klinkt als een dealquote:Op woensdag 2 april 2008 20:13 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Er kunnen ATX en Micro-ATX moederborden in.
Ik heb een Asus 6800 TD videokaart. Ik kan hem wel passend krijgen hoor, maar dan moet ik gaan schuiven met harde schijven, ik moet ze dan stapelen, maar heb liever wat ruimte tussen de schijven. Verders heb ik een Zalman voeding met een behoorlijke bos lange kabels die in de weg komt te hangen.
Mijn oude (en huidige) kast is veel ruimer van opzet, dus heb daarom weer voor het oude gekozen.
Ik kan evt. het geld alvast storten..of staat ie echt flink in de weg?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:05 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Is het goed als ik 'm nog een dag laat staan, voor het geval iemand anders 'm gelijk wilt komen halen?
Mocht het niet stormlopen, dan reageer ik mogenavond in dit topic en dan zet ik hem voor je apart om a.s. woensdag opgehaald te worden.
Ik weet niet zeker of ik 'm wil hoor.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:10 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dat weet ik eigenlijk ook niet, had gisteren gezegd "als niemand anders voor vanavond de kast eerder wil ophalen, hou ik hem gereserveerd voor jou", maar aangezien jij 's middags interesse heb getoond, moet ik me aan de afspraak houden, of niet?
Ik wil niet lullig doen, is mijn intentie niet in V&A, wil mijn goede reputatie alhier ook niet op het spel zetten. Geen idee wat ik moet doen nou.
Voor mij mag jij hem ophalen EdvandeBerg, je woont hier vlakbij en hebt vaker spullen bij me gekocht, maar weet niet hoe SiGNe daarop reageert.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar het spul zo snel mogelijk weg. Zeker gezien nare ervaringen in V&A en op marktplaats.nl. Zo kwam iemand eergisteren niet opdagen na een afspraak, kreeg ik doodsbedreigingen nadat ik iets (gewild object) aan iemand anders had verkocht omdat ik daar al een afspraak mee had, ook al had ik het dubbele kunnen vangen. Ligt er al 2 weken een geadresseerd pakket naast me met een digitale camera, of ik hem even 3 dagen apart wilde zetten, daarna had diegene pas zijn salaris, die hij nogsteeds niet heeft of het is al opgegaan, of ik nog even wil wachten, etc etc.
Heb net m'n saldo eens bekeken en helaas komt het nu niet goed van pas..quote:Op donderdag 3 april 2008 18:10 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dat weet ik eigenlijk ook niet, had gisteren gezegd "als niemand anders voor vanavond de kast eerder wil ophalen, hou ik hem gereserveerd voor jou", maar aangezien jij 's middags interesse heb getoond, moet ik me aan de afspraak houden, of niet?
Ik wil niet lullig doen, is mijn intentie niet in V&A, wil mijn goede reputatie alhier ook niet op het spel zetten. Geen idee wat ik moet doen nou.
Voor mij mag jij hem ophalen EdvandeBerg, je woont hier vlakbij en hebt vaker spullen bij me gekocht, maar weet niet hoe SiGNe daarop reageert.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar het spul zo snel mogelijk weg. Zeker gezien nare ervaringen in V&A en op marktplaats.nl. Zo kwam iemand eergisteren niet opdagen na een afspraak, kreeg ik doodsbedreigingen nadat ik iets (gewild object) aan iemand anders had verkocht omdat ik daar al een afspraak mee had, ook al had ik het dubbele kunnen vangen. Ligt er al 2 weken een geadresseerd pakket naast me met een digitale camera, of ik hem even 3 dagen apart wilde zetten, daarna had diegene pas zijn salaris, die hij nogsteeds niet heeft of het is al opgegaan, of ik nog even wil wachten, etc etc.
Als je wilt verzenden dan bied ik 26 euro en 32,50 incl verzenden.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wie hem het eerst komt, het eerst maalt dan maar.
@EdvandeBerg: ik wacht het even af dan.
@Dirk-Kuijt: kom ik nog in aanmerking om de kast aan jou te verkopen? Ik kan wel het een en ander regelen om de doos goed op te vullen met oud papier en alles strak in te tapen, zodat er haast niks fout kan gaan met verzenden.
Ja, ik wil hem nog wel hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wie hem het eerst komt, het eerst maalt dan maar.
@EdvandeBerg: ik wacht het even af dan.
@Dirk-Kuijt: kom ik nog in aanmerking om de kast aan jou te verkopen? Ik kan wel het een en ander regelen om de doos goed op te vullen met oud papier en alles strak in te tapen, zodat er haast niks fout kan gaan met verzenden.
Je mag me een PM sturen of emailen naar: r.vogelaar [at] gmail.comquote:Op vrijdag 4 april 2008 07:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, ik wil hem nog wel hebben.
27,50 euro + verzendkosten.
Tsja een beetje van ik wil wel maar kan voorlopig niet, komt 't wel over.quote:Op zondag 6 april 2008 00:47 schreef SiGNe het volgende:
Misschien heb ik volgende week weer geld, kan ik 'm alsnog halen(serieus bedoeld trouwens..(voor de zekerheid toch even melden))
(En mochten de andere partijen niks laten weten, die gaan nu voor uiteraard)
Dirk wint.quote:Op vrijdag 4 april 2008 07:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, ik wil hem nog wel hebben.
27,50 euro + verzendkosten.
Altijd handig toch, om een backup te hebben?quote:Op maandag 7 april 2008 00:41 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Tsja een beetje van ik wil wel maar kan voorlopig niet, komt 't wel over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |