abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60472480
Eigenlijk zou dit topic een goede OP moeten hebben he? Iemand zin om die te maken?
Vivre
pi_60472658
Jij?
ijs_beer fan!
pi_60472712
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 19:27 schreef NanKing het volgende:
Jij?
Ik ben daar niet zo goed in
Vivre
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:02:29 #5
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60473377
Helaas na vele goeie ervaringen nu mijn eerste slechte ervaring hier gehad met Wiiperdiipii.

House seizoen 2 kwam maar niet aan. Toen beloofd dat ik mijn geld terug kreeg en daar wacht ik ook al weer een hele poos op!

Op maandag 28 juli 2008 13:14 schreef yvonne het volgende:
Desperadoz aka Wiiperdiipii, weg van FOK!, oplichting in V&A

Ik krijg nog wel gewoon PM's van hem?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_60473425
PM systeem is apart en wordt niet automatisch gebanned als je een ban op 't forum hebt. Wanneer heb je de laatste pm van hem gehad? En wat heeft hij precies gezegd?
PM mij even hoe en wat
ijs_beer fan!
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:17:55 #7
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_60473746
ik heb Baret-V2 maar weer een PM gestuurd gezien DubbelDrank me vertelde dat zijn PM 3 dagen geleden wel gelezen was.

Hey, vriend,

Hoe zit het met mijn games? Al verstuurd of toevallig al weer terug gehad? Indien je ze toch niet van plan bent om op te sturen verzoek ik je nu nog vriendelijk om mijn geld terug te storten.

Je kan het geld terugstorten op giro *********

Reageer hier even op terug als je zin, tijd en het fatsoen hebt.

Groet,

Ik wacht nog even af wat ik hier op krijg.

Indien niet, ik moet toch over 3 weken naar duitsland, ligt almelo best wel op de route dan haal ik of de games of mijn geld persoonlijk wel ff op.
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_60473806
Mag ik hier tvp-en?
pi_60473886
Even een huishoudelijke mededeling:
Ik merk dat er de laatste regelmatig pm/mail verkeer en namen worden gepost hier. Dit is nog steeds niet toegestaan.
als je je eigen mailtjes openbaar wilt maken is het je eigen keus natuurlijk
Probeer er aan te denken,

[/huishoudelijke mededeling]
ijs_beer fan!
pi_60476757
YellowDog reageert nog steeds niet. Het zal toch niet een geval zijn van: verkeerd verstuurd en toen op vakantie. Ik kende iemand die dat wel eens had meegemaakt... Aan zijn geschiedenis te zien lijkt het me ook niet iemand die mensen probeert de belazeren.
If you don't read the newspaper, you are uninformed; if you do read the newspaper, you are misinformed.
pi_60476830
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:37 schreef HetMeesterbrein het volgende:
YellowDog reageert nog steeds niet. Het zal toch niet een geval zijn van: verkeerd verstuurd en toen op vakantie. Ik kende iemand die dat wel eens had meegemaakt... Aan zijn geschiedenis te zien lijkt het me ook niet iemand die mensen probeert de belazeren.
Mij ook niet.
Er kan altijd iets gebeuren waardoor het niet helemaal soepel verloopt allemaal. Nog even afwachten denk ik.
ijs_beer fan!
pi_60481835
goede ervaring met bravo

produkt was snel verzonden en goed verpakt.

[ Bericht 2% gewijzigd door zipper4u op 01-08-2008 03:42:21 (lettertje vergeten) ]
kap nah
pi_60482162
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:40 schreef NanKing het volgende:

[..]

Mij ook niet.
Er kan altijd iets gebeuren waardoor het niet helemaal soepel verloopt allemaal. Nog even afwachten denk ik.
Toch wel vreemd dat ik een week niks van hem hoor, hij is ook al 3 dagen niet op Fok geweest.
If you don't read the newspaper, you are uninformed; if you do read the newspaper, you are misinformed.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:09:51 #14
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_60482884
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 03:41 schreef zipper4u het volgende:
goede ervaring met bravo

produkt was snel verzonden en goed verpakt.
Dito, snelle betaling Enjoy!
There's no point in living if you can't feel alive
pi_60484300
Ik kreeg al wat PM's van andere mensen die ook door Wiiperdiipii a.k.a. Desperadoz kerel zijn opgelicht, dus daarom even deze repost. Ook wil ik graag bekend maken dat ik gigantisch veel gegevens heb verzameld van deze gozer, dus mocht je nou nog in een deal zitten die niet goed loopt, stuur even een PM, dan zal ik je al zijn gegevens opturen die ik heb (Naam, adres, telefoonnummer, mobiel van z'n pa e-mailadres etc. etc.)
Ik wil ze ook wel hier plaatsen, maar dat mag denk ik niet, hč?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepost:

Ik wil iedereen hier even wijzen op de oplicht-praktijken van user Wiiperdiipii a.k.a. Desperadoz.

Deze jongeman bood namelijk een iPod aan en wat andere dingen in dit topic.

Aangezien ik wel interesse had een berichtje gestuurd met daarin een bod gelijk aan de vraagprijs, waarmee hij akkoord ging. Goh, tot zover niets raars.
Daarna nog wat PM's op en neer over wanneer hij het zou kunnen verzenden en waar ik het geld naartoe over moest maken.
Ik dus het geld over gemaakt en de melding dat het dat weekend nog op de bus zou gaan.
Echter geen post, maar na een PM over wanneer ik de T&T kon verwachten kreeg ik dit terug:
quote:
Nog niet geweest! Ik voel me nog niet heel goed dus mijn vader levert het af.Dus je hebt hem deze week zeker wel! Mijn vader moet tot 10 uur vanavond werken, hij levert hem in zijn pauze af , dus dan kan ik je de T&T vanavond of morgenochtend vroeg opsturen! Hoop dat dat goed is, aangezien ik zelf nog niet lekker genoeg ben om de deur uit te gaan!
Dag erna de melding dat hij het meegegeven heeft aan zijn vader en dat het de dag erna al moet zijn en anders nog één dagje later..

Ik wacht rustig af, ziek zijn kan iedereen overkomen, maar de dag erna nog geen pakketje..

Plotseling bedenk ik in een opwelling dat ik bij deze deal (had er meerdere lopen in V&A) volgens mij nog niet eens mijn adresgegevens had opgestuurd! Ik dat dus even checken en warempel ik had gelijk! Ik had nog niet eens mijn adresgegevens gegeven, knappe jongen dan dat het pakketje al op de bus zat en dat het al binnen had moeten zijn!!

Ik had echter al een berichtje gestuurd met de vraag hoe het kon dat het nog niet binnen was en welke adresgegevens hij dan had gebruikt en of hij deze even wilde controleren voordat ik hier achter kwam..

Ik dus al balen en even zijn naam bij google ingetikt en wat is de eerste hit waar ik op terecht kom:
www.internetoplichting.be en een berichtje over iemand die door hem is opgelicht!
(Je kan het hele verhaal sinds een paar dagen niet meer lezen, maar nog wel een derde ervaring van iemand met hem. Eerste link hier.)

Fuckkkkk was dus de eerste reactie en toen zelf dit berichtje gestuurd:
quote:
Kijk Ingmar, als je hem nog niet op de bus gedaan hebt, ok, kan ik inkomen, maar zeg dat dan gewoon alsjeblieft en kom niet met dit aan.

Verder krijg je bij iedere pakketpost die je aflevert automatisch een T&T code, die onder de streepjescode staat die ze er op plakken en waarvan ze een kopie aan je meegeven.
Zorg dus alsjeblieft als je hem nu echt (morgen lijkt me niet meer dan eerlijk?!) op de bus doet dat je mij die T&T code stuurt..

Je kan hem sturen naar:

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Best handig niet? Bezorggevens als je iets wil opsturen..

Ik hoor wel van je..

Grtz.
Waarop deze reactie kwam:
quote:
Hoi,

Ik had het gisteren even nagevraagd aan mijn vader, en hij zei inderdaad dat ook het adres er niet eens opstond, en dat hij het dus daar heeft achtergelaten, en dat ik het zelf dus nog moet opsturen en het adres opschrijven. Ik dacht dat mijn vader dat wel eerder zou zeggen. Anyway, ik zal er zsm heengaan om het adres door te geven en op te laten sturen.

Groetjes en excuses
Kortom:
Meneer maakt zelf een pakketje dus, schrijft daar helemaal niets op, geeft het aan zijn vader, die gaat ermee naar het postkantoor en komt daar er achter dat hij een adres nodig heeft om het te versturen en zegt vervolgens niks tegen zijn zoon, maar laat het 'daar' achter? Tuurlijk. Logisch.

Ik stuur vervolgens terug dat hij het die dag nog op de bus moet gaan doen, want dat ik dit niet vind kunnen en dan stuurt hij eerst dat hij het gaat doen, maar vervolgens dit:
quote:
Het pakje is nu echt verstuurd. Alles wat mijn vader zei klopte, bij aangetekend verzenden kon je nog, als er iets fout ging, een schadeclaim eisen van maximaal 500 euro maar geen T&T. Die kreeg je alleen bij verzekerd verzenden. Ik heb het dus gewoon aangetekend verzonden, dan moet hij door jou worden ondertekend, dus dan kan er eigenlijk niks fout gaan. Ik heb nagevraagd hoelang het zou duren, en hij zou er waarschijnlijk morgen al wel zijn maar het kon maximaal maandag worden. Als je hem dan nog niet had moest ik contact opnemen en dus de schadeclaim eisen. Ik hoor dus van je wanneer je hem hebt ontvangen. Vanaf morgenmiddag tot dinsdag ben ik dan op vakantie, maar je kunt me altijd smsen naar mijn mobiele nummer die ik je heb gegeven, is alleen wel duurder omdat ik in Frankrijk zit.

Groetjes
Ik denk, vooruit dan maar, laatste kans.

Dit was dus op een vrijdag, zaterdag iig nog niks binnen. Maandag ook nog niks binnen, maar meneer post al wel weer op het forum en heeft ook op zondag nog gepost?! Eehhm, was jij niet op vakantie?
Zie o.a.:
quote:
Op maandag 21 juli 2008 16:37 schreef Wiiperdiipii het volgende:
blabla, klik link hierboven voor tekst, t gaat nu om de datum
Dinsdag TNT aan de deur, ander pakketje helaas en de melding dat ze verder niks voor mij hebben..

Ik ben er helemaal klaar mee en stuur vervolgens het volgende bericht:
quote:
Hoi.

Het pakketje is er nog steeds niet. Vanochtend stond iemand van de TNT aan de deur om 9.00 uur, dus ik dacht dat moet hem zijn, maar het was voor een ander pakketje wat ik besteld had. Hij wist niks van nog een aangetekend pakketje voor dit adres, dat had hij dan bij zich moeten hebben namelijk.
Zaterdag niks, gisteren niks en vandaag dus ook niet meer, dus ik heb het gevoel dat ik ben opgelicht. Ook n.a.v. je vorige bericht dat het al op de post zat, terwijl je mijn adresgegevens nog niet eens had!

Om te beginnen om dat gevoel weg te nemen kan je een kopie/ foto van je bonnetje naar me mailen, van de betaling van het verzenden van afgelopen vrijdag. Een screenshot vanaf je internetbankieren, als je gepint hebt, is ook goed.

Vervolgens wens ik ¤ 75,- terug te ontvangen op het rekeningnummer ****
Hoe en wanneer jij het geld van de verzekering krijgt maakt me niet uit, maar ik wil uiterlijk morgenmiddag 13.00 uur een bewijsje van verzending van dat geld.

Mocht je dit nou niet doen of niet iets kunnen overleggen waarmee het vermoeden weggaat dat je me gigantisch aan het oplichten bent dan zal ik met alle gegevens die ik heb naar buiten treden, ik ben het nu helemaal beu namelijk.

Er liep al een topic op een forum over oplichting over een deal met jou die misgegaan was, daar zal er nog een bij komen met het complete verhaal en al je gegevens, er zal hier op Fok een topic over worden geopend en een mail worden gestuurd naar de Administrators om je te laten permbannen. Verder ga ik dan je ouders op de hoogte stellen van dit gedoe. Gelukkig wonen er niet zo veel Böckers in Doetinchem en anders kan ik via je oude school, het St.-Ludgercollege, ook wel aan je adres komen.

Ook zal ik aangifte doen bij de politie van oplichting en daarbij kan ik ze je volledige naam, adres, rekeningnummer, foto, geboortedatum, woonplaats en telefoonnummer en dat van je vader geven. Me dunkt dat ze dan weten wie ze moeten hebben en zeker is dan ook wel dat ze je dan even met een bezoekje komen vereren.

Zoals je leest ben ik er helemaal klaar mee en sta ik op het punt om actie te ondernemen als je nu niet met een mooi berichtje terugkomt met wat bewijsjes daarin dat je me niet aan het oplichten bent. Mocht je dat niet lukken, dan dus een bewijsje van overschrijving van ¤ 75 uiterlijk morgenmiddag en anders weet je de consequenties.

Ik hoor van je..

Grtz.
Jaja, Sherlock Holmes ftw.
Als je mensen wil oplichten kan je beter anoniem blijven op het internet, kneus.

Nouja, vervolgens krijg ik dit terug:
quote:
Hoi,

Ik zal het geld dan terugstorten morgen en met een bewijsje, want het had zeker vandaag wel aangekomen moeten zijn. Heb ik het bewijsje morgen niet, mag je doen wat je wilt.

Groetjes
Als je zoiets écht heb opgestuurd, dan laat je het hier toch niet bij zitten? Dan ga je er toch feller tegen in of op onderzoek uit?

Nouja, uiteindelijk heb ik mijn geld terug, maar als ik er niet zo veel tijd en moeite in had gestoken en die halve dreigbrief had gestuurd, was dit me echt niet gelukt.

Op het forum van internetoplichting lopen twee topics over deze 17 jarige net klaar met zijn VMBO kerel, dus ik raad je aan geen zaken met deze persoon meer te doen.

Ik loop hier nou al heel wat jaartjes rond, heb heel wat dealtjes gehad, maar ik heb hier nog nooit een slechte ervaring gehad. Nu heb ik deze gehad en ik dacht dat wil ik toch even met jullie delen.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_60484377
Nvm, ben maar naar FB verhuisd..
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_60496810
ik heb van fockker een nokia n70 gekocht
de wijze waarop het is gegaan bevalt mij zeer goed zeker het versturen
geld overmaken 2 dagen later pakket thuis zoals het hoort

de beschadigingen die in het topic weer gegeven stonden zijn maar amper aanwezig

mijn dank is daarom ook groot

super fockker
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_60505693
hallo het meesterbrein! Hartelijk bedankt voor je vertrouwen, het is inderdaad een soort van 'verkeerde gestuurd' en toen op vakantie... alleen is het pakketje helemaal niet de deur uit gegaan :$. Ik verstuur het pakketje zo snel mogelijk!

Sorry dat het zo lang duurt en bedankt voor je geduld!

YellowDog
klik hier!!
niets....
ALAAAAAF!
pi_60509652
Goede ervaringen met Adelante, [TK] Digitale speaker voor o.a. iPod
Snel verstuurd (alleen door mijn eigen schuld er nog 2 dagen langer op moeten wachten, was er telkens niet toen de post kwam ), in prima staat.
Vivre
pi_60513411
Goede ervaringen met JustJap in [TK] Het grote "van alles wat" verkooptopic Rene90 *update

Het geld zou achteraf komen, aangezien zijn telefoon kapot was, en hij een telefoon van mij kocht, en hij het geld met een telefoon moest overmaken.

Geld netjes ontvangen dus perfect zaken doen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_60517779
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 10:53 schreef YellowDog het volgende:
hallo het meesterbrein! Hartelijk bedankt voor je vertrouwen, het is inderdaad een soort van 'verkeerde gestuurd' en toen op vakantie... alleen is het pakketje helemaal niet de deur uit gegaan :$. Ik verstuur het pakketje zo snel mogelijk!

Sorry dat het zo lang duurt en bedankt voor je geduld!

YellowDog
  zondag 3 augustus 2008 @ 00:21:44 #22
165802 Reki
no comment.
pi_60519187
Goede ervaringen met Opgezwollenlever in dit topic: [TK] 20 GOEDKOPE PS2 spellen
Verzending was supersnel
zie ondertitel :)
pi_60531859
goede ervaringen met essebes. kaartjes waren meteen opgestuurd na betaling!!
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_60536108
heel goede ervaring met bravo
dvd netjes verpakt en binnen 2 dagen in huis
komt uit dit topic : [TK] Goedkope DVD's !
Thank Drunk I'm a Goddess!
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:21:13 #25
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_60559925
dito
There's no point in living if you can't feel alive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')