Dan hoop ik voor je dat je meer geluk ermee hebt als mij.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:40 schreef carismagdi het volgende:
@John
Ooh dat zijn geen goede vooruitzichten, ik heb deze kaart ook gekocht... nah kan beter zeggen besteld.
Geld is al bijna twee weken op zijn rekening maar ik heb tot nu toe niks ontvangen, ook reageerd hij niet op email en pm. Heb al een mod ingeschakeld om proberen na te gaan wat er aan de hand is.
Ik hoop toch nog op een goede afloop maar heb er niet veel vertrouwen meer in.
Geduld is een schone zaak, zeggen ze weleens.....quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:09 schreef toimoi het volgende:
Ook bij mij heeft het even moeilijkheden opgeleverd (duurde lang, en door mengeling van bestellingenafgifte bij post complete chaos met track&trace codes) maar uiteindelijk is het wel geleverd.
Geduld is wel een vereiste bij emagi.
en wat was het presentje? kippen in plaats van eieren?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:27 schreef carismagdi het volgende:
Ik heb vandaag de kaart ontvangen van emagi, voor het lange wachten wat door miscommunicatie aan zijn kant is ontstaan heb ik een fijn presentje gekregen.
Bedankt emagi...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |