal ook heeft bevestigd in het topic. Woensdag nog niks gezien. Mail gestuurd met de vraag of het al verzonden was (kan eens voorkomen dat je het druk hebt ofzo), maar geen reactie. Vandaag PM gestuurd, ook hierop geen reactie.
Ik zie echter wel dat admiraal_anaal vandaag nog meerdere keren gepost heeft. Er zit weinig anders op dan te wachten op reactie.
Thanks!quote:
Ik zal proberen contact met hem op te nemen, als daar iets uitkomt hoor je het in zijn verkooptopic.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:16 schreef Sickert het volgende:
[TK] Leuke pc spullen videokaarten/moederboarden etc
Deal gemaakt met Emagi
anderhalve week geleden netjes 10 euro betaald en hij zou het kaartje opsturen
nu nog niets ontvangen
heb m een paar pm berichten gestuurd en daar nog geen reactie opgehad.
dankjewelquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zal proberen contact met hem op te nemen, als daar iets uitkomt hoor je het in zijn verkooptopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |