Gewoon uit jezelf een keer posten aub.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:44 schreef Tokus het volgende:
Patch is aan het zeuren dat ik hier wat moet schrijven over dat wat ik van hem gekocht heb.
Stort je 12 euro terug dan van de spellen die het niet tot matig doen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:32 schreef tam30 het volgende:
[..]
blij te horen dat er toch iemand tevreden is.
ik heb alles in goede staat verzonden. ik verkoop geen rommel
Meteen verzonden, na betaling, zelfde dag nog....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:44 schreef Tokus het volgende:
goed, na betaling had hij het redelijk snel verstuurd, en dat zat ook allemaal wel goed verpakt.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Niet zeuren, het is niet verplicht om hier wat te posten. Het is wel verplicht om de edit knop te gebruiken ipv 3x te posten.
als ik ineens meerdere PMs zie die over hetzelfde gaan, vind ik je zeuren. Ik zie op het forum niet dat ik nieuwe heb, en op de frontpage let ik totaal niet op dat gare icoontje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Gewoon uit jezelf een keer posten aub.
Nu ik je 2 x erop heb geattendeert, blijk ik te zeuren, ach ja...
Ik heb het 30-7 overgemaakt, dus dan zou het 4 dagen duren voordat het bij jou op je rekening stond? De postbank is niet altijd de snelste, maar het duurt het in het minst gunstige geval een dag of twee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Meteen verzonden, na betaling, zelfde dag nog....
Aub veel plezier ervan...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
Erg goede ervaring met MikeLowrey.
Allstars van hem gekocht.
Heel netjes verpakt, doos in doos en nog kranten tegen het schuiven.
Erg veel moeite voor 33 euro. Petje af!
Idemquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:34 schreef Pietmans het volgende:
FEAR en CoD gekocht van Catch_Me. Goeie deal gemaakt, en de spellen waren snel bezorgd. Ik ben een tevreden koper!
quote:Hoi,
Ik heb het vandaag al ontvangen! Dat was snel zeg.
Wel jammer van die flinke vouw in het UML boek... Misschien is dat tijdens het in de enveloppe doen gebeurd of zo.
Maar goed, ik ben er blij mee en jij bent je boeken kwijt.Dus hartstikke bedankt, ook voor de zeer snelle verzending!
Goede ervaring met Patch.quote:Op woensdag 10 september 2008 07:34 schreef Patch het volgende:Super goede ervaring met Sjimz
![]()
sjimz
http://forum.fok.nl/user/history/61004
DVD-box bij hem gekocht, en het ziet allemaal goed uit, geen krassen, geen vingerafdrukken, geen deukjes of scheurtjes in de hoes.
Ook de verzendverpakking is zoals het altijd zou moeten horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |