ff wachten op antwoord, zit niets anders opquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:27 schreef OmegAero het volgende:
Ook hier 15 euro voor Volito pen dinges inclusief verzenden. Je hebt er 2, dus je kunt ze beide kwijt zijn voor 30 euroLaat maar weten wat je wil.
1 aan mij en 1 aan die ander natuurlijk!
mail terugquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:17 schreef Error_Jaap het volgende:
Pentium IV processor + Pen dinges ¤ 35 incl. verzenden. Ik neem aan dat de proc Socket 478 is en geen celeron?
edit: e-mail gestuurd!
1 pen ben ik al kwijt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:19 schreef Pwnie het volgende:
¤ 15,00 incl. verzending voor een Volito pen ding
edit//
Waar zit je ergens, misschien kan ik het ophalen?
20 inc. verzend gebodenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:55 schreef jp84 het volgende:
1 pen ben ik al kwijt.
ik wil er min 20 inc verzend voor hebben. anders heb ik er 8 a 9 euro voor en dan bewaar ik em liever zelf.
wil je hem nog?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:19 schreef Timmert het volgende:
Vraagprijs geboden voor de DVD speler. Kan ik hem evt ophalen?
Als je kunt bevestigen dat dit dezelfde is, zou dat wel fijn zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:58 schreef OmegAero het volgende:
[..]
20 inc. verzend geboden
Na wat research te doen tot de conclusie gekomen dat hij nieuw voor 16euro verkocht wordt. Lijkt mij namelijk dat dit hetzelfde tablet is.
Ik laat mijn bod van 15 inc. verzenden staan. Ik hoor wel wat je ermee doet.
Voor 25 incl verz wil ik hem wel nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:27 schreef jp84 het volgende:
[..]
wil je hem nog?
25 eus stuur ik em op :p
kut, ik was denk ik in de war met mn nieuwe moederbord, want dat is wel een 478.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:00 schreef Error_Jaap het volgende:
Mailtje naar de TS, processor is geen socket 478
Verder alles in goede staat ontvangen.
anders ik welquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:27 schreef jp84 het volgende:
[..]
wil je hem nog?
25 eus stuur ik em op :p
is wel tof dat de volgorde van de biedingen worden genegeerd. Ik dacht toch dat ik eerst heb gepostquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:30 schreef Fockker het volgende:
[..]
anders ik wel![]()
fockker at live . ennl
Vandaag dus? Ik heb nog geen barcode ontvangen!quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:46 schreef jp84 het volgende:
morgen stuur ik hem op.
Zit inderdaad bijna 48 uur tussen! Dan vind ik inderdaad ook dat Archont iets eerder had moeten reageren. Erg jammer, maar met zoiets kun je nou eenmaal niet een week wachten op iemand die ooit geboden heeft. Genoeg mensen die iets bieden en dan niet meer terug komen, dan had je het artikel al lang verkocht kunnen hebben, maar omdat je netjes wou zijn niet gedaan. Dan zit je zelf met de gebakken peren.. Dus helaas als je het mij vraagt ..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:04 schreef Fockker het volgende:
[..]
Vandaag dus? Ik heb nog geen barcode ontvangen!![]()
@Archont,
en je reageert nu pas?
ik wachtte dan ook op een bericht van de TS, en aangezien die niets van zich liet horen, zichtbaar voor mij dan tochquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:23 schreef OmegAero het volgende:
[..]
Zit inderdaad bijna 48 uur tussen! Dan vind ik inderdaad ook dat Archont iets eerder had moeten reageren. Erg jammer, maar met zoiets kun je nou eenmaal niet een week wachten op iemand die ooit geboden heeft. Genoeg mensen die iets bieden en dan niet meer terug komen, dan had je het artikel al lang verkocht kunnen hebben, maar omdat je netjes wou zijn niet gedaan. Dan zit je zelf met de gebakken peren.. Dus helaas als je het mij vraagt ..
Hmm, heb inderdaad een bericht over het hoofd gezien van jou. Jij zat inderdaad in de positie om af te wachten, mijn excuses. Wellicht dat de TS die dus ook over het hoofd heeft gezien. Daar is dus inderdaad jammer genoeg niks meer aan te doen denk ik zo ..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:42 schreef Archont het volgende:
[..]
ik wachtte dan ook op een bericht van de TS, en aangezien die niets van zich liet horen, zichtbaar voor mij dan toch
maarja, gedane zaken nemen geen keer zeker.
Dan zie je ineens mijn bod (op zondag) verschijnen en dan nog blijf je afwachten. Ik reageer nogmaals op Maandag dat de betaling gedaan is, en springt er niet tussen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:42 schreef Archont het volgende:
[..]
ik wachtte dan ook op een bericht van de TS, en aangezien die niets van zich liet horen, zichtbaar voor mij dan toch
maarja, gedane zaken nemen geen keer zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |