quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is dat geheugen Single of Dual Channel?
Nou vooruit dan voor deze keer:quote:
Alle geheugen (DDR2) is dual channel, maar afhankelijk van of de gebruiker de bankjes goed installeert.quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is dat geheugen Single of Dual Channel?
sorry voor het late reactie. weekendquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:27 schreef mirelia het volgende:
Die Windows XP home, zijn dat OEMpakketjes? en zoja zijn ze ongebruikt en dan bedoel ik dus echt nooit geregistreerd bij MS?
Oke je hebt PMquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:54 schreef emagi het volgende:
[..]
sorry voor het late reactie. weekend
ja deze zijn dicht gesealed en nooit geregistreerd/gebruikt
Lamaquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:11 schreef Sickert het volgende:
1x asus N6600/TD/256M/A (zonder doos etc) AGP
7,50
heb ik wel intresse in
weet alleen niet of ik m nodig heb omdat ik van iemand een vid kaart zou krijgen
zal m morgen eens aanspreken wat hij zou meenemen als deze beter is ga ik voor die van jou
10,- incl verzenden ondervoorbehoud dat ik geen andere heb voor vanavond
mocht je m vandaag aan iemand anders kunnen verkopen moet je dat gewoon doen
dat zou ik ook wel eens willen weten, ik vind zo'n low-end videokaartje ook handig.quote:
Weet je dat zekerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:07 schreef wacked het volgende:
1x GF FX5200 128MB DDR TV DVI (zonder doos etc) AGP
7,50
10 incl geboden!
Ik zie van de deal af. Mede gezien de ervaringen hieronder.. (gelukkig heb ik nog niet betaald!)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:25 schreef Rutger1983 het volgende:
1 x asus EAX1650PRO/HTD/256M/A (zonder doos etc) PCI-e
15 euro incl. (wel als pakketpost dan)
hij zou me maandag een track n trace gegeven hebbenquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:43 schreef Flaccid het volgende:
Misschien is ie op vakanite?
Woow in bold zelfs!quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:30 schreef rene90 het volgende:
Laten we nog geen conclusies gaan trekken hierover.
Ik probeer contact te zoeken met emagi en zodra daar iets uitkomt zal ik het hier melden.
Rene
Dan hoop ik voor je dat je meer geluk ermee hebt als mij.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:40 schreef carismagdi het volgende:
@John
Ooh dat zijn geen goede vooruitzichten, ik heb deze kaart ook gekocht... nah kan beter zeggen besteld.
Geld is al bijna twee weken op zijn rekening maar ik heb tot nu toe niks ontvangen, ook reageerd hij niet op email en pm. Heb al een mod ingeschakeld om proberen na te gaan wat er aan de hand is.
Ik hoop toch nog op een goede afloop maar heb er niet veel vertrouwen meer in.
Geduld is een schone zaak, zeggen ze weleens.....quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:09 schreef toimoi het volgende:
Ook bij mij heeft het even moeilijkheden opgeleverd (duurde lang, en door mengeling van bestellingenafgifte bij post complete chaos met track&trace codes) maar uiteindelijk is het wel geleverd.
Geduld is wel een vereiste bij emagi.
en wat was het presentje? kippen in plaats van eieren?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:27 schreef carismagdi het volgende:
Ik heb vandaag de kaart ontvangen van emagi, voor het lange wachten wat door miscommunicatie aan zijn kant is ontstaan heb ik een fijn presentje gekregen.
Bedankt emagi...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |