Dan heb ik niks gezegd, sorry.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:57 schreef DJO. het volgende:
Nou nee, dit is absoluut geen restpartij
Heb evt. overzichten van rekeningen van de winkels waar ik ze heb gekocht.
En is er wat mis om geld uit te geven voor wat exclusive sneakers ( wat jij blijkbaar niet inziet )
en ze vervolgens amper draag omdat het zonde is en dan verkoop ?
Maargoed dat smaken verschillen in dat opzicht.
Dan heb je er echt te veel voor betaald man.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:41 schreef DJO. het volgende:
[..]
In Rotterdam, Urban Unit
Btw, hoe kan ik het bovenstaande bericht verwijderen ?
OP ebay zijn het allemaal nepperds, 2 keer aan deon en je kan ze weggooien.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan heb je er echt te veel voor betaald man.
Op ebay zijn deze voor een paar tientjes te regelen![]()
Maar succes met de verkoop in ieder geval!
En dat bericht kan je vragen om verwijderd te worden door een mod van V&A.
Dan weet jij het verschil niet tussen fakes en ecte.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:50 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
OP ebay zijn het allemaal nepperds, 2 keer aan deon en je kan ze weggooien.
Waar doel je precies op met wat je vaag vind overkomen ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:45 schreef OmegaEmiel het volgende:
Ligt het aan mij of is het in elk van je nike verkoop-topics steeds dezelfde gozer die zegt: misschien moet je hier ook je linkje plaatsen enz.
En dat jij dan telkens zegt: Is wel een goeie van je, thanks!
Komt een beetje vaag over eigenlijk...
Ik zeg inderdaad in alle 3 de topics dat hij het ook in het sneaker topic kan neerzetten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:45 schreef OmegaEmiel het volgende:
Ligt het aan mij of is het in elk van je nike verkoop-topics steeds dezelfde gozer die zegt: misschien moet je hier ook je linkje plaatsen enz.
En dat jij dan telkens zegt: Is wel een goeie van je, thanks!
Komt een beetje vaag over eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |