Ja waar maken ze zich druk omquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:34 schreef Zwansy het volgende:
Gadgetfreak misschien?
Maakt verder toch ook niks uit.
Nee ik heb zelf heel veel hardware.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:34 schreef Scorpie het volgende:
Startbod van 200 geboden.
Heb je ook interesse in een ruil met wat pc-hardware + bijbetaling van mijn kant?
Jammer. Ik bied 225 danquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:21 schreef wim2 het volgende:
[..]
Nee ik heb zelf heel veel hardware.
Dan klopt je foto niet. Maar inderdaad. Die vlakke achterkant doet het 'ém.Daardoor levert ie meer op als een HTC. Overigens kun je die HTC achterkant wel vervangen door een gladde achterkant.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 05:10 schreef wim2 het volgende:
[..]
Ja waar maken ze zich druk om![]()
Maar ik moest mijn abo verlengen en heb toen de T-Mobile MDA Compact 4 genomen.
Daar heb ik de rom van htc op gezet en ik hou dat toestel.
Deze heeft wel een glade achterkant en glimt niet zo erg.(mooi toestel trouwens)
En ja ik ben een gadgetfreak
Mijn foto klopt wel ik hou de mda 4 en verkoop de htc diamondquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:12 schreef Fockker het volgende:
[..]
Dan klopt je foto niet. Maar inderdaad. Die vlakke achterkant doet het 'ém.Daardoor levert ie meer op als een HTC. Overigens kun je die HTC achterkant wel vervangen door een gladde achterkant.
Ik zou geen uitleg geven op die vragen. Op Pocketinfo gaan ze van hand tot hand per dag!
Jeps, verkocht onder voorbehoudquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:56 schreef Murazor4096 het volgende:
Deze is dus al verkocht?
Nee, alleen als ik interesse heb en die heb ik niet.Devices van T-mobile zijn branded, zit een logo op en in. En T-mobile meuk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:59 schreef wim2 het volgende:
[..]
Mijn foto klopt wel ik hou de mda 4 en verkoop de htc diamond
Waar kan je de glade achterkant dan krijgen.
PS kan je geen pm sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |