Het geld ook netjes ontvangenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Het bewijs dat mods ook te vertrouwen zijn.
Rene90 heeft een boek verzonden zonder dat ik nog betaald had, wat een vertrouwen.
Het geld komt je kant op.
Al wat gehoord?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:13 schreef Prosac het volgende:
Zowaar een PM van Seriefreaker met het verzoek zijn vader te mailen met een screenshot van de betaling, zodat het teruggestort kan worden.
Meneer mag middels een krantenwijk alles aan zijn vader terugbetalen.
ben benieuwd.
Hij zei dat hij even op het loon moest wachten, omdat het om redelijk wat mensen tegelijk ging, dat wordt overal nu deze 2 weken overgemaakt geloof ik. Dus ik heb nog even geduld.quote:
oke, bedanktquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:50 schreef NanKing het volgende:
Ik ga even proberen contact op te nemen met JoachimXXII, als ik iets hoor dan zal ik het in zijn topic posten.
Ik ga 'm even bitchslappen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:50 schreef rendier2710 het volgende:
In dit topic; [TK] HTC Touch en computerstuf geheugen gekocht van admiraal_anaal
Geld was overgemaakt wat admiraal_anaal ook heeft bevestigd in het topic. Woensdag nog niks gezien. Mail gestuurd met de vraag of het al verzonden was (kan eens voorkomen dat je het druk hebt ofzo), maar geen reactie. Vandaag PM gestuurd, ook hierop geen reactie.
Ik zie echter wel dat admiraal_anaal vandaag nog meerdere keren gepost heeft. Er zit weinig anders op dan te wachten op reactie.
Thanks!quote:
Ik zal proberen contact met hem op te nemen, als daar iets uitkomt hoor je het in zijn verkooptopic.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:16 schreef Sickert het volgende:
[TK] Leuke pc spullen videokaarten/moederboarden etc
Deal gemaakt met Emagi
anderhalve week geleden netjes 10 euro betaald en hij zou het kaartje opsturen
nu nog niets ontvangen
heb m een paar pm berichten gestuurd en daar nog geen reactie opgehad.
dankjewelquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zal proberen contact met hem op te nemen, als daar iets uitkomt hoor je het in zijn verkooptopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |