Hierbij bied ik aan:
Een bundel netjes bewaard in een plactic hoes bestaande uit:
-Personenauto: wegwijzer in het verkeer/ theorie en praktijk met ruim 200 studievragen.
-Personenauto: examentraining, de oefenvragen/ 14 examentrainingen en 1 borden training.
(Ik heb even geen eigen foto's, camera is leeg)
Wegwijzer in het verkeer personenautoDit boek bevat de volledige verkeerstheorie met de praktijk die is afgestemd op het CBR theorie-examen en de rij-procedure. Het boek bevat veel foto's, tekeningen, cartoons en ruim 200 studievragen. De antwoorden zijn los toegevoegd. Met steunkleuren is onderscheid gemaakt tussen hoofdregels, samenvattingen en de praktijk. Extra handig: de bordenbijlage is een bijlage achter in het boek met alle borden en hun betekenis!
Nieuwprijs: ¤ 18,00Staat: Zo goed als nieuw
Mijn vraagprijs:
¤14,-
Examentraining personenauto Examentrainingsboek met 750 examentrainingsvragen verdeeld over 14 examentrainingen met fotovragen en 1 bordentraining. Binnen één serie wordt een mix van vragen gesteld. Hierdoor krijgt u een realistisch beeld van de manier van examineren bij het CBR.
De antwoorden en motivaties zijn los toegevoegd om het nakijken en bestuderen te vergemakkelijken. Daarnaast is na elke examentraining een studieadvies opgenomen die per vraag aangeeft het hoofdstuk in de VERJO theorieboeken waar de theorie van de betreffende vraag behandeld wordt.
Nieuwprijs: ¤14,30Staat: Zeer goede staat
Mijn vraagprijs:
¤10,-![]()
Voor ¤25,- inclusief verzenden wil ik ze opsturen.
Het liefst verkoop ik ze als bundel.
Heb alweer een tijd mijn rijbewijs en die boeken liggen hier stof te happen.
Uiteraard sta ik ook open voor een goed bod!