Nu mijn kamer eens aan een grote opruimbeurt toe was heb ik nogal wat spullen gevonden waar ik niks meer mee doe en misschien iemand anders blij mee kan maken! Alle vraagprijzen zijn exclusief verzendkosten. Het zijn natuurlijk vraagprijzen! Voor een goed bod sta ik altijd open!

Verder zijn alle spullen orgineel en in goede staat. Bij interesse kan je ook een pm of een emailtje sturen! Spullen zijn ook in nijmegen op te halen!
USB missle launcherMet programma om raketten vanaf je computer te schieten. Mist helaas alleen het batterijklepje aan de onderkant
Vraagprijs 10 euroDansmat voor de playstation 1Voor de Hermans onder ons: een dansmat met het spel bratz. Mat is ongeveer 90 bij 80 centimeter. Volgens mij nog nooit gebruikt! inclusief doos.
![]()
Vraagprijs 15 euroWindows 98Helemaal compleet en niet uit de seal gehaald. Licentie sticker zit aan de andere kant en is ongebruikt!
Vraagprijs 10 euroSamsung E7702 jaar oud, dus heeft wel wat gebruikerssporen. Hij is simlockvrij en komt verder helemaal compleet met lader, autolader, oordopjes, boekjes en de doos.
![]()
Vraagprijs 40 euro10 euro munt amaliaZiet er niet helemaal mooi meer uit, misschien zijn de vlekjes nog wel weg te poetsen.
![]()
Vraagprijs 15 euro (Niet minder dan 10 euro natuurlijk

)
Nike air max 1Maat: US13 EUR 47,5 Paar keer op gelopen dus zien er nog goed uit. Zijn orginele schoenen met orginele doos!
![]()
Vraagprijs 30 euroNike air max 1Maat: US13 EUR 47,5 Paar keer op gelopen dus zien er nog goed uit. Zijn orginele schoenen met orginele doos!
![]()
Vraagprijs 30 euroLavalampPerfect werkende lavalamp.
Vraagprijs 10 euroDVD spelerD-vision dvd speler met ab en handleiding. Werkt nog prima!
Vraagprijs 10 euroLacoste schoenenMaat: 46 Ziet er suede-achtig uit, orginele schoenen paar keer op gelopen (paar kleine beschadigingen)
Vraagprijs 20 euroNike low dunkMaat 13 / 47,5 Zien er helemaal als nieuw uit! maar 1 keer op gelopen.
Vraagprijs 30 euroG-star blouseBlouse met lange mouwen van g-star. Het is een XL maar valt als een L. 1 keer gedragen.
![]()
Vraagprijs 10 euroO neill poloShirt/polo van O neill. Maat is XL en zo valt ie ook! 1 keer gedragen.
Vraagprijs 10 euroHeineken bar handdoeken2 heineken bar handdoeken. Ongeveer 50 bij 32 cm.
Vraagprijs 5 euroTommy hilfiger Schoenen GERESERVEERDMaat 45, paar keer op gelopen.
Vraagprijs 20 euroDiesel schoenenMaat 44,5, paar keer op gelopen.
Vraagprijs 20 euroDiesel schoenenMaat 45, paar keer op gelopen.
Vraagprijs 25 euro[ Bericht 0% gewijzigd door DarkWimDuck op 14-08-2008 14:09:01 (update) ]