abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60945333
haha nee, 40 inc en dat is niet duur.
pi_60959271
35 inclusief verzendkosten mag je ze opsturen
Zitten bij de printer eigenlijk ook nog inktpatronen ?

/edit: Heb tevens een mail naar je gestuurd
pi_60960077
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 00:30 schreef Fockker het volgende:

[..]

anders ik wel

fockker at live . ennl
is wel tof dat de volgorde van de biedingen worden genegeerd. Ik dacht toch dat ik eerst heb gepost
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:04:45 #29
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_60960430
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:46 schreef jp84 het volgende:
morgen stuur ik hem op.
Vandaag dus? Ik heb nog geen barcode ontvangen!

@Archont,

en je reageert nu pas?
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_60962644
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:04 schreef Fockker het volgende:

[..]

Vandaag dus? Ik heb nog geen barcode ontvangen!

@Archont,

en je reageert nu pas?
Zit inderdaad bijna 48 uur tussen! Dan vind ik inderdaad ook dat Archont iets eerder had moeten reageren. Erg jammer, maar met zoiets kun je nou eenmaal niet een week wachten op iemand die ooit geboden heeft. Genoeg mensen die iets bieden en dan niet meer terug komen, dan had je het artikel al lang verkocht kunnen hebben, maar omdat je netjes wou zijn niet gedaan. Dan zit je zelf met de gebakken peren.. Dus helaas als je het mij vraagt ..
pi_60963106
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:23 schreef OmegAero het volgende:

[..]

Zit inderdaad bijna 48 uur tussen! Dan vind ik inderdaad ook dat Archont iets eerder had moeten reageren. Erg jammer, maar met zoiets kun je nou eenmaal niet een week wachten op iemand die ooit geboden heeft. Genoeg mensen die iets bieden en dan niet meer terug komen, dan had je het artikel al lang verkocht kunnen hebben, maar omdat je netjes wou zijn niet gedaan. Dan zit je zelf met de gebakken peren.. Dus helaas als je het mij vraagt ..
ik wachtte dan ook op een bericht van de TS, en aangezien die niets van zich liet horen, zichtbaar voor mij dan toch

maarja, gedane zaken nemen geen keer zeker.
pi_60963392
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:42 schreef Archont het volgende:

[..]

ik wachtte dan ook op een bericht van de TS, en aangezien die niets van zich liet horen, zichtbaar voor mij dan toch

Hmm, heb inderdaad een bericht over het hoofd gezien van jou. Jij zat inderdaad in de positie om af te wachten, mijn excuses. Wellicht dat de TS die dus ook over het hoofd heeft gezien. Daar is dus inderdaad jammer genoeg niks meer aan te doen denk ik zo ..
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:23:07 #33
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_60982685
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:42 schreef Archont het volgende:

[..]

Dan zie je ineens mijn bod (op zondag) verschijnen en dan nog blijf je afwachten. Ik reageer nogmaals op Maandag dat de betaling gedaan is, en springt er niet tussen?
Security Matters
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:33:34 #34
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_61005911
Nog niets ontvangen, geen dvd speler geen barcode. Weer een mail gestuurd!

Toevallig net ontvangen.Weliswaar (vandaag) afgegeven bij de buren 10mtr verderop, maar toch.
Ik hing over het balkon en die gozer die aflevert weet mij normaal gesproken wel te vinden. Hij had zeker haast.

Bedankt. Dus ik ga hem zo een op de werking testen.Als je die 725 wegdoet mail me dan ff

Oke goedgekeurd.zie hier

[ Bericht 38% gewijzigd door Fockker op 21-08-2008 14:29:51 ]
Security Matters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')