Echt niet. De mijne is van eind 2006. Maar het is wel een goed ding.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:42 schreef NX het volgende:
Dit is de HBH-DS980 Stereo Headset van Sony Ericsson.
Ik heb het voor 99euro gekocht in september of oktober vorig jaar 2007. Rond die tijd is die ook uitgekomen.
...
Dat klopt niet helemaal. Dit is de DS980 die is pas in 2007 uitgekomen, dit is de opvolger van DS970 en die is wel een tijdje uit. Maar ik kan het ook mis hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:33 schreef sooty het volgende:
[..]
Echt niet. De mijne is van eind 2006. Maar het is wel een goed ding.
Batterij gaat heel lang mee, er zit ook een aparte lader bij. Ik luisterde een week lang met deze headset naar muziek, elke dag ongeveer 3 uur en batterij was net nog niet leeg. Na die week niet meer gebruikt, vind het doodzonde dat ie hier ligt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:30 schreef rene90 het volgende:
ziet er erg mooi uit en ben toevallig opzoek naar zo een ding.
Hoelang kan je er muziek mee luisteren, en ik ben benieuwd of hij compatibel is met de lg viewty, indien dat het geval is heb ik serieuze interesse, de viewty heeft bluetooth 1.2 dus tja, iemand die daar iets over kan vertellen of weet?
Onder voorbehoud genoteerd!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef rene90 het volgende:
andere bluetooth stereo headsets werken met de lg viewty op AD2P en dat is deze headset ook dus zou gewoon moeten werken. Heb al ergens gelezen dat mp3 gebeuren gewoon werkt alleen advresboek niet helemaal lekker maar dat doet er niet toe. Ik heb me mp3 speler weg gedaan omdat me niet telefoon nu gebruikt wordt als mp3 speler en de hele tijd telefoon uit je broek halen als ik een ander nummertje wil schiet niet echt op.
Een bod van 65 inc. verzenden bij deze.
Cheers,
Rene
Nou Rene, dat ligt eraan hoe snel ik mijn SE P1i heb verkocht, daarna beslis ik, dus ik denk ongeveer een week ofzo.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:12 schreef rene90 het volgende:
wanneer beslis je zeg maar? want ik ben wel spoedig opzoek naar een headset zeg maar:)
Niet liegen, de max gebruikerstijd is rond de 6 uur... Staat je muziek redelijk hard (Handig op de fietsquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:38 schreef NX het volgende:
elke dag ongeveer 3 uur en batterij was net nog niet leeg
Nou, ik ben er eerlijk in, en die van mij ging best wel lang mee, zelfs ik was verbaasd over de duur van de batterij, ik lieg nietquote:Op zondag 24 februari 2008 19:39 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Niet liegen, de max gebruikerstijd is rond de 6 uur... Staat je muziek redelijk hard (Handig op de fiets) dan blijft de mijne op een uurtje of 4 steken...
Ok jammer, als je later toch op je beslissing terug wilt komen, ben ik hierquote:Op zondag 24 februari 2008 20:57 schreef rene90 het volgende:
Als ik dat zo hoor van de toch wel korte levensduur, ga ik voor een andere (sony dr-bt20nx, me broer heeft deze en werkt sowieso met de viewty, deze gaat 11 uur mee) ook omdat je al aangaf dat je nog wilde wachten met beslissen dus tja.
Succes met de verkoop nog.
Vertel mij dan wat de specs verder zijn/hoe je dat flikt? Ik gebruik exact hetzelfde beestje (Wat een geluid!quote:Op zondag 24 februari 2008 21:19 schreef NX het volgende:
[..]
Nou, ik ben er eerlijk in, en die van mij ging best wel lang mee, zelfs ik was verbaasd over de duur van de batterij, ik lieg niet
Wat wil je dat ik zeg?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:33 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Vertel mij dan wat de specs verder zijn/hoe je dat flikt? Ik gebruik exact hetzelfde beestje (Wat een geluid!) maar die van mij begint na maximaal 4 uurtjes toch flink te zeuren... Niet leuk als je op de fiets zit en "je oortje" er ineens mee uitscheidt
...
Ik vraag het uit eigenbelangquote:Op maandag 25 februari 2008 17:42 schreef NX het volgende:
Wat wil je dat ik zeg?Zo heb ik het ervaren en meer niet.
![]()
Nou, wat ik heb gedaan is, toen ik de headset (batterij was half geladen) kocht (en dit doe ik met meeste apparatuur die ik koop, bijv. mobiel, mp3 speler, headset, enzv.) het meteen gebruikt, en niet opgeladen, eerst leeg gebruiken. Daarna een hele nacht, ongeveer 8/9 uur opgeladen, dit om batterij op zijn max te kunnen zetten, en dan weer leeggebruikt, en toen weer 8/9 uur opgeladen. Dat was het, zo gaat een lithium batterij langer mee, dat is mijn ervaring. Dit doe ik dus ook met een nieuwe mobiel, het is verstandig om het eerst leeg te gebruiken en dan voor lange tijd op te laden.quote:
Hej bedankt man, en jij veel plezier met je headsetquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:28 schreef rene90 het volgende:
was een keer een test geweest ergens, met 2 htc touch's, beide nieuw en de 1 hing altijd aan de lader of zo vaak mogelijk, en de ander wanneer hij helemaal leeg was pas. Bleek er vrijwel geen verschil na een aantal weken tussen de batterijduur te zitten, weet het precieze er niet meer van mara was een beetje in tegenstrijd met wat je zou verwachten.
Ik ben trouwens nu echt voorzien, hangt een mooie sony om me nek die het heerlijk doet:) Succes met je verkoop nogmaals.
Het batterijtje een schop verkopen dus; dat doe ik tegenwoordig ook maar toch niet het gewenste resultaat; max een uur of 4 per dag (Maar dan staat op beide apparaten, zowel telefoon als headset op +/-75%)... Helaas, maar toch bedankt voor je uitlegquote:
Geen probleem dude...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:46 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Het batterijtje een schop verkopen dus; dat doe ik tegenwoordig ook maar toch niet het gewenste resultaat; max een uur of 4 per dag (Maar dan staat op beide apparaten, zowel telefoon als headset op +/-75%)... Helaas, maar toch bedankt voor je uitleg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |