There you go:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:08 schreef Sneeuwvlok het volgende:
G-star trui zou ik graag niet opgevouwen willen zien.
Voor de Elwood bied ik 27,50
Ik ben overeen gekomen met het bod hierboven, dus helaas, de Elwood is bij deze weg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:39 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Jack & Jones Sleeve (S) en G-Star Elwood broek samen voor 50?
En waar kan het opgehaalt worden?
Degen die je voor was heeft niet meer gereageerd sinds eergisteren, ik wacht het nog 1 dagje af en anders zijn de spullen, de Elwood in dit geval, weer beschikbaar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:39 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Jack & Jones Sleeve (S) en G-Star Elwood broek samen voor 50?
En waar kan het opgehaalt worden?
Je hebt een PM.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:06 schreef doctor.starbucks het volgende:
mocht de gstar-trui nog niet verkocht zijn
20 inc. geboden
Ow, ik dacht dat 'schoppen' was bedoeld om je topic omhoog te krijgen, en dat reacties op het topic waren bedoeld om potentiele klanten te helpen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:58 schreef Thrackan het volgende:
Het bericht boven me is nog van jouDie daartussen heb ik weggegooid.
Haha, normaal verstuur ik altijd in schoenendozen maar ik dacht dat deze wel door de brievenbus ging passen. Volgens de vrouw bij het postkantoor ging dat helaas TOCH niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:00 schreef doctor.starbucks het volgende:
[ afbeelding ]
is overgekomen![]()
Alleen jammer dat die verstuurd is in een plastic zak...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |