Een en ander opgezocht op internet. Uiteindelijk tel. nr. van zijn ouders gevonden. Die zouden het met hem bespreken. 2 dagen later krijg ik opeens het pakketje binnen, apart hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:22 schreef HetMeesterbrein het volgende:
Nog steeds niks gehoord van YellowDog....
Het was idd een prima transactie, alleen de postbode probeerde het tweede pakketje te ontvreemde.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:11 schreef Fockker het volgende:
1GB reepje overgenomen van Geronimo Geslaagde transaktie ondanks de zeer vertraagde levering (5 dagen) van TNTpost!
Nog een geslaagde transaktie met ColtZ40's HTC Touch
Nee. Heb nog steeds niks van hem gehoord, gewoon de ipod ontvangen maar voor de rest niks. Raar allemaal.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:28 schreef Thrackan het volgende:
Hmm, ik zal er nog een push-pm aan wagen wat betreft de lader.
Erg jammer van het hele gezeur, had ie ook nog een verklaring? Zo ja, zou je die per PM even met VAcrew willen delen?
Puntje bij paaltje heb je in ieder geval je iPod gelukkig...
Zoals ik zei hebben we er weer even een bericht tegenaan gegooid.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:26 schreef HetMeesterbrein het volgende:
[..]
Nee. Heb nog steeds niks van hem gehoord, gewoon de ipod ontvangen maar voor de rest niks. Raar allemaal.
Bedankt voor je hulp, Thrackan! Fijn dat 'ie op jou wel reageert.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:17 schreef Thrackan het volgende:
Ik ga even verder op onderzoek, zijn PM is in ieder geval nog niet gelezen...
Stiekem ga ik uit van een vakantie, maar je weet maar nooit.
EDIT: Mailtje gehad, hij gaat er achteraan. Zijn woorden zeggen "vandaag of morgen", dus als je volgende week nog niks binnen hebt gehad kijken we weer verder, ok?
Haha ik wou het er maar bij laten zitten verder maar als je hier nu met modder gaat gooien..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:06 schreef webfreak het volgende:
Nog altijd geen enkele repliek van aaipod.
Heb 'm nogmaals gemaild, en beloofd dat ik binnenkort maatregelen ga treffen wanneer hij niet spoedig iets laat horen.
Toen ik hem destijds de gitaar opstuurde, had hij me verteld dat het bedrag (150 euro) was overgemaakt. Dit bleek achteraf niet te kloppen. Ik verstuurde de gitaar in de veronderstelling dat het geld was gestort (niet gecheckt, is dom ja). In eerste instantie zocht ik er niks achter (zoals ik al zei: hij lijkt betrouwbaar), maar nu meneer zich van de domme houdt begin ik toch onraad te ruiken.
Ik gooi niet met modder, en het is niet mijn intentie je persoonlijk aan te vallen. Ik vertel gewoon hoe de situatie ervoor staat. Jij had weken de tijd om te reageren via mail. Ik heb behoorlijk lang gewacht voordat ik mijn verhaal in dit topic spuide.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:03 schreef aaipod het volgende:
Haha ik wou het er maar bij laten zitten verder maar als je hier nu met modder gaat gooien..
De verwijten die je opnoemt heb je al eerder genoemd. Ik heb daarvoor mijn excuses gemaakt, en jij gaf aan die te aanvaarden. Meer dan dat kon ik niet doen. Als je mijn excuses niet aanvaardt, ook goed, maar zeg dat dan meteen, en kom niet weken later met exact dezelfde aantijgingen.quote:Feitelijk komt het er op neer dat haast je volledige advertentie gebaseerd was op leugens en het geven van valse informatie.
Door dit geintje zit ik met de gebakken peren:-Ik moest op het laatste moment de koop van een versterker afzeggen. -Ik heb de bestelling van mijn wallmount, instrumentkabel en gigbag bij een duitse webshop net op tijd kunnen annuleren. -Ik heb naar de Gamma moeten fietsen om tape te KOPEN om die rottige doos weer dicht te plakken. -Ik heb uiteindelijk geen tijd vrij kunnen maken om thuis te zijn om het ding op te laten halen, dus heb ik mijn vader moeten vragen om het voor me te regelen.
Ik ben ook heel blij.quote:Je mag al lang blij zijn dat ik hem uberhaupt terug stuur.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:07 schreef SuperFruitig het volgende:
Goede zaken in [GEZ] 2 Goede Fietsen, omg Eindhoven met Frankie79 Langsgeweest, praatje gemaakt, katten laten schrikken en fietsen gekochtPrima deal, fietsen waren in goede staat!! Tnx
Prima deal in [TK] PS3 Games ZGAN! met CecilBDemented Goede communicatie en door een typo een lekker goedkope game voor meneerPrima koper
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:38 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
hehe kaasie ik ben de beroerste niet had zin om je te plagen.
die 5 euro heb je gewoon ontvangen van me!! hehe alleen dagje later![]()
verder is de game prima in orde binnen gekomen.
en dat met die zakdoekjes was een goed idee.![]()
top deal dus
Jij ook bedankt! Super! Veel plezier ermee!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:54 schreef noujawieweet het volgende:
Zeer goede ervaring met w00h00 ( [TK] Vakantie opruiming )
Een horloge gekocht voor 25 euro, ziet er zoals in de advertentie staat goed uit, kreeg hem supersnel geleverd en ook fijne communicatie met w00h00, helemaal prima dus!
blij te horen dat er toch iemand tevreden is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:27 schreef VampiricDemon het volgende:
Goede ervaring met tam30, een spiksplinternieuwe DVD vanuit België voor maar ¤6,- incl. !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |