abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60772271
Triest, maar ja. Wat denk je dat ik ermee ga doen, zijn huis bombarderen? Je hebt respect voor iemand die na 2 weken nog steeds niks van zich laaat horen, terwijl ik met hem afgesproken had om het snel af te handelen (het was een cadeau). Dan tussendoor met de smoes komen dat het pakket niet goed verstuurd was en hij het opnieuw zou versturen. Dit was een week geleden.

Ja, respect hoor voor dit soort mensen
If you don't read the newspaper, you are uninformed; if you do read the newspaper, you are misinformed.
pi_60794578
Valt hier wel enigszins te controleren of een bod 'oprecht' is en niet van een bekende van de aanbieder om de prijs op te drijven?
pi_60830146
Goede ervaring met -_Guitarist_- in [TK] Ati Radeon 1650 Pro 512 MB

Videokaart van 'm gekocht. Deal snel gesloten, alles prima verpakt opgestuurd inclusief een verloopstukje. Goede communicatie ondertussen. Prima verkoper, zou zonder twijfel in de toekomst nogmaals met 'm handelen .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_60831962
Prima ervaring met akkom , ik heb een broek van hem gekocht, twee dagen later was hij binnen zoals toegezegd.
Dat hij prima past is ook nog mooi meegenomen.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:57:58 #55
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_60850237
bmx verkocht aan TheSwooshdockSaints

prima afhandeling.. is hem gewoon komen ophalen,

mag nu dus slotje op
pi_60853079
Perfecte ervaring met DarkWimDuck [TK] Het "help mij mijn kamer op te ruimen" topic

Een paar schoenen van hem gekocht, heb er gister voor betaald en heb ze vandaag al in de bus ontvangen!

Graag tot een volgende keer!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:18:10 #57
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_60856016
Uitstekende ervaring met bravo in zijn Goedkope dvd's topic, hij heeft tijdens mijn vakantie de dvd's even vastgehouden en toen ik terug was hebben we het in 2 dagen afgehandeld .
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
pi_60859409
Goede transactie gehad met w00hoo
[TK] Vakantie opruiming

Deal gister besloten en vandaag al mijn klok binnen, over snel gesproken!
pi_60867349
Nog steeds niks gehoord van YellowDog....
If you don't read the newspaper, you are uninformed; if you do read the newspaper, you are misinformed.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:11:06 #60
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_60874033
1GB reepje overgenomen van Geronimo Geslaagde transaktie ondanks de zeer vertraagde levering (5 dagen) van TNTpost!

Nog een geslaagde transaktie met ColtZ40's HTC Touch
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:46:45 #61
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_60877633
Prima ervaring met jp84 nav dit topic: [TK] Zolder opruiming van alles!

Betaald en de dag daarna door jp84 verzonden. Inmiddels staan de scanners op mijn bureau
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_60882004
Perfecte ervaringen met curtazimo en Kingside. Snelle levering van prima (Wii!) goederen
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:12:29 #63
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_60909273
Densmee heeft van mij een Nokia N70 overgenomen. Goede communicatie via e-mail en snelle betaler, en geen gezeur over de prijs.
Zoals het hoort +2, Prima!
Security Matters
pi_60988943
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 23:22 schreef HetMeesterbrein het volgende:
Nog steeds niks gehoord van YellowDog....
Een en ander opgezocht op internet. Uiteindelijk tel. nr. van zijn ouders gevonden. Die zouden het met hem bespreken. 2 dagen later krijg ik opeens het pakketje binnen, apart hoor maar eindelijk na bijna 4 weken.

Maar wat blijkt: er zit geen oplader bij en ook geen auto-oplader. Terwijl dit in het topic weldegelijk stond. de ipod gaat ook neit aan, waarschijnlijk batterij leeg, maar omdat hij er geen oplader bij heeft geleverd kan ik er dus nog niks mee.

Ik word hier zo moedeloos van

[TK] iPod touch 8gb + iSkin + Autolader
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:28:35 #65
104367 Thrackan
new and improved
pi_60989195
Hmm, ik zal er nog een push-pm aan wagen wat betreft de lader.
Erg jammer van het hele gezeur, had ie ook nog een verklaring? Zo ja, zou je die per PM even met VAcrew willen delen?

Puntje bij paaltje heb je in ieder geval je iPod gelukkig...
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_60990089
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 12:11 schreef Fockker het volgende:
1GB reepje overgenomen van Geronimo Geslaagde transaktie ondanks de zeer vertraagde levering (5 dagen) van TNTpost!

Nog een geslaagde transaktie met ColtZ40's HTC Touch
Het was idd een prima transactie, alleen de postbode probeerde het tweede pakketje te ontvreemde.
pi_60990638
Zoals je hier kon lezen, had ik een paar weken terug een akkefietje met aaipod.
Ik had hem een gitaar gestuurd die niet voldeed aan de omschrijving in mijn topic. Volledig mijn fout, zoals ik ook heb toegegeven.
Ik heb toen met hem afgesproken dat hij de gitaar zou terugsturen. Heb 'm diezelfde dag nog de verzendkosten betaald.

Dat was 6 Augustus. Sindsdien heb ik (ondanks herinneringen via PM en mailtjes) niets meer vernomen!

Nu zit ik dus zonder geld en zonder gitaar.
Vreemd dat aaipod niets laat horen, aangezien hij redelijk betrouwbaar op me over kwam...
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:23:01 #68
104367 Thrackan
new and improved
pi_60990852
Ik stuur er even een PM achteraan
pi_60992681
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:28 schreef Thrackan het volgende:
Hmm, ik zal er nog een push-pm aan wagen wat betreft de lader.
Erg jammer van het hele gezeur, had ie ook nog een verklaring? Zo ja, zou je die per PM even met VAcrew willen delen?

Puntje bij paaltje heb je in ieder geval je iPod gelukkig...
Nee. Heb nog steeds niks van hem gehoord, gewoon de ipod ontvangen maar voor de rest niks. Raar allemaal.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 21:28:47 #70
104367 Thrackan
new and improved
pi_60992743
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:26 schreef HetMeesterbrein het volgende:

[..]

Nee. Heb nog steeds niks van hem gehoord, gewoon de ipod ontvangen maar voor de rest niks. Raar allemaal.
Zoals ik zei hebben we er weer even een bericht tegenaan gegooid.
Uiteraard staat het je geheel vrij om het ouderlijk huis nog een keer te bellen
  donderdag 21 augustus 2008 @ 14:29:00 #71
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_61010167
Deze deal met die Sony DVP S335 van JP84 is goed afgelopen.Die DVD speler is net aangekomen en ben hem nu aan het gebruiken, samen met OZZY
Wel gevrraagd om een barrcode, niet gekregen. Niet zo erg maar toch.Je kan niet alles hebben, heh?

Dus JP84 bedankt.
Security Matters
  donderdag 21 augustus 2008 @ 14:40:51 #72
104367 Thrackan
new and improved
pi_61010550
Prima!
pi_61017162
Nog altijd geen enkele repliek van aaipod.
Heb 'm nogmaals gemaild, en beloofd dat ik binnenkort maatregelen ga treffen wanneer hij niet spoedig iets laat horen.

Toen ik hem destijds de gitaar opstuurde, had hij me verteld dat het bedrag (150 euro) was overgemaakt. Dit bleek achteraf niet te kloppen. Ik verstuurde de gitaar in de veronderstelling dat het geld was gestort (niet gecheckt, is dom ja). In eerste instantie zocht ik er niks achter (zoals ik al zei: hij lijkt betrouwbaar), maar nu meneer zich van de domme houdt begin ik toch onraad te ruiken.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 19:17:31 #75
104367 Thrackan
new and improved
pi_61017403
Ik ga even verder op onderzoek, zijn PM is in ieder geval nog niet gelezen...
Stiekem ga ik uit van een vakantie, maar je weet maar nooit.

EDIT: Mailtje gehad, hij gaat er achteraan. Zijn woorden zeggen "vandaag of morgen", dus als je volgende week nog niks binnen hebt gehad kijken we weer verder, ok?

[ Bericht 37% gewijzigd door Thrackan op 21-08-2008 20:46:31 ]
pi_61020137
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 19:17 schreef Thrackan het volgende:
Ik ga even verder op onderzoek, zijn PM is in ieder geval nog niet gelezen...
Stiekem ga ik uit van een vakantie, maar je weet maar nooit.

EDIT: Mailtje gehad, hij gaat er achteraan. Zijn woorden zeggen "vandaag of morgen", dus als je volgende week nog niks binnen hebt gehad kijken we weer verder, ok?
Bedankt voor je hulp, Thrackan! Fijn dat 'ie op jou wel reageert.

Ik wacht nog even af, en hoop dat 'ie alsnog woord houdt.
pi_61034665
Zeer goede ervaringen met Klonk.
Vooraf betaald, goede communicatie
pi_61041959
In mijn topic: [TK] PS3 Games ZGAN! goede deal gedaan met Dom_Konijn snelle betaler, snel pakketje op de post, 2 dagen deal. Ook een goede ruil met BIGGI gister beide games op de post, vandaag beide games ontvangen voor beide users.

Verder prima deal gedaan met MaceNL in zijn topic [TK] Playstation One Aanbieder speelde in op mijn vraag in een ander topic en we zijn tot een goede en snelle deal gekomen

In het [CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 5 topic een goede deal gedaan met mrPanerai Snel betaald, snel verzonden, prima prima In hetzelfde topic een snelle deal gedaan met Counterattack

In [TK] PS2 + PS3 Games een snelle deal gedaan met: Elvi en janwillemk Beide prima kopers Snel afgehandeld!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:21:24 #79
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_61050459
Langs deze weg complimenten aan user 'Guigon' die een tijdje terug via m'n oom, omdat ik zelf met griep op bed lag, de geadverteerde pc heeft afgeleverd en toen de mouse-pad was vergeten mee te nemen. Hij beloofde de geadverteerde mouse-pad alsnog op te sturen. En waar ik normaal gewend ben dat mensen hun beloftes niet nakomen,verbaasde de postbode mij met geheel verpakt de alsnog beloofde mouse-pad. En niet zomaar een mouse-pad die je tegenwoordig overal kunt kopen ( je weet wel die buigbare exemplaren)maar gewoon een echte game mouse-pad,keihard van metaal en met een gerimpelde bovenkant. Het echte werk dus!

Kortom: Complimenten aan 'Guigon voor het nakomen van de belofte van nalevering en vooral het soort mouse-pad wat hij bij de pc beloofde. ik had dus zo een goedkope winkel,buigbaar,exemplaar van +/- ¤ 4,99 ofzo verwacht.
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:18:02 #80
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_61063815
Ik heb hierrr: [TK] mr-puta's kameropruiming naar volledige tevredenheid een nooduitgang-bord gekocht van mr-puta.

Communicatie verliep soepel en het ding werd snel verzonden. Verpakking was ook prima in orde.
Huilen dan.
pi_61095431
Zaken gedaan met mr-puta helemaal top! erg snel verzonden en duidelijke communicatie!
pi_61103967
Prima zaken gedaan met Guyver_1976 in dit topic: [GEZ/TR] iphone
Zaterdag zou ik het op komen halen, net voor vertrek kreeg ik een belletje van Floris dat hij onverwacht moest gaan werken. We zijn toen naar het centrum van Amsterdam gereden om het op zijn werk op te halen, helemaal als nieuw met de orginele aankoopbon erbij!
  maandag 25 augustus 2008 @ 16:03:47 #83
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_61112984
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 19:06 schreef webfreak het volgende:
Nog altijd geen enkele repliek van aaipod.
Heb 'm nogmaals gemaild, en beloofd dat ik binnenkort maatregelen ga treffen wanneer hij niet spoedig iets laat horen.

Toen ik hem destijds de gitaar opstuurde, had hij me verteld dat het bedrag (150 euro) was overgemaakt. Dit bleek achteraf niet te kloppen. Ik verstuurde de gitaar in de veronderstelling dat het geld was gestort (niet gecheckt, is dom ja). In eerste instantie zocht ik er niks achter (zoals ik al zei: hij lijkt betrouwbaar), maar nu meneer zich van de domme houdt begin ik toch onraad te ruiken.
Haha ik wou het er maar bij laten zitten verder maar als je hier nu met modder gaat gooien..

Jij verzend mij ten eerste een hele andere gitaar dan beloofd. Een gitaar met een nieuwwaarde van 150 euro. Ook al heb ik heeeel hard moeten googlen om op de beschrijving te komen die jij postte, valt hier nog wel wat voor te zeggen.

Ten tweede vertel jij dat het ding in puntgave conditie is (jouw woorden) op enkele krasjes op de slagplaat na. Zelfs een blind paard kan zien dat de gitaar alles behalve puntgaaf is! Overal zijn er stukken uit de lak van de body en het tremolo armpje bungelt er ook maar zielig bij. Die krasjes op de slagplaat (waar overigens helemaal geen laagje parelmoer op zit, in tegenstelling tot wat jij adverteerde) zijn geen krasjes, maar scheuren! bovendien is hij tussen elke scheur verkleurd! Hoe je dit allemaal 'over het hoofd gezien' kan hebben is mij een raadsel.

Ten derde zeg je in het topic 'na 3 jaar wel eens aan iets anders toe te zijn'. Een enigszins vreemde opmerking aangezien de gitaar volgens het serienummer geproduceerd is in 2000. Nu kan een gitaar best een tijdje in een winkel liggen, maar 5 jaar lang voor een budget gitaartje als deze geloof ik helemaal niets van. Nog vreemder is dat je aan iets nieuws toe bent terwijl je nog geen snaren op een gitaar kan zetten. (maar goed daar kunnen meerdere redenen voor zijn)

Feitelijk komt het er op neer dat haast je volledige advertentie gebaseerd was op leugens en het geven van valse informatie.

Door dit geintje zit ik met de gebakken peren:

• -Ik moest op het laatste moment de koop van een versterker afzeggen.
  • -Ik heb de bestelling van mijn wallmount, instrumentkabel en gigbag bij een duitse webshop net op tijd kunnen annuleren.
  • -Ik heb naar de Gamma moeten fietsen om tape te KOPEN om die rottige doos weer dicht te plakken.
  • -Ik heb uiteindelijk geen tijd vrij kunnen maken om thuis te zijn om het ding op te laten halen, dus heb ik mijn vader moeten vragen om het voor me te regelen.

Je hebt niet het recht te verwachten dat ik al mijn afspraken afzeg en verlof neem van mijn werk of iets dergelijks zodat jij dat rotding 2 dagen later weer in je bezit hebt. Je mag al lang blij zijn dat ik hem uberhaupt terug stuur. Ik had ook kunnen zeggen: "Bekijk het maar, ik stuur helemaal niets op. Je komt hem maar ophalen op een tijdstip dat het MIJ schikt" Dat tijdstip was waarschijnlijk na een avonddienst geworden. Wat betekend had dat je rond een uur of 11 nog eens fijn de auto weer in mocht richting zuid Limburg vanuit Groningen.

EDIT: Hier is je track & trace btw, 3SPRCY000095619

[ Bericht 0% gewijzigd door aaipod op 25-08-2008 16:11:18 ]
  • pi_61120384
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 16:03 schreef aaipod het volgende:
    Haha ik wou het er maar bij laten zitten verder maar als je hier nu met modder gaat gooien..
    Ik gooi niet met modder, en het is niet mijn intentie je persoonlijk aan te vallen. Ik vertel gewoon hoe de situatie ervoor staat. Jij had weken de tijd om te reageren via mail. Ik heb behoorlijk lang gewacht voordat ik mijn verhaal in dit topic spuide.

Na jouw klacht heb ik METEEN gereageerd, diezelfde avond nog. Jij laat daarentegen 3 weken geen woord van je horen. Het heeft voor mij absoluut geen haast hoor, maar je begrijpt dat na al die mails en PM's toch enigszins argwaan ontstaat. Want ik zit zonder gitaar én zonder geld, en ben dus het meest kwetsbaar van ons twee. Een simpel mailtje terug was voor mij voldoende geweest.
    quote:
    Feitelijk komt het er op neer dat haast je volledige advertentie gebaseerd was op leugens en het geven van valse informatie.

Door dit geintje zit ik met de gebakken peren:
  • -Ik moest op het laatste moment de koop van een versterker afzeggen.
  • -Ik heb de bestelling van mijn wallmount, instrumentkabel en gigbag bij een duitse webshop net op tijd kunnen annuleren.
  • -Ik heb naar de Gamma moeten fietsen om tape te KOPEN om die rottige doos weer dicht te plakken.
  • -Ik heb uiteindelijk geen tijd vrij kunnen maken om thuis te zijn om het ding op te laten halen, dus heb ik mijn vader moeten vragen om het voor me te regelen.
  • De verwijten die je opnoemt heb je al eerder genoemd. Ik heb daarvoor mijn excuses gemaakt, en jij gaf aan die te aanvaarden. Meer dan dat kon ik niet doen. Als je mijn excuses niet aanvaardt, ook goed, maar zeg dat dan meteen, en kom niet weken later met exact dezelfde aantijgingen.

Het spijt me nogmaals, ook voor die gebakken peren. Uiteindelijk heeft 't jou wat tijd gekost, en mij eveneens wat tijd + 17 euro. Dat doe ik niet voor mijn lol. Het is voor beide partijen vervelend. Als ik je had willen beduvelen, had ik 't echt wel anders aangepakt.
    quote:
    Je mag al lang blij zijn dat ik hem uberhaupt terug stuur.
    Ik ben ook heel blij.
    Bedankt voor je medewerking. Ik hoop dat de kous hiermee af is.
      maandag 25 augustus 2008 @ 20:38:04 #85
    104367 Thrackan
    new and improved
    pi_61120567
    Joepiedepoepie, dus onder deze lijn kunnen we weer lief handelen V&A'en?

Ik heb er zin in!
    pi_61121515
    Goede zaken in [GEZ] 2 Goede Fietsen, omg Eindhoven met Frankie79 Langsgeweest, praatje gemaakt, katten laten schrikken en fietsen gekocht Prima deal, fietsen waren in goede staat!! Tnx

Prima deal in [TK] PS3 Games ZGAN! met CecilBDemented Goede communicatie en door een typo een lekker goedkope game voor meneer Prima koper
      Moderator / Redactie FP dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:55:00 #87
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_61142854
    Zeer goede ervaring met Toon_Tetten, films waren goed verpakt, en direct verstuurd
    [b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
    pi_61150774
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 21:07 schreef SuperFruitig het volgende:
    Goede zaken in [GEZ] 2 Goede Fietsen, omg Eindhoven met Frankie79 Langsgeweest, praatje gemaakt, katten laten schrikken en fietsen gekocht Prima deal, fietsen waren in goede staat!! Tnx

Prima deal in [TK] PS3 Games ZGAN! met CecilBDemented Goede communicatie en door een typo een lekker goedkope game voor meneer Prima koper

hehe kaasie ik ben de beroerste niet had zin om je te plagen.
    die 5 euro heb je gewoon ontvangen van me!! hehe alleen dagje later
    verder is de game prima in orde binnen gekomen.
    en dat met die zakdoekjes was een goed idee.
    top deal dus
    Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
    pi_61155070
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 21:38 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

hehe kaasie ik ben de beroerste niet had zin om je te plagen.
    die 5 euro heb je gewoon ontvangen van me!! hehe alleen dagje later
    verder is de game prima in orde binnen gekomen.
    en dat met die zakdoekjes was een goed idee.
    top deal dus
    pi_61163757
    Zeer goede ervaring met w00h00 ( [TK] Vakantie opruiming )

Een horloge gekocht voor 25 euro, ziet er zoals in de advertentie staat goed uit, kreeg hem supersnel geleverd en ook fijne communicatie met w00h00, helemaal prima dus!
    pi_61163971
    Oops mag weg
      woensdag 27 augustus 2008 @ 15:11:17 #92
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_61166880
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 12:54 schreef noujawieweet het volgende:
    Zeer goede ervaring met w00h00 ( [TK] Vakantie opruiming )

Een horloge gekocht voor 25 euro, ziet er zoals in de advertentie staat goed uit, kreeg hem supersnel geleverd en ook fijne communicatie met w00h00, helemaal prima dus!
    Jij ook bedankt! Super! Veel plezier ermee!
    pi_61168148
    Na aanleiding van dit topic: [GEZ] Windows XP NL SP2

Wil ik MK1GTI ff in het zonnetje zetten! Ik heb het GRATIS mogen ophalen!

En daar hou ik als Nederlander zijnde wel van.
    pi_61172276
    Hee. Ik kom hier even verkondigen dat TC03 wel een toffe gast is om zaken mee te doen.

Ik heb zijn aan RRoD lijdende Xbox 360 overgekocht.

Na een klein probleempje met het rekeningnummer dat ik had gekregen (een cijfertje verkeerd) kreeg ik gelukkig het geld weer teruggestort van de Postbank en heb ik vervolgens het correcte rekeningnummer gekregen. De dag erna was het al opgestuurd en vandaag heb ik het pakketje thuis gehad.

Tot mijn verbazing zat zelfs de originele doos er nog bij. Zelfs de plastic zakjes zaten er nog bij.

Helaas zat er gele plakband op de doos van de Xbox, dus ik heb even wat moeite gehad om dat er af te krijgen zonder de doos te erg te beschadigen. Ben ik toch mooi een uurtje zoet mee geweest.
    Natuurlijk mag ik hier niet echt over klagen..

Dus een dikke vette voor deze kerel!
      woensdag 27 augustus 2008 @ 19:13:22 #95
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_61172663
    Loc4alhost maakte snel het geld over, dus dat ging ook lekker vlot. Als je kapotte zooi hebt, je bent het bij hem zo kwijt.
    Ten percent faster with a sturdier frame
    pi_61196429
    Goede ervaringen met amigaroxx in [GEZ] slimline PS2, heb het mogen ophalen bij z'n werk tijdens de pauze (denk ik) en hij heeft uitgelegd hoe alles werkt, toffe kerel
      vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:45:38 #97
    22457 Patch
    FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
    pi_61223279
    [TK] ps1 console en spellen

Niet tevreden.

10 spellen gekocht.
    > ALLE spellen bevatten krassen en vieze smerige vingerafdrukken.
    > ALLE doosjes zijn kapot / beschadigingen
    > 1 Spel is een ex-rental
    > En het vreemdste nog van alles: de spellen stinken.... beetje een rommelmarkt / muffe vochtige zolder / kapotte friteuse geur...

Maar goed, dan maar uitproberen of ze het doen.....

tam30

http://forum.fok.nl/user/history/224231

-EDIT-

Ok, het eerste spel doet het al niet, staat bomvol krassen, alles geprobeert, maar ....

...ok, 6 spellen doen het wel, en 3 andere spellen doen het matig, ze happeren veelal, audio en video...

al met al...

[ Bericht 68% gewijzigd door Patch op 29-08-2008 20:52:37 ]
    * Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
    pi_61231498
    Goede ervaring met tam30, een spiksplinternieuwe DVD vanuit België voor maar ¤6,- incl. !!
    And may flights of Demons guide you to your final rest...
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:44:49 #99
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_61232156
    Patch is aan het zeuren dat ik hier wat moet schrijven over dat wat ik van hem gekocht heb.

goed, na betaling had hij het redelijk snel verstuurd, en dat zat ook allemaal wel goed verpakt.

Waar ik echter minder over te spreken ben is dat hij in het topic deed voorkomen alsof hij maar 1 exemplaar van het object had, en er dus geboden moest worden. Hij bleek er echter meer te hebben, waardoor het een stuk minder nodig is om te bieden zodra iemand meer biedt. Vraag bij hem dus altijd hoe de vork in de steel zit.
    Nothing lasts forever but the certainty of change
    pi_61233822
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2008 21:27 schreef VampiricDemon het volgende:
    Goede ervaring met tam30, een spiksplinternieuwe DVD vanuit België voor maar ¤6,- incl. !!
    blij te horen dat er toch iemand tevreden is.
    ik heb alles in goede staat verzonden. ik verkoop geen rommel
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')