quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:01 schreef Knekwurst het volgende:-The Science of Sleep/ La Science des Rêves [regio 2, maar wel alleen Engels ondertiteld)]
Even een stomme vraag.

Is deze ook Engels gesproken?
Geen stomme vraag, sommige gedeeltes zijn namelijk Frans en Spaans (hoofdpersoon is geloof ik een Spanjaard die in Frankrijk woont maar ook Engels spreekt

). Maar het grootste deel is Engels.
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:02 schreef Oksel het volgende:Zit er ook goede splatterhorror tussen? Zoek nog wat titels voor mijn night of terror..

Als je andere tips hebt.. graag! Zie ook het horrortopic in Film.
City Of The Living Dead en Slither zijn wel splatter, maar BIGGI heeft dus in City of the Living Dead ook al interesse. Man From Deep River gaat over een kannibalenstam maar het splattergehalte viel mij tegen.. Verdere aanraders (heb het topic niet gelezen sorry): Bad Taste, Braindead, The Dead Next Door, The Beyond, Basket Case, Return of the Living Dead. Braindead vond ik zelf het gruwelijkst, die is echt geniaal
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:06 schreef BIGGI het volgende:-Eternal Sunshine of the Spotless Mind
-The Science of Sleep/ La Science des Rêves [regio 2, maar wel alleen Engels ondertiteld)]
-Jackass the Movie
-City of the Living Dead
Interesse...! Maar zou dit in 1 - A4 envelop passen?
Ik denk het wel, maar volgens mij past dat dan niet in een "bubbeltjesenvelop". Ik heb er wel ooit 3 verzonden in een a4-envelop dus 4 moet ook kunnen. En ik kan ze anders ook per 2 sturen, dan ben je alsnog goedkoper uit dan pakketpost.