Ja hoor, dat lukt wel.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:08 schreef Kwoklie het volgende:
past sex and the city door de brievenbus?
Het is deze tas (link), maar dan helemaal zwart.quote:Op zondag 21 september 2008 02:37 schreef lynda het volgende:
Eastpak Geek laptoptas, zwart
Nauwelijks gebruikt.
30 euro
(foto volgt)
Foto!! Als het die tas is waarvan ik denk dat het hem is.. Wil ik hem hebben
is nog iets te weinig, verzenden kost me namelijk al 2,20quote:Op zondag 21 september 2008 09:39 schreef Kwoklie het volgende:
dan 5 euros incl geboden voor sex and the city
Ik dacht inderdaad al dat die het wasquote:Op zondag 21 september 2008 08:13 schreef cartoon het volgende:
[..]
Het is deze tas (link), maar dan helemaal zwart.
Heb hem zelf nauwelijks gebruikt, omdat het niet lukte om met een zware schoudertas te fietsen,
ben dus al gauw overgestapt naar een laptoprugzak.
Bonnetjes (en dus de garantie) zitten erbij!
Zal vanmiddag even een foto maken bij mijn ouders, heb de boel daar opgeslagen, anders staat mijn kamer zo vol.
Vind je het goed als ik nog even wacht tot woensdag?quote:Op zondag 21 september 2008 12:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad al dat die het was
35 inc verzenden?
Moet hem ook nog verpakken en versturen kost toch meer dan 5 euro dacht ik?quote:Op zondag 21 september 2008 15:01 schreef lynda het volgende:
Je vraagt 30 euro, ik bied het gevraagde bedrag?
Maarja wacht jij maar af hoorIk kijk wel verder dus laat ik woensdag wel weten of ik het nog wil hebben.
Oke is goed, PM je gegevens maar even.quote:Op zondag 21 september 2008 15:44 schreef lynda het volgende:
6,20 verzendkosten als pakket.
Vandaar ook mijn bod van 35 incl verzendkosten. 5 euro boven de vraagprijs
*ook blij isquote:
KOmen eraan!quote:Op zondag 21 september 2008 23:01 schreef Merel1808 het volgende:
Is er al een foto van de Eastpak-rugtas?
staan in de 1e post erbijquote:Op zondag 21 september 2008 23:01 schreef Merel1808 het volgende:
Is er al een foto van de Eastpak-rugtas?
Kleur is volgens het kaartje dat eraan zat Earth, soort van donkerbruin.quote:Op maandag 22 september 2008 17:47 schreef littledrummergirl het volgende:
hoe zit het precies met de kleur van die rugtas? op de foto lijkt het haast wel donkerblauw ofzo?
wel intresse btw
Wanneer zou ik de tas eventueel op komen halen? Mn ouders wonen in Almelo, dus dan is het net zo makkelijk ophalenquote:Op maandag 22 september 2008 18:21 schreef cartoon het volgende:
[..]
Kleur is volgens het kaartje dat eraan zat Earth, soort van donkerbruin.
Heb ook een bruine jas en de kleur past er net niet bij, lekker vrouwelijke reden (), maar daarom niet gebruikt.
Verzendkosten zijn 6,20 heb ik van Lynda geleerd gisteren.
Zie PM, wil liever niet hier neer zetten waar ik precies woon.quote:Op maandag 22 september 2008 18:56 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wanneer zou ik de tas eventueel op komen halen? Mn ouders wonen in Almelo, dus dan is het net zo makkelijk ophalen
upje!quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:11 schreef cartoon het volgende:
Laptoptas (Eastpak) verzonden naar Lynda, Eastpaktas gereserveerd voor Merel1808
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |