Ook prima ervaring met ElisaB geld stond er vrijwel meteen op.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:52 schreef ElisaB het volgende:
Prima ervaring met RazOr21 nav [TK] Veel misdaadboeken oa Holleeder, Endstra, Steve Brown
Doenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:16 schreef Razor21 het volgende:
(mocht ik nog meer misdaadboeken hebben die ik wegdoe laat ik het meteen even weten)
Hier ookquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Prima deal gesloten met w00h00 in zijn topic: [TK] Caseman digitale camera tas *foto* Betaling + Afhandeling op 1 dag, dag erna was pakketje binnen
Dank je wel. Ook erg tevreden over de afhandeling van jouw kant; snelle betaling, goede communicatie.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:40 schreef FreedonNadd het volgende:
Prima ervaring met Sheriam, snel en zeer goed verzonden.
[TK] Star Trek card game & kostuum/uniform top
Prima koper, op de dag betaald + verzonden!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:31 schreef Stammies het volgende:
[TK] Ps2 Memory Card Reader Voor PS3 prima ontvangen van SuperFruitig Ging lekker snel!!
Zie mijn post in dat topic.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan een modje hier even naar kijken: [TK] Nintendo DS ( De oude versie ) & some games
Users krijgen hun spullen niet.
Update:quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Game gekocht van VampiricDemon in haar topic [TK][PS3] PS3 spellen deal snel en goed afgehandeld, pakketje laat op zich wachtten. Gezien de user haar postgeschiedenis ga ik er 100% van uit dat dit een TNT kwestie is en dat de user niks te verwijten valt. Prima zaken gedaan (jammer van de TNT)
namen zijn even vervangen door nicksquote:Hallo SF,
Vandaag had ik bericht van de TNT dat ze onderzoek gedaan hebben en dat het resultaat niet positief is. Kortom: het is kwijt. En omdat het ongeregistreerde post is geweest vinden ze het heel vervelend maar doen ze er verder niks meer mee.
Ik heb dus gelijk naar de klantenservice gebeld alwaar ik hetzelfde antwoord kreeg. En op mijn vraag of ze niet verplicht zijn te voldoen aan een service waarvoor betaald wordt, kreeg ik het antwoord dat ze niet konden weten of het echt niet bezorgd was. Daarmee wordt dus wel gesuggereerd dat ik mogelijk de boel belazer, en daar houd ik niet van. Dus heb ik onderstaand berichtje gemaild naar de consuwijzer:
quote:
Hallo,
Laatst (15 maart) heb ik een poststuk met daarin een PS3-spel verstuurd via TNT. Dit is gebeurd via de reguliere post. Het is echter niet aangekomen bij de ontvanger. Na een navraagformulier te hebben ingevuld heb ik te horen gekregen dat het ongeregistreerde post is en dat ze niks voor me kunnen betekenen.
Nu is mijn vraag: ik heb wel betaald voor de bezorgservice van TNT maar daaraan is duidelijk niet voldaan, zijn ze me niet verplicht mij minimaal de verzendkosten en de waarde van het poststuk zelf terug te betalen?
Groetjes VP
/quote
Nu maar even afwachten wat de consuwijzer-medewerker adviseert. En als dat niet werkt kan ik wellicht naar de geschillencommissie mailen.
Ik houd je op de hoogte hoor!
Groetjes VP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |