Ik heb werkelijk waar geen idee, hij wordt aangesloten op een gele tulp (dus je PS2 moet wel tussen zo een blok zitten, wordt standaard bij je ps2 geleverd als het goed is), op usb en het controllergat.quote:
Genoteerd, maar daar gaat hij inieder geval niet voor weg. Ik denk dat 70 euro toch een zeer nette prijs is. Ik kan donderdags-vrijdags in de herfstvakantie trouwens rondom amsterdam alles wat ik verkoop langsbrengen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:44 schreef ChickenSpikey het volgende:
Hier ook maar ff bieden:
50,- voor je PS2 met 1 controller
Chicken, waar woon je ongeveer (i.v.m. langsbrengen eventueel, als de deal met W00fer niet doorgaat).?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:44 schreef ChickenSpikey het volgende:
Hier ook maar ff bieden:
50,- voor je PS2 met 1 controller
Ik wil alleen even kijken waar chicken woont, om alvast rekening ermee te houden als de deal met jou eventueel niet door gaat. Hij gaat sowieso niet voor die 50 euro weg.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:47 schreef W00fer het volgende:
Als je hem aan chicken wilt verkopen voor die prijs, dan is mijn bod ook niet helemaal correct denk ik.
quote:Spellen:
-Splinter Cell, double agent 10
-Black 5
-Fifa 2007 5
-Tourist Trophy 5
-Socom 3, U.S. navy seals 5
-Mafia 5
-Metal Gear Solid 2, sons of liberty 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |