Kleine kameropruiming.
Ik ga een paar dingen wegdoen die ik niet tot nauwelijks meer gebruik, kijk maar of er iets van je gading tussenzit. Prijzen zijn vraagprijzen ex verzending, ik hoor wel wat je er zelf voor over hebt. Liefst meerdere dingen in 1x, ivm dozen voor verzenden!

![]()
Gameboy Micro + 3 GBA games - ¤50
De Gameboy Micro is een verkleinde uitvoering van de GBA met een helder schermpje.
Heeft wel wat weg van een NES controller, alleen dan een groene alu versie met een display...
Je krijgt de gameboy met zwart nintendo flutzakje, oplader en boekjes, en een stevig wit tasje; de games zijn MarioKart, ChickenShoot 2 (chaotisch schietspelletje waarbij je kippen en vogels neer moet knallen) en Texas Hold'em Poker. Ook van de games heb ik de boekjes nog.
![]()
ATi Remote Wonder II - ¤15
AB en ontvanger met USB aansluiting. Ik doe er een cd'tje bij met de drivers die ik gebruikte (officiele drivers) en links voor andere drivers (uICE, universeel AB programma) en diverse plugins (voor de officiele drivers). Plugins voor uICE zijn op de site van uICE zelf te vinden. Deze afstandsbediening zou op Vista ook moeten werken, zelfs met officiele drivers, maar ik weet niet meer hoe dat precies in z'n werk ging. Voor Vista wordt het dus even googelen. Ik gebruik hem op XP met plugins voor VLC en WMP naar volle tevredenheid, ware het niet dat ik tegenwoordig door studie bijna aan mn pc vastzit en dus geen AB meer nodig heb...

![]()
LaCie mobile disk 160 GB - ¤50
2,5" extern schijfje van 160 GB, geen stroomvoorziening nodig. Gaat weg ivm vervanging door 500GB 3,5" model. Komt in originele verpakking, met bon van 3/10/07. NIET gelijk formatteren als je 'm krijgt, ten eerste omdat ik dat al voor je heb gedaan (geen quick format maar normale), en ten tweede omdat er een zipfolder met LaCie software opstaat. Ik heb deze nooit hoeven gebruiken, maar misschien staat er iets handigs op.
![]()
Saitek P480 Rumble Pad Controller (PS2-look-a-like) ¤10
"High quality, varied rumble forces for enhanced realism.
4 quick-fire shoulder triggers; 8-way d-pad; 6 responsive buttons; 2 analog joysticks with built-in buttons.
System Requirement: USB 2.0 ; Windows XP, XP64 and Windows Vista (all versions)"
Kan er weinig meer over zeggen. Zelden gebruikt. Drivercd'tje zit erbij maar heb ik zelfs nooit gebruikt.
![]()
Braun AdvancePower ¤20
Nooit gebruikt, weet eerlijk gezegd eigenlijk ook niet meer precies hoe ik eraan kom. Volgens mij bij mijn verzekering ooit gekregen. Borsteltjes zijn door mijn ouders voor hun electrische tandenborstel ingepikt, maar bij iedere drogist wel te koop. Er zit een geheugen timer op die na 2 minuten poetstijd een kort signaal geeft door het apparaat kort aan- en uit te schakelen.