Je houd wel lang volquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:28 schreef KhaZ het volgende:
Aangeboden: Assassins Creed, Z.G.A.N., T.E.A.B.!
DMC4 kost 39 inc bij biz-com2, dat wil ik jou er ook wel voor geven...quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:51 schreef J.Clarkson het volgende:
Gloednieuwe import Devil May Cry 4 liggen. Sealed. US versie.
Bij voorkeur naar iemand die Rainbow Six: Vegas 2 toch niet zo tof vindt.
IKKE! Anders zou mijn PS3 in de lucht moeten hangen...quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Vanaf 5 meter jaMaar dat vroeg hij niet
![]()
Besides, wie legt er een kabel van 5m tussen ps3 en tv?
heeft je flink wat gekost danquote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:49 schreef wdn het volgende:
[..]
IKKE! Anders zou mijn PS3 in de lucht moeten hangen...
Mijn beamer hangt aan het plafond en mijn PS3 staat op de grond. Omdat de PS3 niet meteen recht onder de beamer kon staan moest ik wel een 10 mtr hdmi nemen
Maar inderdaad: 5 meter of minder maakt het niet echt uit welke prijs een kabel heeft
Noted.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:25 schreef NutKees het volgende:
[..]
DMC4 kost 39 inc bij biz-com2, dat wil ik jou er ook wel voor geven...
Wanneer ga je het nou verzenden?quote:Op zondag 16 maart 2008 12:00 schreef zaangamer het volgende:
[GEZ]
NBA Street 15 inc.
Conan 25inc
Heavenly sword 25 inc
Kane & Lynch 30 inc.
DMC4 40 inc.
Army of two 40 inc
[TR of TK]
Motorstorm
Warhawk inc. headset (twijfel ik nog over, kom maar met een bod.)
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:38 schreef patriek het volgende:
[..]
Wanneer ga je het nou verzenden?Geld heb je all een paar dagen binnen.
is dmc4 ruilen voor pes2008 een betere deal of ga je voor de poet?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:19 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Noted.Ik wacht nog 1 dagje af.
Anders issie voor u.
Het gaat me er meer om dat voetbal me gestolen kan worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:02 schreef mnoire het volgende:
[..]
is dmc4 ruilen voor pes2008 een betere deal of ga je voor de poet?
Is goed, ik hoor het wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:19 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Noted.Ik wacht nog 1 dagje af.
Anders issie voor u.
Ik heb je een PM gestuurd..quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:42 schreef Tjoetjoes het volgende:
Ik heb hiervoor de volgende spellen te ruil
Sonic The Hedgedog
Marvel: Ultimate Alliance
Resistance Fall Of Men
Motorstorm 1
Alle Spellen zijn 3 weken oud en krasloos dus in zeeeer goede staat
eventueel met bon
oei, hebben we een "wanverstuurder" in ons midden?quote:Op zondag 23 maart 2008 20:10 schreef rece het volgende:
Heb hier Army of Two . Wil hem graag ruilen voor Rainbow six vegas 2.
Zaangamer waar blijft de orangebox?
Nog ff niets moneywise, ruilen voor RB6 II heeft de voorkeur.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:39 schreef mnoire het volgende:
[..]
oei, hebben we een "wanverstuurder" in ons midden?
Anyhoo wat wil je hebben voor AoT moneywise?
Holy! we hebben een oplichter op FOK, maakt het me gelijk stuk minder aantrekkelijk hier dingen te kopen... straks gaat iedereen dat doen...quote:Op zondag 23 maart 2008 20:10 schreef rece het volgende:
Heb hier Army of Two . Wil hem graag ruilen voor Rainbow six vegas 2.
Zaangamer waar blijft de orangebox?
ik ga voortaan eerst maar op historie van users af...tot nu toe nog geen probs gehad hierquote:Op zondag 23 maart 2008 22:38 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Holy! we hebben een oplichter op FOK, maakt het me gelijk stuk minder aantrekkelijk hier dingen te kopen... straks gaat iedereen dat doen...
op fok wordt over het algemeen heel wat vaker gereageerd op dit soort dingen...en als het wat langer duurt wordt dat ook doorgegeven...maar ja, goed dat het iig geregeld is/wordtquote:Op maandag 24 maart 2008 09:05 schreef zaangamer het volgende:
Oplichter is wel een heel groot woord, eerder iemand met een druk leven.:(
Rece en Patrick : De games gaan dinsdag op de bus. Mijn excuses dat het zo lang heeft geduurd
Je hebt helemaal gelijk. Moet er nog even aan wennen, dat handelen via internet. Dat is voor mij allemaal vrij nieuw. Nogmaals sorry jongens, het was niet mijn bedoeling om jullie de indruk te geven dat ik met jullie geld verdwenen was. Ik beloof bij deze beterschap in mijn manier van omgang en communicatie.quote:Op maandag 24 maart 2008 09:23 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
op fok wordt over het algemeen heel wat vaker gereageerd op dit soort dingen...en als het wat langer duurt wordt dat ook doorgegeven...maar ja, goed dat het iig geregeld is/wordt
Je bent vergeven.quote:Op maandag 24 maart 2008 09:29 schreef zaangamer het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Moet er nog even aan wennen, dat handelen via internet. Dat is voor mij allemaal vrij nieuw. Nogmaals sorry jongens, het was niet mijn bedoeling om jullie de indruk te geven dat ik met jullie geld verdwenen was. Ik beloof bij deze beterschap in mijn manier van omgang en communicatie.
Sorry.....
30 incl geboden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:37 schreef zaangamer het volgende:
TK/TR
Warhawk inc. headset 37,5 inc. of ruilen tegen Ratchet
Dealquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:37 schreef zaangamer het volgende:
TK/TR
Warhawk inc. headset 37,5 inc. of ruilen tegen Ratchet
heb je voor 12,50 erbij je headset ^^quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:43 schreef Govinda het volgende:
[..]
Deal37.5 euro inclusief voor warhawk+headset (mits oplaadkabeltje erbij).
Je hebt PM.
Hehehe daar gaat het me eigenlijk omquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:33 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
heb je voor 12,50 erbij je headset ^^
als je de warhawk uiteindelijk weer kwijt wil moet je het maar laten horenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:39 schreef Govinda het volgende:
[..]
Hehehe daar gaat het me eigenlijk om
Ik zal eraan denkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:47 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
als je de warhawk uiteindelijk weer kwijt wil moet je het maar laten horen, mn buurjongen vindt hem ook supervet
(mt zn 2en online multiplayer op 42" panasonic PY70 plasma !!!
![]()
)
40 euro of heb je iets te ruil?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:29 schreef Ill-Skillz het volgende:
Wanted: FIFA 08
http://cgi.ebay.nl/Sony-P(...)ZphotoQQcmdZViewItemquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:29 schreef Ill-Skillz het volgende:
Wanted: FIFA 08
Tevens Virtua Tennis 3 uitgespeeld..quote:Op zondag 23 maart 2008 11:26 schreef Vale17 het volgende:
Medal of honor airborne aangeboden..
Uitgespeeld, alles in goede staat (geen krassen op de disc, hoesje en boekje ook in prima staat)
Vraagprijs 40 euro
Ja dan houdt die 40 op hequote:Op woensdag 26 maart 2008 15:47 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/Sony-P(...)ZphotoQQcmdZViewItem
nieuw 32 incl verzenden
Niet om lullig te doen verder, maar dit hele topic is 1 grote 'mijn vraagprijs is zo over de top' bijeenkomst.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:41 schreef rece het volgende:
[..]
Ja dan houdt die 40 op heruilen dan maar?
gebruikt kost die 19,50 bij de gameshoptwente, dus 20 vind ik redelijk goed ^^, al ben ik niet de koper hehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |