quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is dat geheugen Single of Dual Channel?
Nou vooruit dan voor deze keer:quote:
Alle geheugen (DDR2) is dual channel, maar afhankelijk van of de gebruiker de bankjes goed installeert.quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is dat geheugen Single of Dual Channel?
sorry voor het late reactie. weekendquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:27 schreef mirelia het volgende:
Die Windows XP home, zijn dat OEMpakketjes? en zoja zijn ze ongebruikt en dan bedoel ik dus echt nooit geregistreerd bij MS?
Oke je hebt PMquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:54 schreef emagi het volgende:
[..]
sorry voor het late reactie. weekend
ja deze zijn dicht gesealed en nooit geregistreerd/gebruikt
Lamaquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:11 schreef Sickert het volgende:
1x asus N6600/TD/256M/A (zonder doos etc) AGP
7,50
heb ik wel intresse in
weet alleen niet of ik m nodig heb omdat ik van iemand een vid kaart zou krijgen
zal m morgen eens aanspreken wat hij zou meenemen als deze beter is ga ik voor die van jou
10,- incl verzenden ondervoorbehoud dat ik geen andere heb voor vanavond
mocht je m vandaag aan iemand anders kunnen verkopen moet je dat gewoon doen
dat zou ik ook wel eens willen weten, ik vind zo'n low-end videokaartje ook handig.quote:
Weet je dat zekerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:07 schreef wacked het volgende:
1x GF FX5200 128MB DDR TV DVI (zonder doos etc) AGP
7,50
10 incl geboden!
Ik zie van de deal af. Mede gezien de ervaringen hieronder.. (gelukkig heb ik nog niet betaald!)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:25 schreef Rutger1983 het volgende:
1 x asus EAX1650PRO/HTD/256M/A (zonder doos etc) PCI-e
15 euro incl. (wel als pakketpost dan)
hij zou me maandag een track n trace gegeven hebbenquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:43 schreef Flaccid het volgende:
Misschien is ie op vakanite?
Woow in bold zelfs!quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:30 schreef rene90 het volgende:
Laten we nog geen conclusies gaan trekken hierover.
Ik probeer contact te zoeken met emagi en zodra daar iets uitkomt zal ik het hier melden.
Rene
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |